Malvertising، تروجان & آگهی سیستم های

به تازگی، ما رفت Digiday دو فیلم هر نقطه کنفرانس و ارائه شده در یک موضوع بسیار نزدیک به خانه: امنیت آگهی ویدئویی & تایید. در ما ارائه ما مورد بحث چشم انداز آگهی ویدئویی (پاپ آمار!) و توضیح دهید که چگونه فیلم تبلیغات منفی می تواند بر کاربران (و چگونه برای جلوگیری از که از اتفاق می افتد!). 
زیر ارائه اطلاعات خلاصه ای برای شما سریع به نیازهای خواندن است. 

آگهی های چشم انداز که–نگاه *: صرف پیش بینی شده به 8.6 تریلیون دلار توسط یدلایمخیرات 2018

• موبایل کلیپ تبلیغ • در حال حاضر، 17% از درآمد ناشر ناشی از آگهی های تصویری

• 654.7 میلیون آگهی های تصویری با نمایش 2.8 تریلیون در 2015 تنهایی

با وجود ماهیت امیدوار کننده چشم انداز تبلیغات ویدیویی، درگیر وجود دارد خطر خاصی در خدمت تبلیغات ویدئویی به کاربران. آخرین چیزی که می خواهد هر نام تجاری به انجام درایو کاربران از سایت خود را، و اغلب به اندازه کافی، آگهی های مشکل ساز کند فقط که آن تجربه کاربر را مختل و باعث می شود آنها را به ترک.

سه عامل اصلي کمک به آگهی های تصویری مشکل وجود دارد و آنها رای: از:

• عملیات/عملکرد

• کیفیت

• امنیت

هر یک از عوامل فوق زیر مجموعه خود را از مسائل است که می تواند تجربه کاربر است. به عنوان مثال، عملیات/عملکرد به میلادی است که باعث رکود را در سایت خود مراجعه کنید. نیز وجود دارد عوارض موذی تر که آگهی ویدئویی بازیکن کنترل خود سایت با پدیده های مثل پیمایش خودکار تغییر اندازه خودکار یا شبیه سازی (زمانی که بازیکن چند های تکراری خود را می کند و پوشش می دهد شما صفحه وب) خود را به هدایت. انواع بسیاری از استراتژی های اب زیر کاه می توانید آگهی مقابل کاربر بدون مراقبت برای کاربران سایت & app را در حال اجرا هستند.

به ذکر است چگونه کلیپ های تبلیغاتی سریع تبدیل شدن به رفتن به خودرو برای malvertising هستند. و به عنوان کلیپ های تبلیغاتی پیچیده تر از نمایش تبلیغات، کد مخرب اغلب سخت تر برای شناسایی است. آزمایشگاه امنیت ما گزارش می دهد که روند رو به رشد از درایو توسط هفته آینده از طریق آگهی های تصویری وجود دارد.

ما اعتقاد داریم که دو مبارزه این نوع مسائل در کلیپ های تبلیغاتی، باید افزایش دید کامل به & شفافیت موجودی آگهی ویدئویی خود را. این توانایی شامل:

ردیابی منبع و جلوگیری از مبارزات انتخاباتی (در زمان واقعی)

• جدا تمام عناصر سترگ/VPAID

• 24/7 برای هر یک به طور مداوم نظارت شفافیت مشکلات ممکن است برای هر نتیجه ممکن است راه را به انجام این کار

و سپس شما می توانید رتبهٔ تمام مبارزات آگهی های مضر که مخرب پنهانی، صدا روی صفحه نمایش پخش خودکار, پیمایش خودکار، و غیره

مدیریت کارها بالا و بیشتر است به همین دلیل است که وجود دارد GeoEdge. ما تکنولوژی است که فراهم می کند که حمایت فعال مورد نیاز برای هر سایت و نرم افزار را توسعه داده اند. ما اطمینان از تمیز، امن و درگیر شدن کاربر تجربه برای همه تبلیغات خود، به خصوص آگهی های تصویری. فن آوری ما را بررسی کنید!

* منابع را می توان در مقاله

.