در حال حاضر ارائه تا 10 اتصالات VPN همزمان با هر طرح

امروز آغاز IPVanish آن تعداد اتصالات VPN همزمان در حال افزایش است.

تیم ما مجدانه به روند تغییر در رفتار آنلاین و نیازهای متغیر کاربران ما کار می کند. همین دلیل است که امروز، ما افزایش تعداد دستگاه های کاربر می تواند اتصال به شبکه اختصاصی مجازی ما در همان زمان. محدودیت پنج دستگاه های فعلی متوسط صنعت توسط IPVanish به 10 اتصال VPN به طور همزمان دو برابر شده شده است.

در سال 2016، بازگشت زمانی که ما آخرین بروز رسانی ما تعداد اتصالات همزمان آن است زیرا متعلق به مصرف کننده متوسط آن معمولی بین 3 و 4 دستگاه های متصل. در حال حاضر سال 2018 است; نه تنها ما بیشتر دستگاه ها را جمع آوری شده ما لوازم بی ضرر بیشتر به اینترنت متصل است.

تعداد دستگاه متصل هر کاربر همچنان به تورم، ما می خواستیم برای اطمینان از اینکه محدودیت های سرویس IPVanish با uptick. در انجام این کار، ما سرویس VPN امن است تبدیل به یکی از رهبران صنعت در ارائه اتصالات VPN ترین همزمان.

 اتصالات vpn متعدد

به یاد داشته باشید حتی از کنسول بازی فعالیت و چپ دستگاه خطر، بدون رمزگذاری شبکه اختصاصی مجازی است که مهم است. و اگر چه با استفاده از نرم افزار IPVanish در گوشی های هوشمند خود نمی تواند متصل یخچال و یا تلویزیون هوشمند، به عنوان مثال، می توانید یک روتر شبکه اختصاصی مجازی امن. پیکربندی روتر خانه برای IPVanish می تواند بدون استفاده از راهنماهای نصب ما به چالش کشیدن، اما بهترین راه برای هر دستگاه خانه امن نگه دارید.

بهترین از همه، مسیریاب خانگی شما اتصال به شبکه IPVanish فقط یکی از اتصالات همزمان 10 اختصاص داده شده خود را استفاده کنید. بنابراین، بدون توجه به چند الکترونیک اتصال شما به شبکه خانگی خود را، آنها در مجموع نسبت به یک اتصال VPN تعداد خواهید.

ما معتقدیم که امنیت و حریم خصوصی کاربران از بیشترین اولویت است. بدون پرداخت فردی برای حساب IPVanish همیشه قربانی امنیت یک دستگاه دیگر را باید. و با اتاق امن دستگاه به 10 در همان زمان، هیچ کس تا کنون به سازش اتصال دوباره داشته باشد.

می خواهید بیشتر اتصال همزمان از دهنده VPN? IPVanish، سعی کنید خطر رایگان!