تیزر ویدیو بلک بری KEY2

  • بلک بری منتشر شد تیزر ویدیو از گوشی های هوشمند KEY2 آینده خود را نشان می دهد.
  • ویدیو تایید برخی جزییات و دکمه مرموز در کنار نماد کلید را نشان داد.
  • بلک بری KEY2 7 ژوئن در شهر نیویورک اعلام خواهد شد.

حتی اگر KEY2 توت در زمان دو هفته اعلام خواهد شد، شرکت ما زیرچشمی نگاه کردن دزدکی حرکت کردن در آینده گوشی های هوشمند با تیزر کوتاه فیلم داد.

از دو دوربین های اطراف بازگشت به صفحه کلید، تیزر تصویری تایید برخی از جنبه های از آنچه ما در حال حاضر KEY2 دانست. به ویژه این ویدئو نیز زیبایی سیاه قتل کردن تلفن را نشان داد، الگو پانل پشتی تیره فلزی و دکمه تجدید. حتی صفحه کلید جدید پایان می شود در بالا، یک جایزه برای کسانی که دوست نداشت چگونه زمینه صفحه کلید KEYone.

جالب توجه است، این ویدئو یک دکمه است که نشسته است کنار کلید نماد برجسته. ما به انگشتان ما گذشتند که دکمه نوعی دستیار صدا را احضار و قابل برنامه ریزی است، اما ما باید منتظر بمانید تا اطلاعات بیشتر در مورد آن باشید.

به عنوان بازآموزی KEY2 گزارش صفحه نمایش 4.5 اینچی با وضوح 1.620 x 1.080 و 3:2 نسبت 12 و راه اندازی دو دوربین 8MP اطراف پشت 3، 360mAh از ویژگی های باتری 64 GB از ذخیره سازی ساخته شده و حسگر اثر انگشت پنهان در نوار فضا.

تلفن خواهد شد همچنین گزارش اجرا Oreo اندیشه از جعبه، حفظ جک هدفون به سرعت ناپدید و به طور کلی به نظر می رسد شبیه به KEYone قبل از آن.

بلک بری KEY2 7 ژوئن در شهر نیویورک اعلام خواهد شد. انتظار تلفن به مجموعه شما را در جایی بین $550 و 600 دلار در هر زمان که آن به فروش می رود.