Malvertising, نرم افزارهای مخرب & آگهی سیستم های

تبلیغات تلفن همراه در حال تبدیل شدن فضای تبلیغاتی دیجیتال. بازار جهانی تبلیغات تلفن همراه 100 تریلیون دلار و حساب برای 50 ٪ از تمام هزینه های آگهی های دیجیتال برای پیش افتادن بلوکه کرد. علاوه بر این، هزینه تلفن همراه آگهی بین 2016 و در 2019 195 میلیارد دلار را رسیدن به دو برابر خواهد شد، صرف حسابداری 70.1 ٪ از آگهی های دیجیتال. به عنوان صاحب برنامه تلفن همراه و یا سایت این اعداد با این حال، همانطور که علاقه در محل تبلیغات دو حوزه تلفن همراه در حال رشد است تا علاقه به قرار دادن نرم افزارهای مخرب و تبلیغاتی مضر فوق العاده هیجان انگیز است. 

malvertising و چگونه سریع آن در حال رشد است
آنلاین چیست و تبلیغات مبتنی بر استفاده می شود برای نرم افزارهای مخرب به کاربر دستگاه تزریق. متاسفانه، malvertisements ثابت مشکل عظیم تبدیل شدن. سیمانتک استناد آن را به عنوان تبدیل شدن به بزرگترین بردار مخرب و موبایل روشن و شفاف که حدود 16 میلیون دستگاه تلفن همراه توسط نرم افزارهای مخرب در سال 2014، آلوده شد نمایش توازن با عفونت های دسکتاپ تخمین می زند. در سال 2015، آی بی ام گزارش که 1.12 درصد از دستگاه های تلفن همراه نظارت توسط آنها به نمایش گذاشته عفونت فعال مخرب. این است cleat که ميزان عفونت در دستگاه های تلفن همراه فقط افزایش یافته است. آن را نیز روشن که cybercriminals به عرصه تلفن همراه به انتشار بدافزار و عفونت مخرب آگهی در حال حرکت است.

مسابقه ساخته شده در بهشت بدافزارها

تعدادی از تلفن همراه را که مستعد به حملات مخرب عوامل. وجود دارد، البته است عامل اساسی تدارکات که مخرب دو نقطه ورودی ممکن است در مرورگر دستگاه تلفن همراه و برنامه های نشستن بر روی سیستم عامل تلفن همراه است. شيوع فروشگاه app شخص ثالث ضعیف policed که مملو از تروجان نرم افزار برای دانلود آسان هستند وجود دارد. یکی دیگر از عوامل افزایش استفاده از بالقوه برنامه های ناخواسته، و یا “موش” است که می توانید آگهی های مشروع ربودن و ندانسته دریافت شود هنگامی که کاربر دریافت برنامه های خاص و یا برنامه است. 

تروجان انواع تاکتیک های از تبلیغ آلوده بر روی تلفن خود استفاده می کند; آگهی های آلوده می تواند از نرم افزار, بنر مرورگر و نیز از آگهی تصویری آمده است. تروجان خود را درج می کند حافظه دستگاه شما و سپس شما را به نصب آن، شاید با نمایش پاپ تا هنگام نصب برنامه های دیگر و یا به روز رسانی نرم افزار ترفندهای. در این وضعیت شما شود مخرب ناخواسته نصب شده بر روی دستگاه خود را; و حتی تنظیم مجوزها برای آن!

در مورد نرم افزار, تبلیغات اغلب در قالب پیام های هشدار (هنگامی که شما استفاده از برنامه های رایگان به ویژه شما بدون شک این را دیده اند) نمایش داده می شود.  شرکت آنتی ویروس ایست، شکل مخرب این آگهی را در گوگل بازی بزرگ در بازی نصب شده به طور گسترده ای به نام Durak کشف. بازی آلوده آگهی مملو از بدافزارها که آن را به عنوان پیام اخطار نمایش داده شده هنگامی که کاربران تلفن های آندروید خود را باز می آغاز شده است.

که برنامه های تلفن همراه مبتنی بر نرم افزارهای مخرب به طور کلی دامنه سیستم عامل آندروید و IOS، تا کنون نسبتا بدافزار رایگان با 97٪ از فضای مخرب برنامه تلفن همراه مبتنی بر آندروید شده است شایان ذکر است. این بردارد؛ با گزارش اخیر است که تقریبا 4900 جدید آندروید فایل های مخرب، در هر روز، در سه ماهه اول سال 2015 یک افزایش 400 فایل در هر روز بیش از مدت مشابه در سال 2014. 

Tacks برنج: موبایل چگونه می malvertising کار کنم؟
هنگامی که آلوده, امکانات از آنچه اتفاق می افتد وجود دارد:

یک احتمال است که شما به وب سایت مخرب اغلب این اتفاق می افتد با آگهی تغییر مسیر عمل گرفته شود. به عنوان مثال، یک، آگهی ظاهر مشروع پلت فرم می گیرد clickers آگهی به پورنوگرافی زیر-domain که سپس نصب برای برنامه های دیگر ارائه می دهد. این برنامه مخرب است و پول را از کاربر قرار است. ‘ویروس آگهی نشانه های کاربر تا نرخ حق بیمه خدمات تلفن همراه و پس از ارسال متن اس ام اس نرخ حق بیمه در هزینه 25 c هر اتصال. این همه را می افزاید و کاربر به پایان می رسد تا پرداخت یک مقدار پول در طول سال.

یکی دیگر از نتیجه های ممکن از آگهی های مخرب اطلاعات شخصی داشتن صندلی. به عنوان مثال، برخی نرم افزارهای مخرب خواهد شد ‘ مشاهده از ‘ رفتار کاربر برای تعیین زمانی که پاپ دو تا برخی که رابط استفاده خواهد شد سپس به سرقت مشخصات ورود به سیستم بانکی.  

ایست امنیت آگهی همراه تروجان مخرب تبلیغات
نیست فقط باعث بدون بار مالی, آن همچنین باعث می شود اعتباری ریزش بدافزارها آلوده مشتریان بالقوه می تواند در نتیجه تاثیرات مخرب برای نام تجاری.  

روشن است که راه حل ابزار تبلیغ باید اجرا شود برای جلوگیری از cybercriminals از بهره برداری از فضای تبلیغات تلفن همراه است. ابزار مدیریت تبلیغات مناسب می تواند اسکنر تلفن همراه آگهی. دقت اشاره کردن می توانید کمپین های malvertising و ردیابی منبع، کمک برای محافظت از کاربران و همچنین به عنوان علامت تجاری شرکت را از هر گونه مقاومت بالقوه. با راه حل مناسب نه تنها یک نام تجاری قادر به جداسازی مسائل تروجان بالقوه می تواند، آنها فقط آگهی های خوب و واریز ایمنی جعبه تبلیغات برای کاربران تضمین می. 

malvertising تهدید عمیق به تبلیغ و ناشر ROI در تبلیغات تلفن همراه است. اما چه تبلیغ HTML5 MRAID رسانه های غنی و حتی فلش حل GeoEdge ناشران سیستم عامل و مبادلات از تهدیدات احتمالی برای صفحه نمایش موبایل و کلیپ محافظت می کند. GeoEdge جلوگیری از نقض malvertising و دیگر سیاست های شرکت و اسکنر تروجان و اسکنر تبلیغ به شما هشدار برای مواردی مانند تاخیر پردازنده بالا تغییر مسیر خودکار، خودکار صدا، توهین آمیز محتوا، رقابتی عمودی، در میان بسیاری دیگر. چگونه چگونه بسیاری از راه های دیگر GeoEdge ، هم محافظت از شما می توانید پیدا کنید.

.