Calcom می کند اتوماسیون فرایند صاف آن سخت شدن ارژن و حرفه ای

در سال 2001، CalCom فراهم می کند راه حل برای پیکربندی سخت شدن اتوماسیون، کمک به تیم برای اجرا و مدیریت امنیت كاهش نسبت به سال محیط های بزرگ سرور در مد مقرون به صرفه است. در این وبلاگ پست ما مصاحبه مدیر توسعه کسب و کار CalCom Roy Ludmir دو گوش CalCom همه مورد چیست. سهم

CalCom آغاز شده در حال توسعه اولین نسخه آن مورد نیاز ‘اتوماسیون پلت فرم را در سال 2008 بر اساس تجربه ما به عنوان integrators امنیت سخت شدن و پس از مشتریان ما’ منتشر شد. سپس بازگشت و تا این روز این چالش بزرگ به سرور سخت شدن، عمدتا به دلیل درگیری های مداوم بین امنیت و تیم های عملیات انجام شده است.

مورد نیاز برای سخت شدن و امن سرور معمولا از تیم امنیتی می آید اما کار واقعی انجام شده توسط تیم فناوری اطلاعات عملیات و تناقض منافع آنها اغلب. در حالی که هدف امنیت سیستم را به عنوان امن که ممکن است، منافع اصلی است که همه چیز اجرا می کند هموار.

بنابراین ما تصمیم به توسعه ابزار به طور کامل خودکار است که کمک می کند تا این تیم ها به امنیت خود را در حالی که حفظ تمام عملیات سیستم بالا و در حال اجرا سخت ما ام این را به عنوان چالش های مکرر در هر شرکت ما کار کرده با، شناخته شده. فلسفه ما می گوید: تا آنجا که ممکن است امن اما هر چیزی را قطع ننمایید.

چه CalCom منحصر به فرد می سازد؟

که در ما حل چالش بزرگترین کمک به مردمان آن درک آنچه می خواهد تاثیر تغییر آینده در سیاست در محیط تولید ما منحصر به فرد.

بیایید می گویند شما نیاز به سرور 10.000 سخت. در آن صورت قبل از شما اجرا سیاست ها به سرورهای شما (سخت شدن)، نیاز به رفتن به یک محیط آزمایشگاه است که شبیه سازی تولید شروع به تست همه چیز. که کار کار فشرده است که نیاز به هزار ساعت است. ما توسعه موتور تجزیه و تحلیل است که تاثیر تغییر، پیش بینی می تواند قبل از آن در واقع انجام می شود. ایده این است که برای understating از آنچه ممکن است شکستن در سخت شدن و برجسته مناطق است که می تواند به عنوان یک نتیجه از روند سخت شدن آسیب دیده است.

عناصر اصلی لازم برای ایجاد محیط کاری ایمن چیست؟

از امنیت جنبه سخت شدن یک نیاز اساسی و شیوه های برتر بسیار اساسی در بازار است.

الزامات قانونی و غیره مانند PCI DSS, HIPAA, و استانداردهای مانند چارچوب امنیت سایبر جانب را نیاز سازمان به انجام تنظیمات سخت شدن از سیستم های خود را به منظور مدیریت محیط امن. این استاندارد مورد نیاز که حرفه ای امنیت هر آشنا با است.

به نظر شما چگونه GDPR قراره راه ما انجام کسب و کار تاثیر می گذارد?

GDPR است همه چیز در مورد اطمینان از اطلاعات سازمان های ایمن موفق است. شرکت باید در رفتن به سطح بعدی از تامین امنیت سیستم های خود را دارد.  فن آوری های سخت شدن و رمزگذاری بدیهی است که در ظهور اما اوایل می گویند دقیقا چگونه آن می گذرد به کل بازار تاثیر خواهد شد. در گرفتن آن در حدود 1 سال از هم اکنون واضح تر می شود.

شما ما را کمی در مورد برنامه های آینده Calcom بگویید?

تا کنون کسب و کار اصلی ما سراسر مایکروسافت ویندوز سخت شدن اتوماسیون بود. این روزها ما را به راه اندازی یک راه حل برای جهان منبع باز لینوکس است که ما بیشتر به محیط DevOps آماده هستند.

ما در حال حاضر شاهد ظهور جدید توسعه و سیستم عامل عمل است که به شدت وابسته به لینوکس، من معتقدم که این تغییر خواهد کرد توسط بسیاری از شرکت به تصویب رسید.