Netflix بکشد با ارزش ترین سرگرمی شرکت دیزنی برای اولین بار

  • برای اولین بار, Netflix ضرب و شتم جهان با ارزش ترین سرگرمی شرکت دیزنی به مقام دوم ارسال می باشد.
  • ارزیابی netflix بکشد در بازار سهام امروز 153 تریلیون دلار، نسبت به دیزنی 152 میلیارد دلار بود.
  • جداول تبدیل ممکن است زمانی که دیزنی خود در خانه جریان رسانه پلت فرم.

وقتی Netflix اولین شرکت عمومی در سال 2002 شد، این به سادگی پست الکترونیکی سفارش دی وی دی خدمات بود. صنعت آن سهام از آن عمدتا به پیشگام رسانه، لطف 33.000 درصد شدت گرفته است. امروز برای اولین بار Netflix با ارزش ترین سرگرمی شرکت جهان (از طریق نیویورک پست )، ضربه زدن دیزنی به دوم شد.

در حالی که دیزنی را حدود 5 درصد بیش از سال گذشته کاهش یافته است در سال 2018 به تنهایی سهام Netflix را 80 درصد شدت گرفته است. تا حال حاضر، Netflix مورد 153 میلیارد دلار-$1 میلیارد دلار بیش از دیزنی 152 میلیارد دلار ارزش دارد.

این آمار قابل توجه، با توجه به دیزنی صاحب برخی از جهان با ارزش ترین سرگرمی خواص، از جمله انیمیشن پیکسار تعجب سینمایی جهان و ستارگان است. کمی مضحک است که امروز تاریخ انتشار عمومی برای جدیدترین فیلم جنگ ستارگان با توجه به هم: انفرادی: داستان جنگ ستارگان.

در حالی که این خواص دیزنی اساسا چاپ پول اجازه می دهد، آنها هیچ بازی برای چه انجام Netflix با چنگال خود را در خانه های مردم است. آیا شراب خواری دو سازمان دیده بان برنده جایزه اصلی برنامه نویسی ایجاد netflix بکشد یا plopping کودکان خود را به پخش یک جریان ثابت از بچه ها نشان می دهد مردم Netflix يک وجه از زندگی خود را در نظر.

دیزنی با که، حداقل نه هنوز رقابت نمی. در آینده دیزنی آزاد خود جریان رسانه پلت فرم برای رقابت به طور مستقیم با netflix بکشد, که به احتمال زیاد جزر و مد. با این حال، با Netflix Hulu, آمازون نخست ویدیو، رفتن HBO و دیگر خدمات جریان در حال حاضر مبارزه برای سهم بازار، خیلی دیر برای دیزنی به سهام خود ادعا ممکن است.

پس از همه، مردم تنها بابت خدمات جریان بسیاری از استطاعت. با Netflix عملا بستر جریان ضروری برای 125 میلیون نفر در سراسر جهان, آن بسیار زیادی را به آنها را صرف خود 7.99 $ در هر ماه جایی دیگر.

بعدی: 10 بهترین برنامه های جریان ویدئو و تصویری جریان خدمات برای آندروید