معامله از روز: 45% خاموش پدر مخفیکاری پرواز هواپیماهای بدون سرنشین

خود برای جشن گرفتن تعطیلات آخر هفته، ما فکر ما را سهولت در معاملات شما نیاز، و شما ممکن است بخواهید چیزی را. امروز ما در حال افت قیمت دو در خفا Fader هواپیماهای بدون سرنشین spotlighting.

این جذب می کند کمی quadcopter راست خارج از کادر پرواز می کند و همراه با کنترل بازی که شما می توانید گوشی خود وصل کنید. به عنوان بر روی بورد HD دوربین تیرها باور نکردنی فیلم های زمان واقعی از پرواز خود را پشت این به عنوان یک صفحه نمایش عمل می کند. مناسب برای تولید زیبا سربار فیلم آخرین BBQ ساحل سفر یا پیاده ماجراجویی است.

شما ممکن است شنیده ام قصه تازه کار پاشیدن در هواپیماهای بدون سرنشین جدید تنها به تماشای آن شیرجه رفتن به عذاب آن را قبل از آنها رو به grips با کنترل. ترس نیست، Fader مخفیکاری هواپیماهای بدون سرنشین است ساخته شده با مبتدیان در ذهن .

 هواپیماهای بدون سرنشین خفا

ویژگی های پیشرفته در این جزء خوبی گردد اجازه آن را به به طور خودکار برخاست، زمین، و نگه داشتن ارتفاع . در حالی که شما توسعه مهارت خلبان اصل آن از خود پرواز کنید.

و هنگامی که شما پرواز ماهر، مقدار زیادی از سرگرم کننده می شود کرده است وجود دارد. ماژول gyro شش محور هواپیماهای بدون سرنشین مخفیکاری چابکی هوایی عالی و آن حتی می تواند انجام backflips را می دهد.

آمار هواپیماهای بدون سرنشین مخفیکاری پدر:

  • خودکار و زمین، ارتفاع انتظار و آماده پرواز تکنولوژی آن را بسیار آسان برای مبتدیان به استفاده از.
  • دوربین ثبت 720 p HD باور نکردنی نمایش در زمان واقعی است. سیستم کنترل پرواز 6-محور
  • با حساسیت قابل تنظیم gyro & 3 سطح کنترل کننده قابل تنظیم. حساسیت به گزینه های پیشرفته پرواز می دهد.
  • چراغ های led اجازه می دهد برای پرواز در شب.
  • Aerobatic قابلیت “تلنگر” می افزاید: استعداد سرگرم کننده را به پرواز.

معمولا خرده فروشی آن $129 ، هواپیماهای بدون سرنشین مخفیکاری در ارائه $70 بود. بوده است قیمت کاهش یافته-دوباره برای تعطیلات آخر هفته طولانی پس از تا چهارشنبه شما آن تنها 69،99 دلار خود را می توانید.

آنها پرواز می کردن قفسه (تقریبا به معنای واقعی کلمه) پس شما گرفتن در حالی که شما می توانید. آمار دکمه زیر برای پیدا کردن معامله.

تیم AAPicks می نویسد: درباره ما فکر می کنیم شما می خواهم، و ما ممکن است سهم درآمد حاصل از هر گونه خرید های ساخته شده از طریق لینک های وابسته را مشاهده کنید. برای دیدن همه ما داغ ترین معاملات، سر را به مرکز AAPICKS.


در حال جستجو برای یک گوشی جدید و یا طرح اینجا شروع کنید با ابزار قدرت طرح اندیشه:

این ابزار هوشمند به شما اجازه می دهد تا برنامه با تلفن قیمت ردیف داده ها و دسترسی های منطقه ای فیلتر. توقف برای خدمات همراه شما overpaying نفرت و تلفن است که شما خسته. با استفاده از ابزار مقایسه گوشی & طرح ما به طور کامل سفارشی کردن تجربه همراه خود و بدون دردسر گذار از یک حامل به دیگری!