Malvertising مخرب & تبلیغ کیفیت نظارت بر

بیایید فرانک است. آنها اغلب اتفاق می افتد تا آنجا که من می خواهم می گویند آگهی بد ناهنجاری،. به عنوان ناشر خواهید تمام تبلیغات دیجیتال است که به نظر می رسد در سایت خود به منظور افزایش و یا در دست کم نه کم از نام تجاری خود را تجربه. شما احتمالا از دستورالعمل که به شما با نام تجاری و امن برای کاربران خود نظر را تاسیس کرده اید و چه که صنایع خاص مانند بازی و یا آشنایی، و یا نوع آگهی مانند افرادی که شاید حتی کسانی که اجرای سیاست های توسط مسدود کردن دسته خاصی از تبلیغات، بارگیری خودکار و نرم افزار.

پس چگونه است که ناخواسته آگهی آن را به سایت خود? و چگونه شما که دوباره رخ می دهد جلوگیری از انجام?

انواع خاصی از slip-ups اجتناب ناپذیر است.

رایج ترین ما دیده ایم را رخ می دهد زمانی که تبلیغ می کند اشتباه-اغلب تصادفی در categorizing خلاق است. در برخی از موارد آنها به سادگی فراموش شامل این واقعیت است که آگهی شامل نرم افزار دانلود یا پخش خودکار. در دیگران، این موضوع از دو نفر در همان آگهی و استفاده از دسته بندی های مختلف است (چه یک ویرایشگر ‘سرگرمی’ تماس دیگری مه در نظر ‘اراجیف.’) اگر سایت شما اجازه می دهد تا سرگرمی اما نه شایعات بی اساس، غیر قابل قبول آگهی در سایت خود شما فقط ممکن است.

A رسانه خریدار ممکن است برای پر کردن موجودی خود را، اما آنها با تبلیغ شریک شریک یک شریک است که انجام این کار ممکن است. حتی ترین نیت خوبی خریدار رسانه قادر به کنترل و یا دید کامل از هر آگهی است که به سایت شما ارسال می شود را.

در دیگر اما خوشبختانه کمتر رایج-حالات، همکاران تقاضا سریع یک ناشر در کنار. به عنوان مثال، بیایید می گویند شما حضور جهانی است، اما اکثریت قریب به اتفاق خوانندگان و درآمد خود را از ایالات متحده، انگلستان و فرانسه. به حداکثر رساندن منابع خود را، شما ممکن است تمرکز تلاش های پلیس شما را در این بازار، و تنها به طور متناوب نظارت بر تبلیغات در سایت های خود را در هند و فیلیپین به نظر می رسد. یک شبکه بی پروا (و خوشبختانه, آنها نیست پس مشترک) می توانید با استفاده از منابع محدود خود را با قرار دادن تبلیغات غیر قابل قبول در مناطق جهان شما مجبور نیستید که زمان برای نظارت بر. یا آنها می تواند محل تبلیغات تهاجمی تر در سایت شما بعد از ساعت کاری هنگامی که منابع کمتر برای نظارت بر صفحات سایت شما وجود دارد. 

علاوه بر این، بسیاری از ناشران و آگهی سیستم عامل کار با همکاران تقاضا شخص ثالث. این درآمد بالاتر
را به ارمغان می آورد، اما همچنین می افزاید: خطر. بازیگران جنایی استفاده از سیستم توزیع بسیار پیچیده و پیچیده تبلیغ را. رطب برنامه اجازه می دهد تا بد بازیگران برای حفظ ناشناس ماندن و رسیدن به حداکثر برای ویروس ها malvertisements و آگهی خود را. ناشران نمی دانم اگر آگهی در خدمت تمیز و امن برای کاربران خود است.  

چه کار GeoEdge
آگهی کیفیت حل مدیریت که به اسکن، مانیتور و جذب آگهی در سایت خود را در خدمت ساخته شده است. ما نه تنها شناسایی زمانی که حادثه غیر سازگار با رخ می دهد، اما نیز ارائه می بینش های عملی را به نحوه رسیدگی به وضعیت. فن آوری GeoEdge به هر آگهی شکستن پایین تمام اجزای آن برای نشان دادن موقعیت جغرافیایی دقیق تاثیر منبع زنجیره تحویل، و غیره تجزیه ساخته شده است. ما کمک به ناشران کنترل و رویت را بیش از موجودی آگهی خود را بازیابند.  

توسط همکاری با GeoEdge ، می دانید که کاربران خود را امن می خواهد و تبلیغات شما خواهد بود تمیز در هر موقعیت جغرافیایی منطقه زمانی. در اینجا برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید. 

.