آخرین نسخه از iOS برای iPhones و iPads چیست؟

اپل اپل، iPads ها، و آی پاد لمسی دستگاه تمام سیستم عامل iOS را اجرا کنید. شما می توانید ارتقاء به آخرین نسخه از iOS از برنامه تنظیمات اما سیب به طور منظم قطره پشتیبانی از دستگاه های قدیمی تر.

آخرین نسخه iOS 11

است آخرین نسخه از سیستم عامل iOS اپل iOS 11، که ابتدا منتشر شد در تاریخ 19 سپتامبر 2017 است. اپل نسخه جدید عمده از iOS انتشار تقریبا هر 12 ماه.

اپل هم کوچکتر موقت به روز رسانی iOS دو 11، از جمله در iOS 11.3، منتشر شده در تاریخ 29 مارس سال 2018 صادر کرده است. به روز رسانی IOS 11.3 ویژگی های باتری کنترل مربوطه، قابلیت چت با کسب و کار و امنیت مختلف. Animoji جدید برای استفاده در آی فون x: شیر خرس اژدها و جمجمه شامل.

اگر شما بر روی دستگاه شما iOS 11 شما به طور خودکار به این نسخه جزئی از iOS 11 از طریق ابزار بروز رسانی نرم افزار استاندارد در تنظیمات به روز رسانی خواهد شد.

مرتبط با: چه چیزی جدید در iOS 11 برای آی فون و اپل در دسترس در حال حاضر

است نحوه بررسی اگر شما آخرین نسخه

شما را چک که نسخه iOS شما را بر روی آی فون خود را, اپل, را می توانید یا اومدی از طریق تنظیمات حدود

به این کار حرکت به تنظیمات عمومی >> مورد. شماره نسخه راست مطلب “نسخه” در صفحه می بینید. ما در تصویر زیر می توانید بر روی آی فون ما iOS 11.3.1 نصب کنید.

چگونه به روز رسانی به آخرین نسخه

شما می توانید ارتقاء iOS به آخرین نسخه در دسترس برای دستگاه شما از صفحه نمایش به روز رسانی نرم افزار. آی فون اپل و یا آی پاد لمسی خود گاهی اوقات اعلان گفتن شما نسخه جدید iOS نیز موجود است نشان می دهد.

سر به تنظیمات شروع بروز رسانی > عمومی > روز رسانی نرم افزار. دستگاه شما بلافاصله برای سیستم عامل به روز شده بررسی خواهد شد. اگر به روز رسانی در دسترس است، شما می توانید دانلود و نصب آن را هر زمان که شما می خواهید. اگر هیچ نسخه به روز موجود را برای دستگاه خود شما پیام “شما نرم افزار به روز است” عوض کنید.

شما نیز می تواند استفاده از iTunes برای به روز رسانی آی فون اپل, یا آی پاد لمسی.

مرتبط با: نحوه به روز رسانی آی فون خود و یا اپل به iOS 11

چرا نمی تواند به iOS 11 به روز رسانی?

اگر دستگاه شما به شما می گوید نرم افزار خود را به روز است اما شما در حال اجرا iOS 11 نیست، شما احتمالا با استفاده از آی فون قدیمی تر, اپل, یا آی پاد لمسی اپل دیگر حمایت با به روز رسانی سیستم عامل.

با توجه به اپل، دستگاه های زیر هستند سازگار با سیستم عامل iOS 11: آیفون

  • : آیفون اکس آی فون 8 آی فون 8 به علاوه، آی فون 7، آی فون 7 به علاوه، آی فون با، با آی فون آی فون 6 به علاوه، آی فون 6 به علاوه، آی فون نگاه و آیفون 5s
  • اپل : 12.9 اینچی اپل نرم افزار (نسل دوم) اینچ 12.9 اپل نرم افزار (نسل اول) 10.5 اینچ اپل تخصصی, 9.7 اینچی iPad تخصصی اپل (نسل ششم) اپل (نسل پنجم) اپل iPad 2 اير مینی اپل 4, iPad 3 مینی و آی پد مینی 2
  • آی پاد لمسی : آی پاد لمسی (نسل ششم)

اگر شما قدیمی آی فون اپل و یا آی پاد است که در این لیست نیست, شما ارائه خواهد شد سیستم عامل iOS 11 روی صفحه به روز رسانی نرم افزار. شما هنوز می توانید نصب آخرین نسخه است که سازگار با دستگاه شما است. اما برای دریافت iOS 11 شما نیاز به یک دستگاه جدید.

تصویر های اعتباری: دنیس Prykhodov / Shutterstock. کام.