وحشی سری Coincidences ساخته شده از استراق سمع اکو، اما آن احتمالا نمی خواهد اتفاق می افتد به شما بررسی گیک

آمازون اکو باشد دچار مشکل برای ضبط مکالمه و ارسال آن به کاربر کارمند. این شرکت توضیح این تصادف واقعا بزرگ است و آنها احتمالا درست است.

زن پرتلند به نام دانیل هدیه مصاحبه به یک ایستگاه رادیویی محلی که در آن او ادعا کرد که اینجا آمازون اکو ضبط مکالمه خود و ارسال آن به تماس تصادفی است که فقط اتفاق افتاده باشد شوهر اینجا کارمند است. صدای بخشی از سیستم پیام رسانی آن نسبتا جدید (و نه با رها کردن در، که همچنین به شما اجازه می دهد تا شما را برای برقراری ارتباط با افراد دیگر اشتباه گرفته شود) مورد استفاده برای ارسال پیام. اما چگونه در جهان این می تواند اتفاق بدون کاربر

با توجه به بیانیه رسمی آمازون این بود همه فقط مسخره, sit-com سطح اتفاقی که در آن شنیده پژواک آن فکر کردم دستور اولیه برای ارسال پیام شد آن فکر کردم نام فرد بود و چه فکر کردم آن بود تایید برای ارسال پیام : الکسا “اکو در حالی که مانند بالا با توجه به کلمه در پس زمینه صدای مکالمه”

. ” سپس، پس از آن گفتگو به عنوان درخواست “ارسال پيام” شنیده می شد. که به آن اشاره, الکسا را با صدای بلند “به چه کسی است؟” گفت: که که نقطه، پس زمینه گفتگو است که به عنوان نام در لیست تماس مشتری تفسیر می شد. الکسا سپس با صدای بلند پرسید “[contact name]، درست است؟” الکسا سپس تفسیر مکالمه پس زمینه بعنوان “حق”. به عنوان بعید است این رشته حوادث، ما گزینه های این مورد را حتى ارزیابی است.”

در آن صورت این بی معنی به نظر می رسد ممکن است، اما اگر شما اکو خود، شما ممکن است بدانید دلخوری خفیف اکو روشنایی خود را تا زمانی که شما می گویند چیزی شبیه “من اینجا بخواهید ‘ دلیل آن فقط کمی بیش از حد نزدیک به” الکسا. ” آمازون، پیام سر گردان اواخر بود چون دانیل را اکو این اشتباه ساخته شده سه بار در یک ردیف. احتمالا، زن و شوهر نمی شنوند اکو درخواست برای تایید، یا، اما کاربران اکو نیز ممکن است آشنا با دستگاه های خود را تا این نیست که از اتاق دیگر هم باور نکردنی تبدیل.

بعید از این صدا ممکن است، با آمازون (و گوگل) میلیون از این دستگاه ها حمل و نقل در سراسر جهان، آن اتفاق متصل شد. در واقع تقریبا تعجب آور آن هر چه زودتر اتفاق افتاده است. در حالی که بسیار بعید است که این اتفاق می افتد به هر فردی، بیشتر مردم وجود دارد با Echos، شانس بیشتری برای چیزی به چپ چپ وجود دارد. مثل چگونه است شما ممکن است مجبور به طور موثر صفر درصد شانس قرعه کشی اما کسی برنده قطعا برای برنده شدن قرعه کشی در آینده نزدیک قرار است.

البته آمازون است هنوز هم در قلاب برای این در راه دیگر. در حالی که باید به تنظیم پیام رسانی ویژگی در خود اکو و پس از آن می توانید آن را انجام داده چگونه به آن را خاموش است به دقیقا روشن است. شما می تواند مخاطبین یک توسط یک برای جلوگیری از الکسا از پیام های آنها را مسدود اما اگر می خواهید پیام رسانی و تماس به طور کامل غیر فعال کنید باید به آمازون را از طریق تلفن تماس بگیرید. ارتباطات زبانه تنظیمات اکو فردی با این حال، مگر اینکه شما در “حالت FreeTime” که ویژگی های کنترل والدین بر روی دستگاه های اکو است شما می توانید تماس & پیام رسانی غیر فعال کرد.

به همین دلیل است که آمازون اجازه نمی دهد شما غیر فعال کردن تماس و پیام رسانی پس از آن شما تنظیم کرده اید اما اگر شما کاملا مطمئن شوید الکسا همان اشتباه با شما بد بخت را نمی تواند احتمالا بهتر است یا مسدود کردن همه مخاطبین شما را در الکسا app است نامشخص است ، یا هرگز قادر به تماس و پیام رسانی آغاز خواهد شد.

منبع: سیمی