چگونه به گوش دادن به Spotify با فقط شما مرورگر وب Spotify

یکی از موسیقی های مورد علاقه ما جریان خدمات است و یکی از چیزهایی که شما نمی دانند ممکن است که برای استفاده از این برنامه دانلود لازم نیست: شما می توانید آن را مستقیما از مرورگر خود استفاده کنید.

Spotify را وب سایت های پخش این نسخهها کار میکند در گوگل کروم و فایرفاکس و لبه و اپرا. فقط قابل توجه نبود سافاری است. برای استفاده از آن را در یکی از مرورگرهای دیگر، سر بازی. Spotify.com و وارد آن شوید. اگر شما در حال حاضر Spotify حساب کاربری، شما می توانید در رایگان ثبت نام; طرح رایگان بهتر نبوده است.

مرتبط با: Spotify رایگان در مقابل حق بیمه: آن است که ارزش به روز رسانی?

اگر شما با استفاده از وب سایت های پخش در طرح رایگان شما Spotify کامل تجربه آزاد است. طوری که Spotify هنرمندان پرداخت می توانید شما فقط چند دقیقه تبلیغات هر ساعت می شنوید. ما، با این حال، فکر می کنم ارزش Spotify پرداخت اگر شما استفاده از آن بسیار است.

Spotify وب پخش تقریبا یکسان به برنامه دسکتاپ گذاشته است. شما می توانید ایجاد فهرست پخش (و کسانی که شما راه اندازی در برنامه های خود دسترسی داشته باشید)، مرور توصیه های ویژه، جستجو خاص هنرمندان و آهنگ و حتی سوئیچ بیش به حالت رادیو. شما همچنین دسترسی به همه چیز در کاتالوگ Spotify که شما در حدود

را انتخاب کنید آنچه شما می خواهید برای گوش دادن به کلیک بر روی دکمه بازی است و شما زیادی برای رفتن.

در حالی که Spotify وب پخش قطعا راحت با چند جنبه های منفی آمده است.

  • فایل های صوتی هستند جریان در نرخ بیت پایین از طریق وب سایت های پخش از مشترکان رایگان دسکتاپ حدود 128 کیلوبیت بر ثانیه از وب سایت های پخش اما 160 کیلوبایت در ثانیه از مشترکین حق بیمه حدود دسکتاپ 256 کیلوبیت بر ثانیه از وب سایت های پخش اما تا 320 Kbps از نرم افزار دسکتاپ. [19659010] کنترل رسانه پخش در کامپیوتر و یا هدفون خود را نمی خواهد کار با وب سایت های پخش.
  • اگر شما مشترک حق بیمه، شما نمی توانید دانلود آهنگ برای گوش دادن نیست یا دسترسی Spotify در حالی که شما نیست. شما نیاز به برنامه برای آن

اگر شما با استفاده از کامپیوتر خود را، آن است که احتمالا ایده خوبی برای دانلود نرم افزار دسکتاپ. با این حال، اگر شما کامپیوتر قرض هستیم و می خواهیم برای برخی از آهنگ — و یا اگر شما استفاده از یک chromebook شده — سپس Spotify وب پخش عالی؛ راه بهتری برای گوش دادن به موسیقی از یوتیوب است.