(هنگام کار متوقف می شود) چگونه به راه اندازی مجدد شما Oculus به نیروی هدست برو Oculus

است واقعا عالی است، اما گاهی اوقات آن فقط قفل کردن و کار متوقف می شود. و وقتی این اتفاق ساده ترین چیز برای انجام راه اندازی مجدد آن است. اما بهترین راه برای راه اندازی مجدد آن چیست؟ در اینجا این است که آنچه شما باید بدانید.

رفع مسائل مشاهده (در صورتی که مشکل است)

اگر تنها مشکل شما این است که ضرب راه اشتباه است، دو چیز می توانید انجام دهید برای حل این مشکل وجود دارد. اول این است که فقط گوشی قرار داده و سپس دکمه Oculus پایین نگه در حالی که کنترل کننده خود را جلو ضرب است. اما شما می دانستم که در حال حاضر، درست است؟

راه دوم این است که از طریق تنظیمات برای برنامه شما در آن گزینه “تنظیم مجدد” یا “تنظیم مجدد نمایش” در نگاه. برنامه های تمام این ویژگی های داخلی هر چند است. بنابراین، به صفحه اصلی شما نگاه کردن در منو، سر و شما دکمه “تنظیم مجدد نمایش” زیر تنظیمات را پیدا کنید. که کلیک کنید و هدست می نشاند به جایی که شما دنبال آن هستید. هنگامی که شما دور، نشستن یا ایستادن در حالی که در وسط چیزی بزرگ است.

راه اندازی مجدد شما Oculus رفتن راه طبیعی

با فرض به نظر شما مشکل نیست — شاید کار کنترل کننده خود را متوقف و یا شاید چیزی دیگری قفل شده است–با فشار دکمه قدرت در مقابل هدست پایین می رفتن Oculus راه اندازی مجدد. گزینه های “راه اندازی مجدد” یا “قدرت خاموش” در منوی قدرت خاموش نشان داده شود، کلیک کنید. به طور کلی تأمین خاموش و سپس در انتظار چند ثانیه قبل از فشار دادن قدرت به آن را روشن توصیه می شود.

راه اندازی مجدد شما Oculus به نیروی (زمانی که راه عادی کار نمی کند)

اگر شما Oculus رفتن نیست پاسخ یا کنترل کار نمی کند — و کلید های تنظیم صدا در قدرت کردن منو کار نمی–زمان برای راه اندازی مجدد اجباری است. بله، این در واقع به ما چند بار اتفاق افتاده.

فقط پایین دکمه قدرت برای 10 ثانیه نگه دارید و دستگاه را خاموش باید. اگر که کار نمی کند، سعی کنید آن هم برگزاری — آن قطعا خواهد شد قدرت آن در پایین.

هنگامی که به طور کامل پایین طراحی شده است، شما قدرت را فشار دهید برای چند ثانیه به رفتن Oculus را روشن نگه دارد.