آخرین نسخه از macOS چیست؟

آخرین نسخه از macOS macOS 10.13 است سیرا، که در تاریخ 25 سپتامبر 2017 منتشر شد. اپل نسخه جدید تقریبا یک بار در هر سال انتشار. این ارتقاء رایگان هستند و در دسترس هستند در فروشگاه App مک.

آخرین نسخه سیستم عامل مک اپل macOS سیرا

جدیدترین اطلاعیه 10.13, همچنین به عنوان macOS سیرا است. این نسخه اصلی چهاردهم از سیستم عامل مک می باشد.

macOS 10.13 سیرا است همان سخت افزار مورد نیاز به عنوان macOS 10.12 سیرا. شما نیاز دارید یا مک بوک (اواخر 2009 یا جدیدتر), مکبوک پرو (اواسط 2010 و یا جدیدتر)، مک بوک ایر (اواخر 2010 یا جدیدتر)، مک مینی (اواسط 2010 و یا جدیدتر)، iMac (اواخر 2009 یا جدیدتر) یا طرفدار مک (اواسط 2010 و یا جدیدتر) آن را نصب کنید.

سیرا کاملا چند ویژگی جالب است. صفری، هم بلوک های پخش خودکار فیلم ها و تبلیغات است که شما در سراسر وب. جستجو انظار قدرتمند موجود در نرم افزار ایمیل است و برنامه عکس ویژگی های ویرایش قوی تر ارائه می دهد. تحت هود، اپل در حال حاضر اپل جدید سیستم فایل (APFS) به طور پیش فرض استفاده می کند. اپل بهبود پشتیبانی برای گرافیک، بیش از حد. مکینتاش هم اکنون پشتیبانی کارتهای گرافیک خارجی 2 فلز باعث بهبود عملکرد گرافیکی و فلزی برای واقعیت مجازی VR به ارمغان می آورد بهبود پشتیبانی برای مک.

مرتبط با: چیست نو در اطلاعیه 10.13 سیرا، اکنون در دسترس

نحوه بررسی اگر شما آخرین نسخه

به کدام نسخه از macOS شما نصب شده, آیکون منوی اپل در گوشه سمت چپ بالای صفحه را کلیک کنید و سپس انتخاب کنید فرمان “About This Mac”.

نام و شماره نسخه از سیستم عامل مک خود را در بند “کلی” در پنجره About This Mac ظاهر می شود.

در تصویر زیر، ما 10.13.4 نسخه از macOS سیرا نصب شده است. به عبارت دیگر سیرا با بروز رسانی “4” نصب شده است. این به روز رسانی های کوچکتر وصله های امنیتی و رفع دیگر باشد. آنها را به عنوان به روز رسانی در حدود مک نرم افزار فروشگاه

به نظر می رسد مرتبط: نحوه بررسی کنید که نسخه از macOS شما با استفاده از

چگونه به روز رسانی به آخرین نسخه

اگر شما هنوز اطلاعیه سیرا نصب، شما به راحتی به آن از مک نرم افزار فروشگاه به روز رسانی می تواند. شما می توانید فروشگاه App را باز و دنبال سیرا بالا یا کلیک بر روی لینک زیر برای باز کردن صفحه سیرا در مک فروشگاه برنامه.

کلیک کنید “دانلود” را فشار دهید در صفحه سیرا macOS سیرا را دانلود و نصب آن بر روی مک خود را. دانلود بیش از 5 GB در اندازه، بنابراین ممکن است مدتی است. پس از دانلود به پایان نصب به طور خودکار باز می شود. از طریق آن برای سیرا را بر روی مک خود نصب کلیک کنید

توجه داشته باشید: : ما به شدت توصیه پشتیبان گیری سیستم شما با ماشین زمان (یا با این حال شما را به بالا) قبل از ارتقاء سیستم عامل خود را. ارتقاء می تواند همه چیز را در محل را ترک باید، اما همیشه بهتر است آن را بازی امن تنها در مورد.

اپل تنها پشتیبانی اخیر سه نسخه macOS با به روز رسانی امنیتی، بنابراین شما به روز رسانی به طور منظم برای اطمینان حاصل کنید که آخرین وصله های امنیتی.

مرتبط با: که نسخه از macOS با به روز رسانی امنیتی پشتیبانی می شود؟