کباب عالی 8 و کباب لوازم جانبی برای همه شما Cookout بررسی نیازهای گیک

کباب و کباب فصل برای بسیاری از ما است و cookout موفق بسیار آسان با ابزار مناسب است. ما برخی از بهترین اسباب بازی ها و لوازم جانبی به شما ضربه را در تبدیل شدن به یک استاد کوره را علامت گذاری کرده اید.

چه نوع از لوازم جانبی ما را به آن نور و متنوع گذاشتم — مطمئنا، شما می تواند صرف صدها دلار در گران ترین BBQ و یا جلو پنجره وجود دارد، اما ما به طور خاص نگاه اضافی آن کوچک، نسبتا ارزان است که تجربه کوره فعلی خود را بدون افزایش نیاز به یک فرد سیگاری $500 برای بدست آوردن نتایج… برخی از ابزارک ها به راحتی در خانه نیز استفاده می شود، در طول ماه های زمستان آن هنگامی که شما تا کوره اغلب شما روشنایی می خواهد هنوز هم می توانید برخی از مسافت پیموده شده از آنها را دریافت کنید.

برخی از ابزار های مورد علاقه ما کباب جلسات بزرگ و کوچک به منظور ارتقاء اینجا.

ThermoPro بی سیم از راه دور دیجیتال پخت و پز مواد غذایی گوشت دماسنج ($ 60)

خوب، بنابراین ما با ابزار گران قیمت آغاز شده است اما آن است که شما می توانید از داخل خانه و همچنین در BBQ. ThermoPro بی سیم از راه دور پخت و پز مواد غذایی گوشت دماسنج دیجیتالی دقیقا چگونه به نظر میرسد است — این دماسنج بی سیم برای اندازه گیری دمای هر غذا می پخت و پز است.

این مانیتور کاوشگر دوگانه برای اطمینان از آن است که همواره در تمام اوقات با شما قادر به تا دقیق است 300 فوت دور از مواد غذایی در حالی که هنوز هم گرفتن بازخورد در چه چیزهایی می پخت و پز. که باعث می شود آن را مناسب برای زمانی که شما در حال mingling در حزب خود را، اما شما هنوز هم نیاز به نگه داشتن چشم در چگونه گوشت پخت و پز.

9 ایستگاه از پیش تنظیم مختلف برای انواع مختلف گوشت، در دسترس هستند با هر دمای توصیه شده توسط وزارت کشاورزی. ارزان تر از جایگزین های مبتنی بر بلوتوث وجود دارد اما این مؤثر ترین نوع دماسنج گوشت شما می توانید خرید–و هنگامی که شما در نهایت پوشش در کوره برای ساعت گذشته پرتاب، شما می توانید نگاهی به آن داخل و استفاده از آن برای نظارت بر خود ترکیه کاملا بو.

وستون برگر بیان همبرگر مطبوعات ($ 21)

مطمئن, شما می توانید خرید برگر آماده آماده اما بهترین کیفیت از برگر است که شما به خودتان فشار. تهیه گوشت چرخ کرده و ادویه جات ترشی جات مربوطه سخت نیست اما می توان به بافت مناسب و نگاه. مطبوعات همبرگر بیان وستون برگر بیرون همه سخت کار می کشد.

به سادگی محل گوشت چرخ کرده و ادویه به مطبوعات و فشار پایین. بهار دکمه پیستون آن محکم فشردگی و سپس به سرعت به بالا میآید برای حذف پتی راحت. بازی شیر یا خط یخ بر روی گوشت کباب کن و شما زیادی برای رفتن. مطبوعات وعده برگر سازگار است که به طور مساوی طبخ و از هم جدا نمی افتد. شما همچنین می توانید تنظیم ضخامت از 1/4 اینچ 1 1/2 اینچ دو بسته به آنچه شما ترجیح می دهید.

Grillaholics سبد توری ($ 22)

همه اسباب بازی داغ و هیجان انگیز است اما این یکی بسیار مفید است. Grillaholics جلو پنجره سبد ظرف برای قرار دادن سبزیجات میگو یا گوشت diced داخل، بدون هیچ گونه نگرانی در مورد آن گم شدن در کوره است.

ساخته شده از فولاد ضد زنگ سنگین این سوراخ است که به اندازه کافی بزرگ برای طبخ غذا به طور مساوی، هنوز به اندازه کافی کوچک نگه داشتن مواد غذایی با خیال راحت. لبه نگه داشتن مواد غذایی موجود مطرح شده و مقدار زیادی از اتاق را برای شما ذخیره مقدار زیادی از مواد غذایی وجود دارد. نوع کاری شما نشان می دهد به دوستان نیست اما وقتی میگو را میان زغال سنگ آماده در پایان شب برداشت می شود از دست رفته نیست آنها را خوشحال کنید.

استاد کوک کباب تنظیم از 12 (15 دلار)

همبرگر و استیک بزرگ هستند، اما گاهی اوقات خوب است برای ایجاد سیخ کباب گوشت و سبزیجات است. Diced مواد غذایی است که گاز به اندازه احساس خوبی به آن، پس از همه، و شما می توانید به طبخ برخی از کباب بسیار سریعتر از hunks بزرگتر از گوشت. چرا شما نیاز به خرید استاد کوک کباب تنظیم از 12 — کباب فولاد ضد زنگ است که آسان برای استفاده، به عنوان آنها برای تمیز کردن. آنها ماشین ظرفشویی امن و دوستدار محیط زیست با تشکر از زندگیشان استفاده طولانی است.

باز هم، آنها نه کاملا به عنوان هیجان انگیز به عنوان برخی از لوازم جانبی, اما آنها راهی شسته و رفته برای ساخت BBQ خود را کمی متنوع تر از فقط گزینه های سنتی. با تشکر از فولاد ضد زنگ بودن، آنها مواد غذایی خود را گرمتر از جایگزین های مبتنی بر چوب و یا پلاستیک به استفاده بیش از حد نگه دارید. به علاوه، هیچ خطر خم شدن آنها وجود دارد.

خرس پنجه گوشت پنجه ($ 13)

A محبوب لوازم جانبی حوالی خرس پنجه پنجه گوشت لذت و راه های عملی ریز و کشیدن گوشت از هم جدا هستند. شما به راحتی می توانید آنها را به درک و پاره گوشت و مرغ و گوشت گاو و بسیاری دیگر استفاده کنید. منظور من مطمئن، شما می توانید دو ریز گوشت خود را با برخی از چنگال چوب اما بیا — این اوج لذت آشپزی است.

اگر شما در حال کمی خیال باف که BBQ و کار بر روی برخی از گوشت خوک کشیده خود راه کامل ریز گوشت را قبل از قرار دادن آن در داخل مستی برگر است. در غیر این صورت، فقط یک پنجه را به پین خود گوشت در BBQ استفاده کنید. خوب است–بنابراین آنها بیش از حد خوب برای کسانی که مقاصد این پنجه اثبات مذاب هستند. مخلوط فوق العاده از عملی هنوز سرگرم کننده تضمین می کند این ظروف مورد علاقه جدید شما خواهد — و درست مانند دماسنج گوشت بالا شما می توانید استفاده کنید سراسر تعطیلات، این پنجه آن فوق العاده آسان به پاره کردن برخی از چپ بیش از ترکیه برای fixings ساندویچ خوشمزه را.

Cuisinart لوکس جلو پنجره تنظیم (44 دلار)

نوع مانند چگونه هر استادکار نیاز یک مجموعه خوب از ابزار، هر BBQer مشتاق خوب نیاز به مجموعه جلو پنجره. Cuisinart لوکس جلو پنجره که کیت است. مجموعه 20 قطعه به آن شامل كفگير آشپز، انواع کوره، سیلیکون کوک برس، دارندگان ذرت 8، 5 کباب، برس تمیز کردن، جایگزینی سر برس، چنگال دمای دیجیتال و مورد ذخیره سازی.

کیت خرید انجام شده برای kitting کردن جلو پنجره شما را با ابزارهای دستی و تقریبا یکی است. زنگ دیجیتال چنگال خود شما زمانی که مواد غذایی انجام می شود و حتی برای چک کردن غذا در شب در نور LED یکپارچه است بگویید. تمام ابزار کاملا وزن و راحت برای استفاده، با کمی اضافی مانند کف گیر داشتن بطری بازکن، ساخت همه چیز حتی بهتر است.

شما قادر نخواهد بود به خاطر داشته باشید زندگی بدون آن — که چگونه مفید آن است.

Zeust کباب گریل نور (30 دلار)

ممکن است تب و تاب بودن کوره لذت بردن از حمام افتاب گرفتن در اما دقیقا وظیفه روشنایی است. Zeust کباب نور جلو پنجره ساده است هنوز راه های موثر برای اطمینان از وجود همیشه منبع نور در خود کباب است. از چراغ 10 ساخته شده است و با دوام نایلون الیاف شیشه تا آخرین طولانی تر از دیگر چراغ جلو پنجره پلاستیکی ارزان تر در بازار

به سادگی آن متصل به کوره خود را و شما را از خوب بهره مند خواهید متمرکز انفجار 105 لومن نور بارگذاری طولانی است که به شما نمایش بزرگ از کوره خود را. خودکار کردن ویژگی وجود دارد بیش از حد، برای زمانی که شما برای شب انجام می شود اما به آن خاموش خود را فراموش کرده ام. خیلی راحت تر از چراغ قوه بیش از سطح درخشان در حالی که تلاش برای تعادل صفحه و انبرک در همان زمان است.

میراث سنگ پیتزا ($ 32)

BBQs لازم نیست که فقط در مورد گوشت و برگر دعا — شما به راحتی در کوره هم طبخ پیتزا می تواند. سنگ پیتزا میراث ساده فرآیند توسط سطح موثر به خمیر پیتزا را در محل به شما ارائه. آن تا دو برابر سریع تر از دیگر سنگ پیتزا از پیش گرم و ندارد لکه از گریس یا سوختگی آسیب. پس از پایان آن حتی نمی دود بو.

پس از آن یک ابزار عالی همه ساله به خود نشانی از آن را در کوره، با دوام و سخت با پوشیدن آن نیز در خود فر کار کنید. بنابراین شما زیادی برای رفتن به محض این که وارد آن سنگ پیتزا نیز همراه با برش پیتزا رایگان. اگر شما علاقه مند به انجام کاری کمی متفاوت در تابستان امسال، آن یک راه حل عالی است.