Malvertising, نرم افزارهای مخرب & آگهی سیستم های

ما هیجان زده به اعلام انتشار مورد مطالعه ما با Splicky بالا پایان DSP برای کانال های تلفن همراه است. “در تبلیغات جهانی شریک چشم انداز برنامه اى مانند GeoEdge ضروری برای دیدار با الزامات قانونی و اطمینان از برآورده ناشر کیفیت نمرات” گفت: کتی Schädlich، مدیر تامین.   

مورد Splicky
، با نام تجاری Jaduda GmbH است عمل توسط گلدباخ خدمات دیجیتال شرکت گروه گلدباخ. تبلیغ دسترسی فوری به تمام جهانی موجودی تلفن همراه است که استفاده از آن هستید و CPM و ک مبارزات انتخاباتی آگهی تلفن همراه can استقرار در عرض چند دقیقه. Splicky اجازه می دهد تا تبلیغ به فردی سایت های تلفن همراه و برنامه های هدف و تجزیه و تحلیل دقیق به بینش های با ارزش در عملکرد کمپین را فراهم می کند.


تکنیک های قرار دادن نرم افزارهای مخرب را به چالش و آگهی های مخل تکامل مداوم. بدون مستمر، کارشناس نظارت بر موجودی آگهی، حتی بهترین DSPs سقوط به تبلیغ کنندگان که اشتباه (یا حتی به عمد) با کیفیت پایین تبلیغات طعمه می تواند.  

Splicky درک تهدیدات همیشه رویه در اکوسیستم آگهی شروع قبل از آنها راه اندازی خدمات مدیریت و پلت فرم خدمات خود به دنبال یک راه حل قابل اعتماد. آنها می خواستند برای شروع کسب و کار خود را به اطمینان تنها با کیفیت بالا تبلیغ برای همکاران تامین خود را متعهد و اعتبار تبلیغ مستقیم قبل از راه اندازی و همچنین کمپین های زنده. 
تکنولوژی مورد نیاز برای به انجام رساندن این هدف به جامع با قابلیت به طور مداوم توسعه یافته برای اسکن انواع تبلیغات برای فعالیت های مخرب داشته باشد و یا مسائل مربوط به کیفیت پایین، به طور خاص تبلیغات موبایل برای تغییر مسیر خودرو. راه حل قادر به شناسایی آگهی های مشکل ساز برای اطمینان از تبلیغات Splicky را بخواهید تقاضا با کیفیت بالا تنها می خواهد بود. ساكاريدها و ناشران که Splicky امن و مطلوب DSP به کار می آیند.  راه حل نیز به راحتی یکپارچه سازی را به گردش کار خود را به اجازه خود زمان و منابع به صورت متمرکز در خود کسب و کار اصلی اهداف بهینه سازی-ROI مشتریان خود را.  


GeoEdge فراهم می کند حل فراگیر، خودکار آگهی سیستم و راه حل ضد malverising است که Splicky به دنبال. با GeoEdge به طور مداوم اسکن و بررسی موجودی آگهی Splicky را Splicky می داند که تبلیغات با malvertising و آگهی های کم کیفیت گرفتار خواهد شد. آیا فعالیت های مضر داخل MRAID HTML5 آگهی یا در خود صفحه فرود میان گزینه های دیگر پنهان است GeoEdge پاسخ زمان واقعی را فراهم می کند. راه حل GeoEdge همچنین قادر می سازد Splicky به طور خودکار خود را مبارزه موبایل تست تصویب و نظارت بر روند.  علاوه بر این، Splicky می داند که GeoEdge به طور مداوم توسعه است ویژگی ها و قابلیت های به تهدید فعلی و نوظهور در اكوسيستم. 

نتیجه
Splicky بنیاد نهاد سیاست هیچ کمپین موبایل قبل از گرفتن چک مثبت از GeoEdge تبلیغات سرویس امنیتی مورد تایید می شود.
با استفاده از GeoEdge Splicky نمرات با کیفیت بالا با ساكاريدها و ناشران مستقیم خود را که آنها قادر به حفظ کیفیت بالا آگهی برای موجودی تلفن همراه خود را در تمام اوقات تضمین می کند. Splicky می داند می تواند اعتماد GeoEdge به آنها محافظت در برابر تهدیدات در حال ظهور به عنوان تکامل می زیست محیطی. علاوه بر این، با استفاده از راه حل خودکار GeoEdge تیم Splicky خود زمان و تلاش های بهینه سازی عملکرد مشتریان خود مبارزات و تقویت مشارکت های خود می توانید صرف. 

.