چگونه به تغییر خود جی میل یا گذرواژه Google

تغییر رمز عبور جیمیل ساده است پردازش در مرورگر وب یا برنامه تلفن همراه خود را و شما را فقط در چند دقیقه. اینجا این است که چگونه به انجام این کار.

تغییر رمز عبور خود را از سر اول، صفحه اصلی گوگل

بیش از به صفحه اصلی گوگل، و سپس دکمه “ثبت نام در” در سمت راست بالا کلیک کنید.

شما در هدایت به وورد صفحه که در آن شما باید ارائه نام کاربری فعلی گوگل (یا شماره تلفن شما را به ایجاد حساب استفاده می شود). انجام این کار، و سپس دکمه “بعدی” را کلیک کنید.

کلمه عبور فعلی تان را تایپ کنید و سپس “بعدی” ضربه دوباره.

توجه داشته باشید: : از آنجا که یک جریان خود را فراموش کرده ام اگر رمز عبور خود را تغییر شما باید از طریق گوگل گزینه بازیابی رمز عبور برای تنظیم مجدد آن.

پس از ورود به سیستم، شما در حال بازگشت به صفحه اصلی گوگل. در بالای سمت راست تصویر نمایه خود کلیک کنید و سپس دکمه “حساب من” کلیک کنید.

در “ثبت نام در” & بخش امنیت صفحه بعدی، کلیک بر روی لینک “ثبت در به گوگل”.

بعد، گزینه “رمز عبور” را کلیک کنید.

چون رمز عبور تنها راه دسترسی به حساب گوگل نیاز شما را به رمز عبور خود را یک بار دیگر بررسی کنید (در صورتی که کسی تلاش برای تغییر رمز عبور خود را از جلسه فعال در کامپیوتر های مختلف است). توجه داشته باشید اگر شما دو عامل که احراز هویت شما فعال کد تایید به شماره تلفن ارائه شده ارسال کنید.

مرتبط با: چگونه به نوبه خود در تأیید اعتبار دو عامل برای حساب Google شما با Google تأیید کننده

در نهایت، به نوع و تکرار کلمه عبور جدید شما می خواهید به استفاده از شما. انجام این کار، و سپس کلیک کنید “تغییر رمز” را فشار دهید.

هنگام انتخاب یک رمز عبور جدید شما باید در نظر ایجاد که قوی و دشوار را برای شخص به حدس زدن به حساب مانع در آینده به خطر بیافتد.

مرتبط با: چگونه برای ایجاد یک رمز عبور قوی (و آن را به خاطر)

تغییر شما رمز عبور از صندوق جی میل شما

اگر می خواهید به تغییر رمز عبور خود را از صندوق ورودی Gmail، در حقه بازی تنظیمات در گوشه سمت راست بالای صفحه Gmail کلیک کنید و سپس گزینه “تنظیمات” را کلیک کنید.

در صفحه تنظیمات “حساب و واردات” لینک کلیک کنید.

و سپس پیوند “تغییر رمز” را کلیک کنید.

مراحل باقی مانده همان تغییر رمز عبور از صفحه اصلی گوگل است. رمز ورود فعلی خود را برای تایید هویت خود را ارائه و سپس ایجاد یک رمز عبور امن جدید در صفحه بعد برای تکمیل روند.

هنگامی که شما تایید رمز عبور و فرم را مشاهده کنید، شما تمام مجموعه. در این مرحله ممکن است بخواهید نگاهی به دیگر گزینه های بازیابی و امنیت برای حساب Google مانند دو فاکتور تایید را قادر می سازد و تهیه یک آدرس ایمیل بازیابی.