برای کمک به با ساخت زحل پنجم، کدام یک از این گروه ها در آورده بود به عنوان مشاوران موشک?

پاسخ: خوانندگان

در مرحله توسعه موشک ساترن برای ناسا هواپیمایی آمریکای شمالی عایق مایع هیدروژن و اکسیژن تانک که مرحله دوم راکت ها لانه زنبوری را دامن زده است. با وجود استفاده از آنچه آنها تصور می شود بهترین شیوه های استفاده از آن وقت و زمان دوباره آنها با چسبندگی شکست خورده و دیگر مشکلات ساخت و تست به پایان رسید.

در چه — نظر فروتن ما — شود پایه ای برای کمدی whacky فوق العاده، هواپیمایی آمریکای شمالی استخدام دسته خوانندگان سواحل غرب به آنها نشان می دهد چگونه آن را انجام داده است. چرا خوانندگان? آنها آموخته که خوانندگان هل پاکت طراحی تخته موج سواری با استفاده از عایق های لانه زنبوری همان آنها به ایجاد سبک و قوی اسکی، آغاز شده بود. بر خلاف تیم هواپیمایی آمریکای شمالی که با این حال، آنها بسیار پایین تر از نرخ شکست و تجربه قابل توجهی بیشتر هنگام کار با مواد بود.

دونالد Binns، مهندس پروژه است که از نزدیک با خوانندگان توضیح داده شده تنظیم در مصاحبه ای برای یک فیلم مستند در پلت فرم موشک:

“تنها پایین سمت به استخدام این افراد بود که وقتی که امواج نخست وجود دارد بزرگ غيبت مشکل زیرا آنها بود انجام وجود دارد “ضربان”، اما آنها یک دسته بزرگ از بچه ها بود و آنها واقعا مهارت منحصر به فرد تنظیم برنامه ای است که ما واقعا نمی آورد که درک زمان تا زمانی که این خیلی بیش بود.”

اخلاقی واقعی داستان هر چند خیلی روشن است. هنگامی که شما هستید برای قرار دادن یک مرد در ماه بهترین فرد برای این کار مسابقه — مهم نیست که چه کار — فرد با بیشترین مهارت است.

تصویر نیت ناسا.