باید دفعات بازدید: بالا 10 اندیشه داستان

این هفته ما بررسی OnePlus 6 و 8، نوکیا گرم باد رفت دست با جدید HTC U12 پلاس، و بیشتر. در اینجا این است که آنچه شما باید بدانید در مورد هفته گذشته در اندیشه.

که می خواهد به نفع خود HTC U12 پلاس

علاقه مند جدید HTC U12 پلاس البته شما هستند! در اینجا این است که چگونه شما می توانید یکی در giveaway یکشنبه این هفته برنده.

10 داستان اندیشه ما دست چین برای شما

HTC U12 پلاس دست: تجمع های کوچک حساس تر از همیشه HTC U12 به علاوه این شرکت بیشتر حساس تلفن… تجمع های کوچک. چگونه برخی از ویژگی های فشار جدید و مختلف را بر روی دکمه اضافه می کند برخی از ویژگی های منحصر به فرد برای HTC در آخرین شاخص ها را مشاهده کنید.


بررسی OnePlus 6: جانشین معنوی رابطه OnePlus ۶ اینجا است. آخرین گوشی OnePlus احساس می کند بسیار آشنا است، اما که بخش بزرگی از آنچه باعث می شود آن را خیلی خوب است.


بررسی نوکیا 8 گرم باد: زیاده روی حق بیمه نوکیا 8 گرم باد براق، جامد و خالص و به تاریخ اندیشه… ارائه می دهد تجربه اما که برچسب قیمت حق بیمه شایستگی کند? یافتن پست های ما نظر نوکیا 8.


ضروری بنا به گزارش بعدی گوشی های هوشمند را لغو می کند، این شرکت برای فروش گزارش های تایید نشده کمتر از یکسال پس از محصولات اساسی اولین تلفن راه اندازی شد، که در موفقیت فروش است می آید ممکن است.


HTC U12 پلاس در مقابل رقابت: چگونه کند گوشی های جدید تلفن پشته تا? HTC U12 به علاوه ممکن است شود جانور بر روی کاغذ اما ببینیم چگونه بهترین گوشی های هوشمند HTC را برابر OnePlus ThinQ ال جی 6 G7 و گوگل پیکسل 2 XL پشته.


پیشنمایش توسعهدهنده بتا P اندیشه پایدار چگونه است؟ بتا P اندیشه پایدار به اندازه کافی برای نصب بر روی گوشی های هوشمند خود است؟ خواندن برای پیدا کردن!


هیدروژن قرمز یکی: نینتندو 3DS بیشتر جلا است؟ دان ‘ ŧ انتظار تلفن به پاپ هولوگرافی تصاویر از صفحه نمایش، در 3D بدون عینک را پیشرفته تر به نظر می رسد.


ما بالا 5 مورد علاقه HTC U12 به علاوه ویژگی های اینجا 5 ابتدای صفحه HTC U12 به علاوه ویژگی های که شما نیاز به دانستن است.


HTC به همراه U12 مقایسه رنگ: سرامیک سیاه و سفید، قرمز و شفاف آبی 19459010 جدید HTC U12 شعله به علاوه رنگ عبارتند از سیاه و سفید تیتانیوم، شعله آبی قرمز و شفاف. بررسی مقایسه رنگ HTC U12 به علاوه ما قبل از اینکه شما از نسخه های مورد علاقه خود را انتخاب.


HTC U12 به همراه مشخصات: تلفن این جانور HTC U12 به علاوه تبدیل به یکی از heck از تلفن است. اینجا می توانید لیست کامل HTC U12 به همراه مشخصات.


فراموش نکنید که این فیلم ها

پخش فیلم بیشتر اندیشه در کانال یوتیوب ما.

بیشتر داغ اخبار

از ما شبکه