آمازون آمازون نقشه ردگیر اجازه می دهد تا شما پیله مورد شما بسته حتی بیشتر بررسی گیک

ویژگی های است که اجازه می دهد تا به شما برای پیگیری بسته خود را بر روی نقشه تست شده و در حال حاضر شرکت آن به طور گسترده ای به کاربران بیشتر نورد است.

هنگامی که شما می دانید که یک بسته در راه است اما آیا آن آینده به زودی، و یا، در پایان روز شما هیچ نظری ندارم که آزار دهنده است. آمازون دقیقا مشکل شما حل نمی شود، اما آنها در حال کمک شما دریافت کمی اطلاعات بیشتر به عقده روحی بیش از. اگر شما بسته است که توسط شبکه تدارکات آمازون (به عنوان مخالف می گویند فدکس یا یو پی اس) تحویل داده است، در حال حاضر، شما می توانید ببینید که در آن است راننده تحویل خود را بر روی نقشه.

در حالی که این را آرام در تئوری در عمل آن فقط شما بسیار کمک می کند. از تجربه، کامیون تحویل می توان نزدیکی محل اقامت شما و هنوز هنوز زمان بسیار طولانی برای رسیدن به شما را. شخصا، من در حال حاضر به حال چند بسته تحویل داده با این ویژگی و ناچار آپارتمان پیچیده در سراسر خیابان آن تحویل بسیاری، بسیاری از اول می شود. در حالی که کامیون ممکن است 1000 فوت دور آن هنوز چند ساعت به من بکشد.

با این حال، اطلاعات بیشتر (معمولا) بهتر از کمتر است. اگر مخلوط با خود بسته وجود دارد, آن ممکن است آسان تر برای پیدا کردن قبل از آن به طور تصادفی به جای اشتباه تحویل می شود. اگر بسته شما نیاز به امضا، شما می توانید کنید که شما هم به مرحله قبل از آنها به شما است. یا شاید آن به سادگی قبول که شما بسته می گذرد تا لحظه آخر همان زمانی که شما چقدر دور می توانید ببینید راننده مسیر خانه به شما را آسان تر خواهد شد.

منبع: پلیس اندیشه

ماده فوق حاوی ممکن است وابسته به لینک ها بررسی گیک کمک. برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا به صفحه اخلاق ما.