7 لوازم جانبی خود اپل تبدیل گیک نیروگاه-بررسی بهره وری

در حالی که iPads هنوز راه جایگزین کامپیوتر برای همه، آنها دستگاه فوق العاده قادر هستند. با لوازم جانبی مناسب شما می توانید آنها را به بخش واقعا قدرتمند از گردش کار خود را تبدیل. نوشته های مورد علاقه ما برای بهره وری افزایش یافته است.

قبل از ما به لوازم جانبی، توصیه قوی موضوع شیرجه بزنم: اگر شما می خواهید به واقعا مولد در اپل، شما باید در نظر سرمایه گذاری اگر شما جدی در مورد استفاده از اپل به عنوان جایگزین لپ تاپ یا کامپیوتر قدرتمند مکمل در اپل نرم افزار — اضافی قدرت و ویژگی های آن قادر به عنوان دستگاه تنهایی را و صفحه نمایش عالی مکمل هر گردش.

اگر شما بودجه, iPad جدید, 329 دلار که از سوی دیگر عالی و قیمت بسیار مناسب است. هر کدام که مدل شما با استفاده از–من هنوز هم گاهی اوقات استفاده از اپل عملا باستان مینی 2 — راه آن را به نیروگاه بهره وری وجود دارد.

اپل صفحه کلید هوشمند

اگر شما برنامه ای برای انجام هر مقدار از تایپ، صفحه کلید صفحه لمسی به iOS ساخته شده فقط قصد ندارم به آن را قطع. آن جریمه نقدی برای پیام کوتاه و مانند، اما نه برای نوشتن هر واقعی. بهترین صفحه کلید مورد رفتن خود اپل مدل اپل نرم افزار است. فوق العاده باریک است، و در حالی که کلید های خوب شما را در صفحه کلید بلوتوث اختصاصی پیدا نیست، هنوز هم لذت بردن از استفاده از آنها.

دو اندازه وجود دارد: یکی برای 10.5 اینچ Pro که $159 و یکی برای 12.9 طرفدار آن 169 اینچ. اپل صفحه کلید هوشمند برای هر مدل دیگر از iPad را ندارد اما تولید کنندگان دیگر را انجام دهید. به عنوان مثال، چک کردن $99.95 مورد برگ باریک از لاجیتک برای iPad.

اگر می خواهید به انجام هر کاری هنری را به عنوان ویرایش عکس یا نقاشی هنر های دیجیتال مداد اپل

اپل مداد ضروری اپل لوازم جانبی است. آن 99 دلار، آن یکی از ذرت میله آب اپل گرانترین است اما قیمت آن با یکی از ویژگی های بدون قلم مطابقت می تواند تراز می کند: iOS برای کار با آن طراحی شده است. این بدان معنی است که کارهایی از قبیل فشار حساسيت کار بزرگ و تقریبا در هیچ تاخیر بین ورودی شما و هر آنچه که شما رسم است در روی صفحه نمایش ظاهر می شود.

مداد اپل با این نسخهها کار با هر دو مدل Pro و همچنین مدل اپل 2018.

نمایش دوئت (19$) است نرم افزار واقعا سرد است که شما را قادر به استفاده از iPad خود را به عنوان یک مانیتور دوم برای PC یا Mac. اگر به مانیتور بزرگتر رومیزی استفاده می شود و می خواهم کمی از صفحه اضافی هنگامی که شما بر روی لپ تاپ شما کار فوق العاده راحت است; من آن را به استفاده تمام وقت.

تنها یک مشکل وجود دارد: چگونه انجام شما تکیه اپل پس از آن آسان است برای استفاده از? این است که Mountie ($24.95) از ده طرح می آید. کلیپ های کوچک است که اپل برای طرف توسط طرف با صفحه نمایش لپ تاپ شما متصل است. اندازه های مختلف ميانگين Mountie باید با تقریبا هر ترکیبی از iPad و رایانه کار می کنند را درج می کند.

Astropad

Astropad ($29.99) است نرم افزار مشابه دو نمایش دونفری — آن آینه روی صفحه نمایش سیستم شما بر روی iPad خود را — با تمرکز مختلف. طوری که شما می توانید iPad خود را به عنوان قرص Wacom esque نقاشی برای سیستم شما استفاده طراحی شده است این از ویژگی های باور نکردنی برای هنرمندان و عکاسان از Cintiq را Wacom لوح خانه که 800 دلار و هر یک از انعطاف پذیری iPad را ندارد “.

Viozon اپل نرم افزار ایستاده و اپل صفحه کلید سحر و جادو

در حالی که اکثر iPad ابزار بهره وری قرار گیرد در حالی که شما و در مورد طراحی شده, اگر شما برنامه ای عمدتا با استفاده از iPad خود را در خانه شما می توانید ایجاد کار بیشتر دائم راه اندازی. برای این کار، شما نیاز به اپل خوب ایستاده و بلوتوث صفحه کلید.

ما دوست داریم که Viozon اپل نرم افزار ایستاده ($39.99) که با این نسخهها کار با تمام مدل های iPads و صفحه کلید جادویی اپل با صفحه کلید عددی (129.99 دلار)-اگر چه هر صفحه کلید بلوتوث کار می کنند. با هم، دو ایستگاه کاری کامل اپل ایجاد; ایستاده Viozon اپل را در ارتفاع مناسب را برای کار در حالی که صفحه کلید سحر و جادو اجازه می دهد تا شما همانطور که شما با استفاده از کامپیوتر معمولی کار با چیدمان صفحه کلید آشنا نگه می دارد.

SanDisk iXpand فلش درایو 128 GB

Airdrop بزرگ برای انتقال فایل ها بین خدمات iOS و macOS و ابر مانند Dropbox کار واقعا خوبی است اگر شما به زمان صبر کنید در حالی که فایل های آپلود و دانلود, اما اگر شما می خواهید به حرکت است فایل های بزرگ به سرعت، شما فقط USB thumbdrive را ضرب نیست.

SanDisk را خط iXpand اجرا اتصال USB 3.0 و اتصال رعد و برق است. این به این معنی شما می توانید بار پرونده ها از رایانه و دسترسی به آنها را بر روی iPad خود را–و یا بالعکس. IXpand 32 GB 64 GB ($35.99) (46.94$) و مدل 128 GB (69،99 دلار) در دسترس است، بنابراین هر آنچه که نیاز به ذخیره سازی خود را، شما خیلی هستید بسیار پوشیده.

GNARBOX های ناهموار، قابل حمل هارد 128 GB ($299.99) و 256 GB (399.99$) از ذخیره سازی در دسترس است. چه چیزی باعث آن جالب است که ساخته شده است کارت SD و اسلات USB و همچنین پردازنده و سیستم عامل است که به طور خودکار می توانید فیلم یا عکس از هر دوربین پشت است. شما سپس می توانید همراه با نرم افزار اپل به طوری که شما می توانید مرتب کردن، ویرایش، یا آن را به اشتراک بگذارید هر چه شما بر روی آن ذخیره شده استفاده کنید.

GNARBOX مناسب برای عکاسان و videographers که مایل به استفاده از ipad شرکت خود را برای ویرایش کار خود را در حالی که آنها هنوز هم در محل است. حلقه گم شده بین دوربین و اپل در جریان کار حرفه ای است. اپل در آن خود را برای مقابله با بسیاری از 4 k فیلم یا صدها نفر از فایل های خام عکس تنظیم نیست.

2.0 GNARBOX جدید و بهبود یافته در حال حاضر در kickstarter سرمایه گذاری می شود. پایان سال 2018 (پس احتمالا 2019 دانستن Kickstarter تاخیر) در دسترس خواهد بود. اگر شما می توانید صبر کنید, این ممکن است فروش بهتر است اما در حال حاضر، GNARBOX اصلی هنوز هم قوی.


آن زمان طولانی گرفته است اما iPad نهایت حرفه ای دستگاه اپل همیشه آن را به در نظر گرفته شده است. با لوازم جانبی مناسب آن می تواند بخش عمده ای از هر گردش.