چگونه به مانیتور سطح رطوبت در رطوبت بالا صفحه اصلی شما

هیچ سرگرم کننده است و نه رطوبت پایین است — می خواهید تعادل خوب بین دو. در اینجا این است که چگونه به کنترل رطوبت در خانه خود را به طوری که شما می توانید تنظیمات مناسب.

مربوط: (اگر چه 40-50 درصد ایده آل است) باید چگونه برای بهینه سازی شما در صفحه اصلی در جریان هوا برای صرفه جویی در پول در سطح شما/ج

رطوبت در منزل شما هر نقطه بین 30% و 60%. هر بالاتر و وجود را خطر رشد کپک و هر پایین می تواند منجر به خشکی بیش از حد. به علاوه، هر چیزی خارج از آن محدوده فقط ناراحت کننده می تواند باشد.

اگر شما مطمئن نیستید چه سطح رطوبت در منزل شما است، آن زمان برای پیدا کردن است. برخی از راه حل به نظر اینجا.

برخی از سنسور رطوبت ارزان

خرید ارزان ترین راه برای رفتن در مورد این خرید برخی از سنسورهای رطوبت ساده و محل آنها را در اطراف خانه خود را.

شما می توانید گرفتن برخی کمتر از 10 دلار هر و زن و شوهر از آنها به اندازه کافی برای پوشش تمام خونه باید. بسیاری از آنها نیز نمایش دما و آنها حتی شما همه زمان بالا و پایین برای رطوبت و دما نشان می دهد.

من دو مورد از در خانه خود من است و در حالی که آنها واقعا به خوبی شناخته شده برای دقت بالا، آنها در ارائه شکل ورزشگاه است که دست کم من یک ایده از آنچه رطوبت مانند داخل.

الف موج سنسور رطوبت اضافه کردن به شما موجود Smarthome

اگر می خواهید همه چیز را تا سطح و شما در حال حاضر مرکز smarthome در خانه خود، شما می توانید برخی از سنسورهای رطوبت Z موج و اتصال آنها به خود توپی.

آمازون فروش تعداد انگشت شماری کوچک از این برای کمی بیش از هزینه چه سنسور “dumbhome” رطوبت، اما شما خواهد بود قادر به انجام کارهایی از قبیل دریافت هشدار یا دستگاه های دیگر به طور خودکار براساس سطح رطوبت. فقط اطمینان حاصل کنید که سنسور شما را تا پایان با این نسخهها کار با هاب smarthome خاص خود را.

چک برای دیدن اگر شما ترموستات را فراهم می کند رطوبت اطلاعات

بسته به چه نوع ترموستات دارید شما لازم نیست که خرید سنسور رطوبت در همه ممکن است. ترموستات خود را یکی در حال حاضر ممکن است ساخته شده اید

تقریبا ترموستات هوشمند هر یک، از جمله دوم و Ecobee3 است اما خود ترموستات قابل برنامه ریزی منظم ممکن است یک سنسور رطوبت نیز هست.

مرتبط با: چگونه به بیشتر از شما ترموستات آشیانه

چیز خوبی در مورد ترموستات هوشمند، هر چند، اگر رطوبت را همیشه می رسد که شما مطلع خواهید برخی نقطه نیز حتی خود/ج بنابراین کنترل تنظیم کنید تا هشدار می تواند است که آن خانه خود را بر اساس سطح رطوبت و نه لزوما فقط درجه حرارت گرم. برخی از سیستم های حتی ضهمدفرس است که به شما در تنظیم میزان رطوبت مورد نظر خود را درست در ترموستات اجازه است.

نحوه تنظیم رطوبت در خانه شما

اگر رطوبت داخل خانه تان خاموش نمودار است کاملا از شانس شما و چند چیز شما می توانید به حداقل نگه داشتن رطوبت سطح مناسب آن وجود دارد.

شاید مطلق بهترین راه برای تنظیم رطوبت در خانه خود را با استفاده از دستگاه های مرطوب کننده کل خانه و dehumidifier است. مشکل این است، هر چند، که می توان آنها را فوق العاده گران اگر خانه شما در حال حاضر چیزی شبیه به این (است که انجام بسیاری از سیستم های جدیدتر) است.

مرتبط با: می تواند رطوبت بالا آسیب ایمیل?

بهترین شرط بندی شما این است که به چند واحد های قابل حمل است. به عنوان مثال، رطوبت ساز (این یکی به طور خاص) طبقه بالا و طبقه پایین که هر دو اجرا در طول زمستان به خانه رطوبت در سطح مناسب نگه دارم. برای تابستان, تهویه مطبوع dehumidifier طبیعی به رشته خاص است و پیدا کنم که این به اندازه کافی به نیاز واحد اختصاصی dehumidifier عمل می کند. اگر شما فکر می کنید شما نیاز دارید، با این حال، فقط به خاطر که واحدهای قابل حمل می تواند کمی گرانتر از رطوبت ساز همتایان خود باشید.


در پایان، من پیدا کردن که خود من بدن من ایده کلی از سطوح رطوبت در خانه من بدهید — اگر گرم احساس و همه چیز با هم چوب، سپس رطوبت احتمالا که سطوح که بیش از حد بالا است. در حالی که اگر من متوجه من گلو چشم یا پوست خشک کردن از بسیاری، سپس رطوبت احتمالا واقعا کم است. با این حال، آن هرگز به منبع رسمی متکی به گرفتن یک ایده بهتر از سطح رطوبت در منزل شما لطمه می زند.