بلو X لینک smartwatch ردگیر ستایش تناسب اندام برای $50

 بلو لینک X Smartwatch است. پخش بلو لینک X Blu

  • آشنایی با قیمت 50 دلار است اما فاقد پلت فرم WearOS.
  • پخش بلو در فروشگاه app است ممکن است، اما آن اتصال تلفن همراه از طریق شبکه های 2 g.
  • پوشیدنی نیز ارائه می دهد یک نمایشگر ضربان قلب گام شمار و خواب قابلیت ردیابی.

اگر شما نام اپل نیست، شانس که شما بارهای smartwatches میفروشند خوب هستند. در حال حاضر بودجه آمریکا با نام تجاری موبایل بلو رویکردی متفاوت با پخش X لینک آن را گرفته است.

سازمان دیده بان جدید را در آمازون برای قیمت مقدماتی از 50 دلار به قبل از سفارش در دسترس است. قیمت این سازش، پس چه است شرکت از سازمان دیده بان قطع خواهیم کرد؟

 بلو X لینک smartwatch. بلو

برای یک سازمان دیده بان پلت فرم اختصاصی خود را به جای پوشیدن سیستم عامل استفاده می کند. بنابراین شما باید با برنامه های نصب شده متاسفانه آن نیز فروشگاه برنامه فاقد. آن به تلفن از طریق بلوتوث و نرم افزار تناسب اندام بلو هر چند، ارائه اطلاعیه ها به اطلاعات مچ دست و تناسب اندام خود را به تلفن خود لینک بالا.

سازش مهم دیگری در بخش تلفن همراه است. اکنون, اتصال تلفن همراه معمولا در بودجه ساعت از مارک های عمده دیده نمی شود اما پخش بلو X لینک تنها بسته 2 g پشتیبانی برای تماس های تلفنی و متن ها (که تایپی نیست). بنابراین آن را برای زنده ماندن مچ دست عرق smartwatch نیز ارائه می دهد حفاظت IP54 آب/گرد و غبار، و یا نور باران اما شنا با آن نمی رویم. از آن است که اولین بار در سال 2014 اعلام شد

با این حال، برخی از تناسب اندام جامد ردیابی قابلیت های نمایشگر ضربان قلب, قدم شمار و خواب قابلیت ردیابی به نظر می رسد. در واقع با توجه به عدم برنامه Google دستیار من آن کمتر smartwatch و ردگیر تناسب اندام بیشتر، اگر هر چیزی می گویند.

تا آنجا که رفتن دیگر ویژگی های آن صفحه نمایش IPS 1.1 اینچ، 4 مگابایت حافظه قابل دسترسی کاربر (احتمالا typo)، بسته و باتری 320mAh. دستگاه در طلا افزایش یافت طلا خاکستری و سیاه و سفید در دسترس است.

توسط لینک X Blu شیفته smartwatch? پس از اتمام آمازون صفحه قبل از سفارش از طریق دکمه زیر.