قطع شدن فیس بوک–چرا شما باید جلوگیری از فیس بوک اتصال Signups

به وب، راحتی پادشاه است و داده ها ارز است. اینترنت ساده زندگی ما و ما به همه چیز فورا انتظار آموزش دیده. با اتصال فیس بوک ، اجتماعی حساب کارآمد غول ارسال من سریال نسخه برای وب در بزرگ. اما در زیر سطح اتصال این است که همه آن است ترک خورده می شود. بنابراین، چه فیس بوک متصل است و چرا شما باید آن را استفاده کنید? بیایید شیرجه اید

است چه فیس بوک متصل است؟

فیس بوک متصل اجازه می دهد تا کاربران برای ورود بر روی وب سایت های شخص ثالث از طریق حساب فیس بوک خود را. این فرآیند ثبت نام حساب کاملا expedites. کاربران می توانند ساعت اضافه شده از پر کردن تمام فیلدهای مورد نیاز، مانند نام و نام خانوادگی و آدرس و تاریخ تولد توسط اشخاص ثالث ارائه دسترسی به فیس بوک خود را جلوگیری از.

هنگامی که کاربر با اتصال فیس بوک علائم، آنها شخص ثالث مرتبط با دسترسی به مشخصات کامل خود را ارائه. این شامل نام و نام خانوادگی عکس پست وال و لیست دوستان. این همچنین به معنای (هر چند این به ندرت عمل است) شخص ثالث به فیس بوک طرف کاربر تنها می تواند.

به همین دلیل است که شما باید استفاده از فیس بوک در تماس باشید

اتصال به فیس بوک در حالی که یک راه فوق العاده کارآمد برای ثبت نام برای حساب است، آن را با برخی از اشکالات عمده می آید. اول، آن را به فیس بوک را گردآوری مداوم کمک. و دوم، خطر امنیتی بزرگی است.

 نرم افزار که استفاده از فیس بوک فیس بوک متصل

درایو برای داده ها

آن دانش مشترک که فیس بوک نیاز کاربران به برانند، مقدار قابل توجهی از حریم خصوصی است. سال پیش، استدلال مارک زوکربرگ موسس است که حریم خصوصی “دیگر نرم جامعه”; فیس بوک اقدام به نظر می رسد. هنوز با وجود اعلان عمومی حریم خصوصی مهم است مدل کسب و کار فیس بوک است و مجادلات در غیر این صورت نشان می دهد.

اجرای تبلیغات در فیس بوک شایع و آنها نه از طیف کلی one-size-fits-all. در عوض، آنها به طور خاص به هر کاربر جمعیتی، محل کسب منافع شخصی catered حال و گذشته را کلیک. پس از آن، به شرح زیر است که فیس بوک به تحکیم روابط با اشخاص ثالث به عنوان بسیاری که ممکن است آن را به همه دست اندرکاران می خواهم.

به عنوان بخشی از تنظیمات فیس بوک متصل فیس بوک می شود داده های شخص ثالث و اشخاص ثالث دریافت اطلاعات فیس بوک. سطح اطلاعات بسیار فراتر چه کوکی ها استاندارد انتخاب می شود. یاد داشته باشید زمانی که شما استفاده از فیس بوک متصل شما اساسا حال توزیع بیش از دسترسی به حساب کل. این بدان معناست که آنها می توانید همه چیز را ببینید. و اگر این همه به اندازه کافی بد در چکيده، افتضاح کمبریج Analytica نقطه خانه درایوهای. شکست مفتضحانه منجر به بسیاری از عموم اعلام قصد خود را به فیس بوک را حذف کنید. ذرات را نشان می دهد چقدر فیس بوک و برداشت شخص ثالثی وابسته آن و این نهاد چگونه غیرقابل اعتماد شده اند.

در جهانی که اطلاعات در تقاضای بالا و بازدارنده برداشته از کاربران ندانسته است، به سادگی این جریان انتخاب عاقلانه نیست. کاربران تلاش های متمرکز برای محافظت از حریم خصوصی خود را، نه آن را کاملا به نام راحتی فدا کردن باید ساخت. خطرات از دادن کوتوله های دور کامپیوتر خود را هر زمان شما از اتصال فیس بوک ثبت نام کنید

یک هک، هک تمام

فیس بوک متصل نیست صرفا حریم خصوصی خطر آن را خطر امنیتی بزرگی بیش از حد. مشکل با تعداد انگشت شماری از حساب های آنلاین با خود فیس بوک ارتباط ساده است. اگر یک حساب به خطر بیافتد، همه آنها را خطر بیافتد.

دهند که حریم خصوصی خرید اینترنتی شدید خواهد بود. آن بد به اندازه کافی دادن تمام اطلاعات شخصی شما را به کسانی که به دنبال پول از شما. اگر داده ها که در دامان کسی با نیت حتی مخرب حتی بدتر است.

چه چیزی را باید انجام دهد در عوض

در سال 2018، هیچ بهانه ای برای خود گارد اجازه پایین وجود دارد. کوتاه از فیس بوک و نمایه های اجتماعی دیگر را کاملا حذف، ایجاد باری جداگانه برای هر حساب باید است. که شامل عبور قوی و منحصر به فرد برای هر حساب. که ممکن است به نظر می رسد قریب به اتفاق قربانیان است، اما با کمک ژنراتور رمز عبور IPVanish نسیم است.

پس از ایجاد کلمه عبور منحصر به فرد برای هر حساب شما رمز عبور مدیر را برای پیگیری همه آنها را استفاده کنید. این حذف می کند نیاز به حفظ کردن ده ها تن از ترکیبات طولانی و پیچیده. و به یاد داشته باشید، هر زمان که شما اتصال به اینترنت, شما باید انجام دهید تا از طریق یک شبکه اختصاصی مجازی. بنابراین شما آزادانه می توانید بدون نظارت ISP گشت و گذار IPVanish در شبکه اختصاصی مجازی ترافیک اینترنت شما با رمزگذاری، سپر.

حساب IPVanish در حال حاضر شروع شده!