موریس لوی: در دانلود شده ثبت نام نقدی از بازی گوگل, WinQ من 50 QLC درآمد به ارمغان می آورد یک روز!

ما مفتخر به این فرصت مصاحبه دو لوی موریس که در گروه تلگراف WinQ ما بسیار فعال است. یک روز به او گفت: در گروه “این WinQ ثبت نام نقدی است!” ما رو با او در تماس و ما ممتاز برای این گفت وگو را در نظر بگیرید.

س: سلام موریس با تشکر از شما برای دانلود و استفاده از WinQ که در آن هستند از شما و آنچه را شما انجام دهید؟

پاسخ: من نام لوی موریس و من از تورنتو، کانادا. من CTO گروه SUNCANA. گروه Suncana leverages قدرت مدیریت زنجیره تامین غیر متمرکز و blockchain فن آوری برای گسترش تولید و توزیع.

س: بسیار خوب است بنابراین شما کاملا آشنا با صنعت blockchain و غیر متمرکز App، که. چگونه شما مورد WinQ نفهمیدم؟

پاسخ: در کشف Qlink در حالی که برای چک کردن ایمیل در طول ساقه فیلم (در کار در صنعت فیلم ) در حالی که در شکستن البته. ایمیل شامل فهرست pre- و ICO را. به نظر می رسید مانند بسیاری از شرکت های فهرست شده به همه همان چیزی جز Qlink که به سرعت لحظه توجه من را انجام شد.

هفته بعد من تحقیقاتم، خواندن مقاله سفید و اعلام کرد که این می تواند یک تکنولوژی مخل بزرگ به ویژه در زمینه ارتباطات راه دور. بنابراین من امضا کرده تا به Gate.IO و خریداری QLC برخی از مفهوم و نقشه راه بسیار واقع بینانه و دست یافتنی به نظر می رسید (ای کاش من می خواهم بدست در پیش Ico ). و یا یک ماه بعد متوجه شدم بنابراین من آن را فوراً دریافت که برنامه بتا WinQ منتشر شده بود. در ابتدا من تا به حال کمی مشکل شروع است که خطا در قسمت من، اما با کمک جامعه بتا (با تشکر از Pdem و Hamzat ) رو شروع کردم. در به سرعت برقرار تونن و فای من شبکه و نفهميدم گوشی من تبدیل به پول نقد ثبت نام کنید.

س قادر به انجام برخی از بازاریابی از WiFi و شبکه اختصاصی مجازی بود? به اطلاع دوستان و خانواده خود را?

پاسخ: بله، من بود. من تا به حال بسیاری از لذت بازی در با dApp و گفتگو با کاربران WinQ دیگر، و همچنین خانواده و دوستان من. WinQ بتا تستر گروه اختصاص داده شده به WinQ تست بتا، گرد هم آوردن ترین جذاب و حمایت از کاربرانی WinQ که با WinQ بسیار از اولین نسخه های چند بوده است. هر زمان که نسخه به روز شده WINQ می آید، آن خواهد شد شود از طریق ارسال به گروه تلگراف و مشترک، میان تمام آزمایشکنندگان بتا آزمایش اول. ما تمام توابع test را با هم. پس توصیه میکنم dApp به من شریک او سپس برداشت تمام فای دارایی در ثبت یک ماه پیش که شرکت! از آن نقطه شروع به ثبت نام تمام دارایی های فای ما آمد در سراسر, با شروع از رستوران ها و کافه های ما اغلب بازدید.
من در پیدا کردن نرم افزار آسان برای استفاده و درک، این می تواند ثابت کند به حیاتی در اتخاذ QLC و شبکه WinQ. پس از آن بازدید mainnet، من اعتقاد دارم که این خواهد زد. علامت حرف من!

خرید فیلترشکن

یک دیدگاه برای “موریس لوی: در دانلود شده ثبت نام نقدی از بازی گوگل, WinQ من 50 QLC درآمد به ارمغان می آورد یک روز!”

  1. I am learning how to set up VPN server. It’s cool if I can share to earn something…$QLC

    Love the WINQ idea

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.