ما خواسته شما به ما گفت: ثابت به شارژ سیمی لطفا، اندیشه سازان

 امیلی Ratajkowski ثابت وصل برای این هفته نظرسنجی ما فکر نه از سوال در مورد گوشی های فردی و سازندگان، اجازه دهید بحث در مورد چیزی که است تبدیل شدن به روند سیمی، سریع شارژ در مقابل بی سیم شارژ اما نه هر دو. و در اینجا نتایج!

با راه اندازی HTC U12 به علاوه این هفته و 6 OnePlus قبل از آن، هر دو دستگاه تمام شیشه است که یکی از شرایط لازم برای شارژ بی سیم شد. اما هیچکدام از آنها را با آن بود. هر دو تولید کنندگان گفت: که این چیزی است که آنها فراموش کرده، هم نیست!

OnePlus نشان داد كه آن شارژ سریع راه حل شناخته شده به عنوان اتهام داش (یا VOOC) مقدار زیادی کافی بود در حالی که HTC قدرت اندیشه گفت که آنها آن را به باتری به عنوان بزرگ و طولانی و بارگیری که ممکن است سمت چپ. به علاوه، HTC ارائه سریع شارژ 3.0 و سازگاری 4.0 که بسیار سریع است که در واقع شارژ ارائه می دهد.

اما بی سیم شارژ خیلی مفید است و اگر شما در حال حاضر سرمایه گذاری در آن، شانس هستند آن معامله بزرگ زیبا را به شما است.  عضو تیم قدرت اندیشه و انسان اجتماعی Mlinar سرمربي ما جاری پرداخت که او نزدیک به 500 دلار به اضافه کردن شارژ بی سیم به خود فولکس واگن پولو با اندیشه خودکار و می توانید مطمئن باشید آن مسائل به او گفت! سرمربي حتی قرار دادن یک عدد در آن: “100%. من تلفن بدون آن گرفتن نیست!”

بنابراین ما فکر می کنیم اگر شما جای داشته باشد شرکت خوب که از طریق کابل وصل ما را پیدا کردن از ما مخاطبان گسترده تر و یا اگر بی سیم شارژ مهم تر بود. البته از چند نفر که برخی از تلفن های برخورداراست chimed انجام هر دو، از جمله یک دسته جدید سامسونگ کهکشان S و توجه داشته باشید: تلفن های پشتیبانی که می تواند پشتیبانی شارژ سریع Qualcomm چی و PMA بی سیم استاندارد همه در یک بار شارژ:

اما البته آن انتخاب در بسیاری از دستگاه های دیگر، و ممکن است که آن بیشتر و بیشتر می بینیم. بنابراین، مهم نیست؟

ما تا به حال پاسخ بزرگ در اینجا، با بیش از 60.000 رای در وب سایت، در نظر سنجی ما در یوتیوب و توییتر و نمایش مشخصات عمومی.

دیگر زمین لغزش، با بیش از 80 درصد سریع از ترجیح می دهند وصل cabled. که باعث می شود حس با توجه به آن است در حال حاضر همراه با دستگاه و اگر شما نمی نقطه شارژ بی سیم در خانه است، کار یا حتی اگر تا به حال خوبی به plonk فقط در خودرو، به همان اندازه، مهم نیست که پایین گوشی و باتری بیشتر تا پشت بلند کردن.

تفاوت عمده نظرسنجی در وب سایت در اینجا, که در آن چند نفر بیشتر رای به شارژ بی سیم بود. ما تمایل دارند که فکر می کنم که کسانی که تلاش برای رای دادن در وب سایت در اینجا بیشتر زنگ زده-در مورد علاقه مندان وجود دارد بنابراین ما می توانیم درک چرا چند درصد بیشتر ممکن است مسیر هچ رفته و رفته برای futureproofing از طریق بی سیم وصل خود الکترونیک راه اندازی.

ما برخی از نمایش خوب در نظر، بیش از حد بود! به طور کلی، توافق وجود دارد (هر چند این ممکن است برخی از نوآوری در حال حاضر ممکن نیست با توجه به این قوانین مزاحم فیزیک نیاز) اگر بی سیم سریع تر و بهتر کار می کرد که مردم آن استفاده بیشتر.

اما تا پس از آن، در بعضی از شما آینده، در حالی که برخی از شما فکر می کنم این راه از بست بروید و گزینه ای که در آینده، با وجود حمایت بزرگترین سازندگان در سامسونگ با اپل فقط نمی خواهد فکر می کنم آن اخیرا نیز ، بر روی آن سوی حصار.

در اینجا برخی از نظرات بزرگ ما است.

ثابت سیمی متصل:

  • بی سیم شارژ بیش از حد آهسته است (مگر اینکه شما سامسونگ) و من نوع فرد است که تنها برای 40 دقیقه شارژ خواهد شد، در آن زمان گوشی من به اتهام جسمی تا حد امکان می خوام.
  • وقتی که من می تواند شارژ گوشی من فقط با ورود به اتاق به من صحبت کنید.
  • چون هم ارزش بیش از نداشتن به دستگاه وصل . من فقط راحتی شارژ بی سیم به گمانم نمی بینم.
  • من فکر می کنم شارژ بی سیم داغ و جالب است و می تواند راه آینده است. اما نیاز به بدن تمام شیشه کار است منفی به نظر من تا من را سریع (از cabled) وصل هر روز.
  • بی سیم شارژ خواهد شد به احتمال زیاد راه باتری قابل جابجایی بروید.
  • من هرگز واقعا آن به عنوان “بی سیم” به هر حال، پلاگین دستگاه را به پریز جایی هنوز هم باید بنده دیدم.

بی سیم:

  • من می گویند که بی سیم شارژ آینده تمام گوشی های هوشمند … فقط آن را به عنوان ثابت به عنوان سیمی.
  • امروز ثابت قطعا سیمی شارژ. اما در آینده، اگر بی سیم خانه به کار در تمام خانه خود ، آهسته است که مهم نیست. من اعتماد به نفس بی سیم آینده است.
  • من لازم نیست ثابت وصل . شارژ در گوشی من یک شبه و همینه که مهم نیست که چه مدت طول می کشد.

همچنین، نظر مورد علاقه از توییتر تعجب اگر ما در حال پرسیدن دلیل تفاوت: “شماها مخفیانه ایجاد قدرت اندیشه تلفن مخفی آندروید دارای جای خواب است؟”

خب، اطمینان حاصل کنید! اگر شما بچه ها شروع به GoFundMe می کنیم به خرید به ضروری و کشف حجاب AA-1? همانطور که ما به شدت نیاز به مفاهیم اندیشه جسورانه و نوآوری های ذهن شما اخبار ضروری ما مطلقا هیچ شادی به ارمغان می آورد.

به رای و اخذ نظرات شما مثل همیشه عالی بوده است. ما پایین زیر اگر شما شگفت زده و شاد یا غمگین در نتایج، اطلاع دهید و اگر شما کنار آینده یا گذشته زمانی که آن را می آید به شارژ بی سیم. هفته آینده شما!