بینش


و GRC فروشنده کلی دانلود ما گزارش عمق: راهنمای نهایی برای دیدن آن فروشندگان امنیت

دیدن لیست کامل ما را از فروشندگان GRC بالا

توضیحات شرکت

کماندار فن آوری در سال 2001 تاسیس و توسط RSA در سال 2010 به دست آورد. RSA، تاسیس در سال بود در سال 2006 توسط EMC به دست آورد. EMC خود را توسط دل در سال 2016 به دست آورد بود و کسب و کار فن آوری های دل شد. دل را به عنوان یک شرکت خصوصی فعالیت می کند.

محصول توضیحات

آراسای آرچر سوئیت شامل چند رشته ای خطر و پیروی از راه حل مدیریت و مورد استفاده است که خطرات کسب و کار. تنها بستر های نرم افزاری موجود هستند آن مدیریت ریسک امنیتی &، تصدی مدیریت ریسک عملیاتی &، پیروی از مقررات مدیریت & شرکت، مدیریت کسب و کار حالت ارتجاعی حکومت شخص ثالث و راه حل های بخش دولتی حسابرسی.

آراسای کماندار به عنوان یک سیستم دیده می شود از نامزدی و بینش. این به این معنی برای همه خط دفاع را جمع آوری و پردازش اطلاعات از منابع مختلف برای مدیریت ریسک شرکت کار می کند. علاوه بر این، آن را قادر می سازد داده ها رو تحلیل توانمندسازی خطر مطلع تصمیم گیری. https://o1.qnsr.com/log/p.gif?;

“است تفاوت فنی آراسای آرچر انعطاف پذیری و configurability از راه حل ها و پلت فرم،” گفته استیو Schlarman مدیر محصول = بازاریابی برای آراسای آرچر. “Configurability پلت فرم یک مشتری را به سرعت تغییرات با هیچ برنامه نویسی و یا پایگاه داده توسعه را قادر می سازد.”

ویژگی های جدید

در اوت 2017، آراسای آراسای آرچر حکومت داده و RSA آرچر حریم خصوصی برنامه مدیریت مورد استفاده منتشر شد. این موارد استفاده جدید طراحی شده برای کمک با حریم خصوصی داده ها و تلاش های حفاظت داده ها با مهلت GDPR قریب الوقوع.

در مارس سال 2018 آراسای آراسای آرچر سایبر خطر کمی مورد استفاده منتشر شد. این سازمان ها برای اندازه گیری و خطر سایبر در شرایط مالی کسب و کار را به راحتی درک می توانید پیگیری را قادر می سازد.

در آوریل سال 2018, آرچر آراسای نسخه 6.4 در ارائه داده های بهبود کیفیت عملکرد سیستم و serviceability و همچنین کسب و کار بهبود روند گردش کار تمرکز می کنند. علاوه بر این، آن خطر امنیتی مدیریت & USECASES ویژگی و قابلیت پیشرفت داشته باشد.

بازارها و موارد

استفاده از RSA کماندار است مستقر در صنایع مانند: خدمات مالی انرژی خرده فروشی بخش بهداشت و درمان, خدمات بیمه, حرفه ای, ساخت تکنولوژی ارتباطات و حمل و نقل. مشتریان محدوده از شرکت با 100000 + کارکنان دو شرکت های کوچکتر با کارمندان کمتر از 1.000.

به گزارش تحلیلگر مشاهده فورستر

طبقه بندی کمانگیر آراسای به عنوان مجری قوی دوم بالاترین امتیاز در آن موج فورستر.

معیارهای

کماندار آراسای پایه مشتری شامل بیش از 1.500 استقرار جهانی پوشا اکثر verticals صنعت و مشتریان در 55 کشور.

تحویل در محل و یا میزبانی.

قیمت گذاری

کماندار آراسای مجوز سرمایه گذاری ساخته شده در اطراف محکم قیمت گذاری ساختار مورد استفاده را فراهم می کند. نقطه قیمت براساس اندازه سازمان به عنوان اندازه گیری تعداد کارکنان متفاوت است. بزرگتر سازمان نقطه مورد قیمت پایین تر در هر کارمند استفاده می شود. هشت سطح با کوچک پیاده سازی (1 و 2 مورد استفاده) شروع 14.000 دلار در هر سال وجود دارد.

مدت مجوز: کماندار آراسای استفاده از اصطلاح یا ساختار مجوز اشتراک خریداری می شود. مدت مجوزهای پیش فرض را می توان یا مستقر شده اند با استفاده از پلت فرم میزبانی آراسای کماندار (هزینه میزبانی هستید علاوه بر مجوز هزینه). صدور مجوز دوره شامل افزایش نگهداری که هیچ هزینه اضافی.

مجوز دائمی: کماندار آراسای نیز ارائه می دهد مدل مجوز دائمی برای مشتریان. مجوز دائمی مشتریان خود نرم افزار و گزینه خرید قرارداد اولیه یا پیشرفته تعمیر و نگهداری. تعمیر و نگهداری به عنوان درصدی از هزینه مجوز دائمی قیمت است. آرچر آراسای خدمات میزبانی نیز در دسترس برای صدور مجوز دائمی هستند.

.