پشت سر هم حرارت پدیده جوی فوق العاده نادر مربوط است؟

پاسخ: انفجار گرما رعد و برق

است چنین نادر وقوع است که شانس بسیار خوب است که هر کسی که خواندن این بیت از چیزهای بی اهمیت فضای متمرکز امروز هرگز در طول عمر خود را تجربه خواهید کرد و اما اگر این احتمال (خوشبختانه) یکی از نخواهد بود طراحان رکورد واقعی.

گرم و پشت سر هم، همانطور که از اسمش پیداست، انفجار شدید حرارتی است که دانشمندان بر این باورند, در موارد فوق العاده نادر فروپاشی رعد و برق ایجاد می شود است. نظریه می رود هنگامی که تبخیر باران را در هوای خشک سرد بالا بالای آن در جو که تغییر سریع در چگالی هوا جیب هوا به سرعت، قطره فشرده نمودن هوا زیر آن باعث می شود. این فشرده سازی سریع باعث افزایش دمای هوا و اگر توده هوا در ارتفاع بالا در حال حاضر متراکم است به اندازه کافی برای حمل آن به زمین که در آن ما همه هستیم فرز سپس ما دریافت لذت تجربه سنبله معنی دار در دمای هوا از آبی .

در پایان پایین مقیاس آن نوسانات عجیب و غریب در درجه حرارت مانند روز های سرد بارانی ناگهان (و به طور خلاصه) نحو تحملناپذیری گرم شدن می شود. در پایان تر شدید مقیاس، با این حال، دمای محیط ناگهان به خوبی بالا صد درجه افزایش می یابد. در حالی که ده ها نمونه هایی از انفجار حرارت ملایم ثبت بیش از دو سال 2004 و مهمان شده (خفیف که در درجه حرارت میپرد از 70F می گویند، دو 90F برای یک ساعت یا بیشتر)، شده اند وجود دارد برخی از موارد شدید خونتان حرارتی خوبی در بالا 120F. در چروکی، اوکلاهما در سال 1909 و در Kopperl در تگزاس در سال 1960، به عنوان مثال، انفجار گرما دمای بالا آنها ترک کرده بودند به پخت در فر که آن محصولات کشاورزی در زمینه کشته تحت فشار قرار دادند.

تصویر نیت NOAA.