قدرت اندیشه نظر مقام: هفته 21 2018

من می دانم همه مشغول مورد انفرادی بسیار هیجان زده است: داستان جنگ ستارگان, اما جمعه است و وقت آن است برای دیگری نظر اقتدار یعنی. برای کسانی که تازه در خارج وجود دارد، نظر مقام ما خلاصه بارگیری بهترین نظرات در مقام اندیشه بیش از هفت روز گذشته است. برخی از نظرات خنده دار است، برخی عصبانی، برخی فقط off-the-wall است، اما همه آنها اضافه ارزش خاصی را به جامعه ما در اینجا. همیشه بزرگ برای دیدن بسیاری از مکالمات اتفاق می افتد اطراف آن اندیشه و فن آوری است!

با آنچه در ذهن، بیایید خواندن برخی از نظرات بهترین هفته!

این پسر OnePlus

اعتماد ندارند OnePlus 6 است که قطعا یکی از ترین صحبت کردیم در مورد تلفن از سال تا کنون. مردم شور و شوق این شرکت تصمیم به اضافه کردن شکاف ساختار قیمت گذاری بالاتر و این واقعیت است که گوشی شیشه ای پشت به بحث در مورد. به تازگی، OnePlus سخنگوی توضیح داد که چرا OnePlus 6 پشت شیشه، اما بدون شارژ بی سیم است. توضیح است–ما چگونه باید بگویم — بسیار OnePlus.

یک خواننده با نام هوشمند جو با توضیح بیش از حد خوشحال بود و فکر می کند که OnePlus فوق العاده اب زیر کاه است که:

یک دقیقه صبر کنید، گوشی شما چند ساله است؟

یکی از نویسندگان اینجا که قدرت اندیشه به آن فکر خواهد بود سرد به دور تا همه کارکنان و آنها را مورد بحث که تلفن به عنوان راننده روزانه خود استفاده می کنند. وجود دارد بیش از 30 نفر در کارکنان اینجا طوری است که کاملا تحت نظر گرفتن. نتایج، منتشر شده در اینجا، استفاده از رنگ تصویر منحصر به فرد که به ما تلفن های آندروید دوستداران واقع (طریقه هشدار: یکی از ما با استفاده از آی فون).

نظرات بخش پر از مردم بحث در مورد داده ها و همچنین اعلام عشق خود را برای راننده های روزانه خود را هر چه که ممکن است. اما دیدگاه Manawell داستان جالب درباره راننده روزانه اش می گوید — سامسونگ S3 کهکشان!

گوشی های سونی بزرگ است، اما هیچ کس می داند درباره آنها

سری XZ2 سونی دایالر تلفن های هوشمند بسیار شسته و رفته است. بله، سونی رها عناصر طراحی است که تنظیم گوشی خود را جدا از رقابت است و ساخته شده برخی از تصمیمات بسیار مشکوک به dongles و هدفون، اما XZ2 هنوز هم بسیار خوب است.

تنها مشکل این است که تعداد کمی از مردم حتی بخش تبلیغات سونی به نظر می رسد به مورد هل دادن محصولات مراقبت سونی گوشی های هوشمند در همه می دانند. که چه خواننده jrharbort فکر می کند، به هر حال، به عنوان او پس eloquently در توصیف می کند زیر نظر که در مقاله ما در مورد چگونه سونی شروع به درک اشتباهات آن را ظاهر شد:

‘ThinQ’ moniker است هدیه که نگه می دارد در دادن

ما به دروغ قصد داریم: ما در اینجا که قدرت اندیشه فکر ThinQ G7 ال جی باید را به سادگی شده نام G7 ال جی. این کل کسب و کار “ThinQ” است، کمی احمقانه احساس می کنیم. ما، مانند بسیاری از مردم حتی نحوه تلفظ آن که ابتدا برای ما روشن شد نمی دانم — آن است “فکر” و یا “صف نازک?”

که وقتی رسیدیم که کلمه چرا ال جی بود G6 ال جی یک ساله به عنوان ThinQ G6 ال جی را تغیر میدهند، ما آنفلوانزای کمی ثبت نام کردم. در نهایت، ما از ال جی که این یک اشتباه بود و اتفاق می افتد تغیر میدهند هیچ نفهمیدم. اما موضوع نظر از آن مقاله هنوز خنده دار با لی الویس دیدگاه بالا برنده شدن اینترنت برای روز با او نظر دو کلمه است:


امید همه است بزرگ آخر هفته! فقط برای هر کسی که با گفتن این که او، Lando و Chewie, زنده ماندن در پایان فیلم خراب و فاسد نیست. که فقط وحشتناک خواهد بود.