تبلیغات در گوگل فید برای برخی از کاربران

 گوگل فید

  • برخی از افراد اشاره کرد که تبلیغات در فید گوگل نشان داده است ظاهر می شود.
  • تبلیغات ظاهر می شود در تست و رتبهٔ دو کاربران آندروید به طور گسترده ای نورد است.
  • گوگل به ویژگیهای برنامه های خود را از زمان به زمان test شناخته شده است.

از آنجا که آن روز به عنوان گوگل اکنون گوگل فید شكوه خاصي بود از هر گونه تبلیغات را پاک کنید. که ممکن است به زودی تغییر, به عنوان برخی از کاربران متوجه آگهی که در آن هیچ کدام قبل از وجود دارد.

تعداد انگشت شماری از مردم در زمان 2 توییتر و گوگل پلاس دو شکایت در مورد حضور تبلیغات در گوگل فید. غیر از کمی سبز “تبلیغ” نشان در پایین سمت چپ گوشه و آدرس نوشته شده بودن، چیزی برای افتراق تبلیغات از کارت های دیگر وجود ندارد.

مردم با گنجاندن تبلیغات در گوگل فید مزاحمت قابل درک هستند. برنامه گوگل دارای جایگاه برجسته ای در آندروید با برخی دستگاه های شما کش رفتن از صفحه اصلی برای رسیدن به آن سریع تر. قرار دادن تبلیغات در فید گوگل قطعا لازم کره چشم خواهد شد، اما این کره چشم عصبانی به دیدن آگهی وجود دارد در وهله اول استفاده می شود.

ما درک می کنیم که گوگل در کسب و کار تبلیغ trenched عمیق است. با توجه به Statista ، درآمد تبلیغ شرکت مادر الفبای تقریبا 95.4 تریلیون دلار از 110 میلیارد دلار آن را در کل درآمد در 2017 ساخته شده تشکیل شده. از دیدگاه کسب و کار باعث حس به تبلیغات را در چیزی شبیه به گوگل فید چوب. مقاله مرتبط

با این حال، برای پیدا کردن کسی که در مورد دیدن تبلیغات در گوشی های خود را هیجان زده است، به خصوص در برنامه به عنوان برجسته به عنوان حدود گوگل

خبر خوب است که این نظر rollout رسمی یا گسترده باشد. گوگل test ویژگی در برنامه های خود از زمان به زمان، بنابراین این نیست به همه کاربران در آینده می رسند ممکن است.