موقعیت عجیب و غریب و سفت و سخت از سلاح پس از تصادم نامیده می شود اغلب دیده است؟

پاسخ: شمشیربازی پاسخ

اگر شما بازی یا بسیاری از ورزش را در طول سال تماشا می کردند و یا شما به سادگی طرفدار اختصاصی از فیلم “شکست” هستید، فرصت خوبی است که شما را دیده ام پاسخ شمشیربازی بدون تحقق آن بود به نام.

در بسیاری از موارد پس از تصادم بیمار concussed سلاح های خود را reflexively با پاسخ خودکار در دنبال عجیب و موقعیت های سخت و موقعیت. این موقعیت با یک بازوی تمدید و یک بازوی سفت و سخت در کنار بدن (هر چند گاهی اوقات به عنوان هر دو دست clutched نزدیکی قفسه سینه و یا هر دو دست تمدید تجلی)، “پاسخ شمشیربازی” به دلیل شباهت بیمار concussed می رسد به شمشیر باز نامیده می شود موقعیت خود شمشیر و رایگان که دست آغاز مسابقه در موقعیت آشکارا .

در حالی که کسی که می تواند صدمه جدی سر و یا تصادم با پاسخی شمشیربازی رنج می برند (در تجزیه و تحلیل آسیب های ورزشی مستند پاسخ شمشیربازی تنها دیده ور دو سوم از زمان است)، پاسخ خود را نتیجه مستقیم از متوسط تا شدید آسیب است و اگر شما در سراسر پاسخ شمشیربازی در طول، می گویند، یکی از رویدادهای ورزشی فرزند شما باید شما باید دنبال مراقبت های پزشکی فوری برای آنها (و هر کس دیگر تشویق که تجربه آن را به دنبال مراقبت های پزشکی).

تصویر نیت خبرگزاری فارس.