چگونه به جلوگیری از شما انتشار از صحبت کردن در انتشار منوهای

پلیر و تلویزیون TCL انتشار “راهنمای صوتی” ویژگی است. اگر شما را فشار دهید * در از راه دور خود را چهار بار به سرعت دکمه, راوی نام گزینه منو با صدای بلند صحبت می کند. در اینجا این است که چگونه آن را روشن و خاموش.

مطبوعات * دکمه چهار بار به نوبه خود صوتی راهنمای در و خاموش

دارای دو خود انتشار یا TCL تلویزیون هوشمند گزینه های منو به صحبت با صدای بلند فقط نگاه کردن در خود را از راه دور و به سرعت را فشار دهید * دکمه چهار بار. این دکمه نیز دکمه های گزینه یا دکمه ستاره ممکن است به نام. در صورت فعال بودن انتشار خود را با صدای بلند خواند موارد متن گزینه های منو و دیگر بر روی صفحه نمایش. همانطور که آن را عملی بر روی صفحه نمایش مورد صحبت می کند، شما می توانید مطبوعات خوب را فشار دهید برای فعال کردن آن.

زمانی که راهنمای صوتی زبان به شما — که آیا شما آن را به دو معنای یا فقط به طور تصادفی آن باعث — را فشار دهید * دکمه چهار بار در یک ردیف دیگر به آن را خاموش کنید.

ممکن است انتشار خود را همیشه پاسخ به دکمه خود را بلافاصله، فشرده است اما شما فقط می توانید یک لحظه صبر کنید و آن باید گرفتن. شما می باید چند بار دکمه را فشار دهید.

صوتی راهنمای روشن و اگر شما ترجیح می دهید در منوی

شما نیز ویژگی راهنمای صوتی گفتار و خاموش از منوی تنظیمات انتشار خاموش می تواند. این گزینه است همان محل در TCL تلویزیون های هوشمند است که انتشار را نرم افزار ساخته اید

خانه در انتشار خود را از راه دور را فشار دهید و سپس “تنظیمات” را در منوی سمت چپ صفحه نمایش خود را انتخاب کنید.

در صفحه تنظیمات منوی “در دسترس” را انتخاب کنید.

در صفحه دسترسی به گزینه “راهنمای صوتی” را انتخاب کنید. در سمت راست می توانید راهنمای صوتی در به آن شروع به صحبت کردن و یا به آن متوقف کردن را تنظیم.

بله، آن گزینه منو می کند دقیقا همان چیزی به عنوان با فشار دادن * دکمه چهار بار. شما حتی می توانید فعال به استفاده از ویژگی * دکمه و تماشای آن آیتم های منو از در به تغییر.

غیر فعال کردن میانبر یا تنظیم گزینه های دیگر

شما می توانید میانبر آن از صفحه تنظیمات را غیر فعال > دسترسی، بیش از حد. فقط دسته “میانبر” را انتخاب کنید و گزینه “معلول” را انتخاب کنید. هنگامی که شما فشار انتشار خود را به طور خودکار راهنمای صوتی تبعیت نمی * دکمه چهار بار دیگر، اما شما همیشه به صفحه تنظیمات برای فعال یا غیر فعال کردن راهنمای صوتی آمده می تواند.

شما همچنین می توانید برخی از گزینه های راهنمای صوتی از اینجا تغییر دهید. گزینه “سخنرانی نرخ” اجازه می دهد که شما کنترل چه سرعتی راهنمای صوتی صحبت می کند، بنابراین شما می توانید آن بحث آهسته تر یا سریع تر. آن را به “عادی” پیش فرض قرار است، اما شما همچنین “آهسته،” “شرکت” می توانید انتخاب کنید یا “بسیار سریع است.”

گزینه “دوره” دوره راهنمای صوتی گفتار نسبت به حجم استاندارد تلویزیون کنترل می کند. آن را به “متوسط” پیش فرض قرار است، اما شما می توانید انتخاب کنید “کم” آن را ساکت تر و یا “بالا” آن را بلندتر.

تصویر های اعتباری: انتشار