چگونه به صفحه فیس بوک جعلی

به نقطه وجود دارد بسیاری از صفحات جعلی فیس بوک وجود دارد. در بهترین حالت آنها وقت خود را تلف و شاید سعی کنید به برخی از تبلیغات برای فروش. در بدترین حالت، آنها سعی کنید پول و اطلاعات شخصی از شما اومدی. اینجا این است که چگونه به آنها را نقطه.

صفحات فیس بوک جعلی مشکل بزرگ است. فقط این ماه معلوم شد که بزرگترین صفحه فیس بوک ماده سیاه زندگی می کند واقع است توسط یک پسر سفید در استرالیا به نام یان است که اقدام به خرید و فروش دامنه اجرا بودن — و بدیهی است که صفحه فیس بوک — به عنوان یک سرگرمی. میلیون ها خارج وجود دارد وجود دارد انجام همه چیز را از کلاهبرداری مسابقات دو جعل هویت قانونی رسانه های پس بیایید نگاهی به برخی از راههای شما می توانید کشف کردن اگر شما دنبال آن هستید در صفحه جعلی است را ایجاد.

برای دیدن اگر صفحات فیس بوک صفحه تایید

از چهره های رسانه ای شرکتها و برندهای تایید می کنید، یعنی فیس بوک تایید کرد که صفحه است نمایندگی که آن ادعا می کند دو نگاه. تقریبا هر صفحه مشروع را طول می کشد زمان و تلاش برای انجام این کار. به عنوان مثال، صفحه فیس بوک خطوط هوایی جنوب غربی واقعی تایید شده است. که توسط آبی تیک کنار نام صفحه می بینید.

از سوی دیگر صفحات جعلی جنوب غربی تایید نمی شوند. تیک های آبی به آنها ندارد.

تایید test کامل نیست، اما هنوز هم خیلی خوب. اکثر عمده علامت های تجاری و رسانه ای سازمان و تایید شده. مشکل این است که تنها شرکت های بزرگ تجاری و رسانه می تواند تایید شده است. مارک های کوچکتر واجد شرایط نیست. فیس بوک می توانید اشتباهات را نیز اگر کسی تسلیم درخواست با اسناد حق (واقعی یا جعلی). آنها تایید Geeek چگونه به مارک تجاری متخلف knockoff سایت ما و ما مجبور به شکایت به آن گرفته شده دریافت کنید.

بررسی فیس بوک نام نزدیک

بسیار سریع به ضربت سخت زدن صفحات است به نقض علائم تجاری است. این به این معنی است که صفحه فیس بوک اومدی نیاز به استفاده از راه حل اگر آنها می خواهند به آنلاین ماندن. این صفحه خطوط هوایی جنوب غربی جعلی متن نمونه کتاب است.

اگر نگاه شما را در نام شما متوجه دو چیز:

  • آن “جنوب غرب” به جای “جنوب” املای است
  • وجود دارد “.” در پایان خطوط هوایی.

این کلاهبرداری دو فوق العاده مشترک با صفحات فیس بوک است که در حال تلاش برای جعل مارک های مشروع است. عمدا و ماهرانه misspelling نام و یا اضافه کردن یک دوره در پایان، آنها می توانند اجتناب از فیس بوک را فیلتر ضمن فریب افراد تصادفی است که بیش از حد نزدیک به نظر نمی آید.

این همین کار را با چگونه به صفحه Geeek است. اگر شما بیش از حد از نزدیک نگاه نمی کند، شما احتمالا اضافی “e” در نام متوجه نمی.

در رده فهرست نگاه برای صفحه

محل دیگری که در آن صفحات فیس بوک جعلی اغلب رنگ واقعی خود را در صفحه لیست رده نشان می دهد. دسته خاصی نیاز به فرد تنظیم صفحه برای تامین بسیاری از اطلاعات واقعی مانند آدرس و تلفن شماره است که به راحتی انتخاب شده است. صفحات جعلی به این اطلاعات برای ارائه ندارد.

خطوط هوایی جنوب غربی صفحه واقعی به عنوان عامل سفر ذکر شده است. چیزی شبیه به شرکت های هواپیمایی و یا سفر نیز هنوز مشکوک شده اند. صفحات جعلی با این حال، هر دو به عنوان جوامع (که به نظر می رسد به رفتن به گروه جعلی فیس بوک صفحه) ذکر شده است.

اگر دسته صفحه فیس بوک با آنچه شما فکر می کنید باید آن را و سپس شانس خوب وجود دارد مطابقت نداشته صفحه جعلی است.

چه نوع از محتوای صفحه است ارسال

giveaway بزرگترین صفحه جعلی است نام آن و یا اینکه آیا یا نه آن را تایید نمی کنید; این نوع مطالب آن پست است. واقعی خطوط هوایی جنوب غربی صفحه پست داستان خبر خوب در مورد كاركنان احساس.

تقلبی یک پست در مورد مسابقات است که به نظر می رسد بیش از حد خوب درست باشد. مسلما اومدی برداشت داده های شخصی شما طراحی شده است.

به همین ترتیب، اگر صفحه فیس بوک جعلی اخبار سازمان و یا گروه سیاسی جعل هویت است، آنها به احتمال برای ارسال فیلم ها است که چین بسیار منظمی با ديدگاه خاص یا اجرای کانتر به دیدگاه سازمان به طور معمول بیان دارد. آن آسان است برای ایجاد گزارش های جعلی اخبار که معتبر و صفحات فیس بوک در حال حاضر آن در اجرا به رفراندوم ستیز در ایرلند انجام می دهند.

مرتبط با: گیک احمق جواب: نحوه جعلی تصویر صفحه وب (بدون فتوشاپ)

شود مشکوک اگر صفحات درخواست برای کمک های مالی

A مقدار فیس بوک جعلی صفحات نیز پاپ تا در پاسخ به بحران های بزرگ و یا سیاسی حوادث. صفحه سیاه زندگی می کند موضوع جعلی بیش از 100.000 دلار در کمک های مالی جمع آوری شده. که بسیاری از مردم فکر آنها به علت آنها که در واقع در یک حساب بانکی استرالیا رسید پشتیبانی دادن پول است.

حالی مشروع فیس بوک صفحه وجود دارد که درخواست کمک مالی شما باید فوق العاده دقیق به منظور بررسی که آنها هستند که در آنها ادعا می شود قبل از اهدای. اگر می خواهید را به یک سازمان خاص یا علت شما بسیار بهتر انجام آن را از طریق وب سایت رسمی خود را نه از طریق فیس بوک. این بسیار است بسیار ساده تر به صفحه فیس بوک از یک وب سایت مشروع جعلی.


فیس بوک یک مشکل بزرگ صفحه جعلی است. این است که بسیار آسان تر برای مردم برای ایجاد صفحات جعلی از فیس بوک به پلیس به آنها است. امیدوارم، شما یک ایده بهتر از صفحه فیس بوک جعلی شبیه هم.