چرا شما باید در نظر اضافه کردن تلویزیون به راه اندازی رایانه خود

اگر وزارت کشور یا فضای خاص برای کامپیوتر دسکتاپ شما اضافه کردن تلویزیون به راه اندازی مانیتور خود را راه بسیار خوبی برای اضافه کردن مقدار باور نکردنی از تطبیق پذیری به گردش کار خود را (و یا بازی) است.

چرا می خواهید این را انجام دهید؟

هنگامی که آن را به گرفتن انجام می صفحه نمایش همیشه است بهتر، درست است؟ خوب، همواره –گاهی اوقات بیش از حد روی صفحه نمایش املاک و مستغلات داشتن می تواند منجر به بیشتر حواس او را پرت. و حواس او را پرت تز “گرفتن و انجام کارها.”

است که به همین دلیل است که گاهی در، داشتن صفحه نمایش دوم (یا سوم) اختیاری می توان موهبت الهی هنگامی که شما به آن نیاز دارید و تلویزیون گزینه مناسب برای آن است. هنگامی که شما نیاز به آن, تماشای فیلم پلت فرم عالی زمانی که می خواهید به آن و راه بسیار خوبی برای بازی در یک صفحه نمایش بزرگتر در خرابی خود شما آن را به عنوان نمایش استفاده کنید. برنده-برنده برنده است. در به تازگی اضافه شده تلویزیون به من راه اندازی کامپیوتر و آن را یکی از مفید ترین چیزهایی که من همیشه دقیقا به این دلیل انجام می شود.

بهترین بخش این است که اگر تلویزیون درست را انتخاب کنید که نوع “همیشه در” خواهد شد–حتی زمانی که خاموش است، آن را هنوز قدرت sipping است بنابراین کامپیوتر شما هنوز هم آن که روشن دید و متصل. چرا که یک معامله بزرگ است؟ زمانی که صفحه نمایش را از رایانه خود را (حتی اگر فقط خاموش کردن آن) قطع چون آنتی ویروس قادر به پیکربندی صفحه نمایش دیگر برای جبران تغییر خواهد کرد. که فوق العاده است اگر شما به دنبال صفحه نمایش گاهی اوقات در آزار دهنده.

بنابراین برای آن نوع راه اندازی تلویزیون جواب کامل است.

چگونه انتخاب حق تلویزیون

اگر شما دنبال آن هستید برای اضافه کردن تلویزیون به راه اندازی کامپیوتر خود را، شما لازم نیست که به بزرگترین و بهترین یا بهترین تلویزیون وجود دارد که — مگر اینکه شما فقط، البته می. اما اگر این نمی خواهد خود را “اصلی” تلویزیون، دلیل زیادی برای خرج کردن پول زیادی در آن وجود ندارد. دلیل رفتن به خدمت وظيفه کمکی نیز به عنوان فوق العاده ترد به عنوان مانیتور کامپیوتر خوب چیزی لازم نیست.

من با استفاده از 39 اینچ تلویزیون نشان انتشار است که من که بهترین خرید را برای چند صد دلار تا برداشت. اگر شما به دنبال چیزی مشابه و نمی خواهید به مقابله با بهترین خرید، این 40 اینچ تلویزیون TCL انتشار در آمازون نیز گزینه قاتل است.

وجود دارد، با این حال، برخی از چیزهایی که در نظر بگیرید.

دقت نمایش: نگه داشتن آن Modest خاطر سادگی

اگر شما دنبال آن هستید به استفاده از تلویزیون به عنوان یک مانیتور دوم یا سوم دقت نمایش بسیار مهم خواهد بود. در حالی که ویندوز راه درازی را آمده است، به اقدام فوق العاده با وضوح بالا نمایش آن هنوز بهترین ایده با پانل 4 k ممکن است–به خصوص اگر مانیتور موجود خود را (ها) در حال اجرا در رزولوشن های پایین تر.

این فقط نگهداری چیزهای ساده برای پیکربندی نمایش تازه اضافه شده و برای تبدیل آن را روشن و خاموش اگر شما را در استفاده از آن تمام وقت طرح نیست چیز تمیز نگه دارید.

زمانی که من به دنبال صفحه های جدید اضافه شده به نصب موجود من بود، بنابراین، به عنوان مثال، من می خواستم یک صفحه نمایش 1080 p دانستم. در حال حاضر دو مانیتور من تمام وقت استفاده کنید و پس از اضافه کردن تلویزیون با وضوح همان تنها ساخته شده حس 1080 p هر دو آنها را دارید.

به این ترتیب وجود دارد تنظیم که من نیاز به اضافه کردن صفحه سوم به گردش کار من. به نوبه خود آن، هر آنچه که من نیاز به آن بکشید و آن را فقط کار می کند. ساده است.

البته، شما نیز باید استفاده مورد نظر شما را در نظر بگیرید. اگر آنتی ویروس شما می توانید آن را اداره کند و شما می خواهید چیزی بالاتر برای بازی و سپس برای همه: چنگ زدن به صفحه نمایش 4 k و زمان زندگی خود را با آن توجه به بالا بسته بافت.

اتصالات: HDMI CEC و مانند

شما می خواهید برای اطمینان از تلویزیون است پورت HDMI به اندازه کافی برای نیازهای شما قصد — به خصوص اگر این است رفتن به استفاده از چند سیستم. اگر قصد دارید به آن اضافه کردن به کامپیوتر اما همچنین می خواهم آن را برای دلایل دیگر — مثل کنسول بازی، به عنوان مثال–شما می خواهید آن را به پشتیبانی پورت مناسب برای آن.

خبر خوب آن که مدرن ترین تلویزیون باید چند پورت HDMI — احتمالا حتی بیشتر. این نیز باید HDMI CEC که ممکن است یا نه که ممکن است برای شما مهم است. باز هم، آن همه مربوط به چگونه شما را در صفحه نمایش با استفاده از برنامه.

مرتبط با: چگونه به فعال HDMI-CEC در تلویزیون خود را و چرا شما باید

گزینه های نصب: قرار دادن صفحه شما است مهم

Placing تلویزیون خود را بستگی به تنظیمات سیستم فعلی شما و چقدر فضا دارید اما بیشتر مردم احتمالا اتاق در پشت میز خود برای تلویزیون ندارند. در آن صورت آن را به دیوار نزدیک کامپیوتر شما نصب راه برای رفتن است.

برای من، من را به تلویزیون نصب شده به دیوار مجاور به کامپیوتر من. به بازوی بیان که اجازه می دهد برای استفاده از آن در انواع حالات نصب شده است.

اگر من در حال مشاهده livestream از نوعی که من باید به دنبال نزدیک، به عنوان مثال، من می توانید صفحه نمایش دور از دیوار و نزدیک تر به نظارت من بکشید. هنوز اندکی سر نوبت دور است، اما سخت است نگه داشتن چشم در در حالی که همچنین انجام کارهای دیگر نیست.

در طرف دیگر از آن، من نیز به عنوان یک صفحه نمایش منفعل این اطلاعات نشان می دهد تنها من می خواهم برای دیدن گاهی استفاده از آن می توانید — مانند آب و هوا در حال حاضر موسیقی و یا مانند بازی. صفحه تلویزیون را به عنوان من صفحه”سرگرمی” نیز کار می کند وقتی که من نیاز به آن را به. در بازی گیتار، پس من tablature گیتار بر روی صفحه نمایش من هنگامی که یادگیری آهنگ های جدید ساخت آن آسان به دنبال همراه پرتاب.

پس از دیوار کوه بیان می کند بیشتر از آن برای من آن است که قطعا راه اندازی چند استفاده از است. اما شما می تواند در جهات مختلف با این چند–اگر روی صفحه نمایش خود را می خواهد کنار صفحه موجود (s) و سپس هیچ دلیلی برای رفتن با دیوار مسطح کوه وجود ندارد. اگر میز خود به اندازه کافی بزرگ است، شما حتی می تواند انجام دهد یک دست بند نصب — فقط رسیدگی می تواند روی صفحه نمایش بزرگ مانند تلویزیون مطمئن شوید.


در حالی که صفحه تلویزیون را برای راه اندازی کامپیوتر خود را با اضافه کردن چیزی است که شما در نظر گرفته ممکن است کاربرد عملی بسیار گسترده است. شما می توانید صفحه نمایش بسیار بزرگ برای نه مقدار پول دریافت کنید، استفاده از آن هنگامی که شما به آن نیاز دارید و آن پهلو دور نیست و فقط به طور کلی راه اندازی خیلی باحال است.