بهترین باید منحصر به فرد بازی برای نینتندو سوئیچ بررسی گیک

“سایت منحصر به فرد بازی” عبارت تکراری، از آنجا که بسیاری از نینتندو است که بهترین بازی ها شرکت می کند خود را هستند. اگر شما سوئیچ با نام تجاری جدید و می خواهید بهترین بازی با این حال، این آنهایی که شما فقط می توانید در کنسول جدید خود هستند.

افسانه موبایل و کامپیوتر: نفس وحشی ($ 60)

پس واضح است که افسانه از موبایل و کامپیوتر: نفس وحشی است رفتن به بازی برای بازیکنان سوئیچ نینتندو که برای مدتی، نسخه تعویض بازی کنسول خود را outselling بود. با این حال، این بازی نیست فقط یکی از بهترین بازی های انحصاری در کنسول، فروشنده کنسول را همه در خود است. اگر شما شروع به پریدن در ارابه موسیقی نیست هنوز (شاید شما برای بازی های منحصر به فرد به پایین لوله انتظار)، این هنوز اول هنگامی که شما انتخاب کنید تا سوئیچ شما کرک باز باید.

سوپر ماریو اودیسه (49 دلار)

سایت به سرعت خود را با این کنسول نسل آموخته. سوپر ماریو اودیسه اواخر 2017 بعد از مردم در نهایت از طریق بسیاری از نفس وحشی بود. کامل است زمان بندی. در حالی که ماریو آشنایی نام خود را به بسیاری از بازی ها، این platformers بزرگ است که واقعا گرفتن توجه ما است. این یکی جدید مکانیک “ضبط” که در آن شما کلاه خود که می توانید پرتاب دشمنان استفاده می کند و تبدیل به آنها با استفاده از توانایی های ویژه خود را به حل پازل و جمع آوری قدرت قمری است که شما در غیر این صورت قادر نخواهد بود برای رسیدن به. هنگامی که انجام داده Hyrule کاوش با لینک ماریو شما در سفر دیگری در سراسر جهان است که حتی بیشتر از وقت خود را می کنند.

ماریو Kart 8 لوکس ($ 60)

اگر یک بازی قدیمی است، اما شما هرگز آن، بازی هنوز هم جدید چیه؟ هنگامی که آغاز آن ماریو Kart 8 لوکس مدت کوتاهی پس از انتشار کنسول نینتندو در “بله، بله آن است” banked. در حالی که این عنوان در Wii U بود، تا چند نفر که کنسول در مقایسه با تبدیل آن به سختی مورد بحثه خریداری. نسخه لوکس با تمام نقشه های قابل دانلود از Wii U بازی در حال حاضر را کلیک کنید و جدید کنترل طرح های که به شما اجازه تقسیم شادی باهم کنترل کننده و بی سیم با دیگر افرادی که خود بازی کلید بازی می آید. بازی فوق العاده حزب است که حتما دوستی های خود را خراب کردن فوری شما که پوسته آبی آتش است.

Splatoon 2 ($ 53)

تیم مبتنی بر بورس هستند جزء اصلی بازی آنلاین اما با خشونت گانینگ پایین شما دوستان نمی رسد بسیار خانواده دوستانه, آن? ترک آن را به سایت مختلف تقسیم. Splatoon 2 بازی که در آن شما را به کشتن یکدیگر اما دو پوشش زمین بازی در حد رنگ رنگ تیم خود که ممکن است، در حالی که پوشش تا رنگ را گذاشته توسط تیم مقابل رقابت است. اگر شما مانند بازی های رقابتی اما بچه های خود را کاملا آماده برای خون و تفنگ نیست، این بازی تیم عالی تمام خانواده می توانید لذت است — اما تصدیق آن که بر خلاف دیگر سنتی نینتندو بازی چند نفره (مانند ماریو Kart), Splatoon 2 نیاز به چند واحد های سوئیچ و نسخه های متعدد بازی برای چند نفره محلی.

لابو نینتندو (70 دلار-$ 78)

این تماس به “بازی” کمی اسم بی مسمی است. وقتی اولین جعبه باز، شما می توانید توده عظیم از تکه های مقوا است که شما را به صرف ساعت های با هم این، فقط foldable لگو مجموعه را داده می شود. هنگامی که ما بررسی کیت انواع لابو بودیم ابتدا تردید اما آن معلوم که ساختمان اسباب بازی منفی (به عنوان سایت آنها تماس) تقریبا به عنوان به عنوان بازی با آنها سرگرم کننده است. در حالی که کیت ربات بزرگتر هزینه $80 (اگرچه آمازون این برای چند دلار خاموش الان. انواع کیت اساسی 70 دلار هزینه خصوص اگر بچه دارید و می خواهید آنها را به یاد چیزی کمی آنها بازی های سرگرم کننده.

ماریو + Rabbids: پادشاهی نبرد ($ 41)

این بازی تعجب هنگامی که آن را کلید فرود ضربه بود. با وجود اکثر پارسه تنها داشتن خاطرات ضعف Rabbids — و نفرت عمومی نینتندو به شخصیت های متقابل به مجوز — نوبه خود مبتنی بر استراتژی بازی عنوان ماریو دوم به زمین کلید شد. این بازیکن با گیم پلی ساده و در عین حال جاذب است که شما به راحتی می توانید انتخاب کنید تا در شکستن برنده بیش از.


اما این فقط یک سال قدیمی، سوئیچ نینتندو بحال جدیدترین است ما تا بازی انحصاری برای کنسول اصلی گرد است. اگر هیچ چیز در این لیست شما وسوسه (یا اگر شما در حال حاضر آنها را بازی کرده اید)، حتما به اتمام لیست ما را از آینده بازی تغییر منحصر به فرد شما همچنین می خواهید به قبل از سفارش.