به همین دلیل ما ایجاد دکمه های رسانه های اجتماعی خود را در وب سایت ما

، وقتی کسی بازديد TunnelBear.com برای اولین بار فرصت خوبی است که آنها به دنبال منابع برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد امنیت آنلاین و حفظ حریم خصوصی وجود دارد. در نتیجه، ما را به حفاظت از حریم خصوصی شما را در وب سایت ما با پیکربندی ابزار بازاریابی ما بر این اساس بشم به عنوان مثال، شرکت های رسانه های اجتماعی به راحتی شما در سراسر اینترنت را از طریق دکمه های اشتراک گذاری می نماید و امروز ما می خواهم به توضیح دهید که چگونه ما دکمه های ما برای جلوگیری از اطلاعات خود را از اواخر به فیس بوک و توییتر در حال تنظیم است.

یا نه شما حتی باید یک حساب کاربری با شبکه های اجتماعی چگونه برخی از دکمه های اشتراک گذاری شما دنبال سراسر اینترنت

، سعی کنید اکثر دکمه اشتراک گذاری به کوکی ها بر روی دستگاه شما به طور پیش فرض. اگر شما یک حساب کاربری این کوکی ها به سایت بازدید می کنید برای شما تبلیغات مرتبط ارسال می نماید. اگر حساب این کوکی ها هنوز شما توسط انگشت دستگاه خود و تطبیق آن را به عادات مرور خود را دنبال خواهد داشت.

ما اعتقاد داریم که مردم باید به انتخاب برای انتخاب کردن به اشتراک گذاری خود را مرور…

دکمه های اجتماعی دون ‘ تی باید که راه هر چند رفتار. ما مردم انتخاب برای انتخاب کردن به اشتراک گذاری مرور خود را، به جای آن را هنجار اعتقادی. دکمه های اشتراک گذاری می توانید زندگی بی سر و صدا در یک صفحه وب، خرس با قابلیت های کامل به لینک مقالات امنیت هیجان انگیز و یا خنده دار Gif شما، بدون شما پس از.

برای حفظ حریم خصوصی

شبکه های اجتماعی ارائه کد برای ایجاد دکمه های اشتراک گذاری است که شما می توانید کپی و چسباندن به وب سایت شما HTML تنظیمات پیش فرض است که به ندرت راه اندازی هستند. این ساده ترین راه برای ترکیب دکمه های اشتراک گذاری بر روی سایت است، اما همچنین خصوصی کم. وقتی دیدن صفحه با فرض اجتماعی دکمه اشتراک گذاری مشترک برای سرویس مانند تویتر به بار دکمه خود را با استفاده از جاوا اسکریپت است که سپس چراغ وب ارسال می کند و کوکی را در مرورگر خود را تنظیم می کند قطعه است، دو هشدار به توییتر که صفحه بازدید کرده اید. قبل از اینکه شما حتی دکمه “دوست” را کلیک می کنید اغلب این انجام می شود.

اشتراک گذاری محتوا بدون ردیابی

برای محافظت از حریم خصوصی شما را ما خود دکمه های اشتراک گذاری ساخته شده است. هنگام دست دادن شما برای به اشتراک گذاشتن یک مقاله از وبلاگ ما یک پنجره جدید باز شما ارسال به توییتر، برای مثال. به اشتراک گذاری آسان تر، ما عنوان پست وبلاگ و لینک به مقاله اضافه کنید اما شما هنوز وارد سایت شوید و به اشتراک گذاری مطالب به طور مستقیم در توییتر. هیچ راهی برای توییتر برای تنظیم کوکی در TunnelBear.com با استفاده از این روش وجود دارد. اگر شما بر روی دکمه اشتراک گذاری ما کلیک کنید، بدون تعامل با شبکه های اجتماعی وجود دارد و هیچ کوکی دریافت خواهد شد یا بكنس دیر.

دکمه های خود

نظرات در مورد بهترین راه برای حفظ حریم خصوصی آگاهانه دکمه های اشتراک گذاری متفاوت است، اما ما تصمیم گرفتند برای لینک که پنجره را باز که می توانید به طور مستقیم به سایت اشتراک گذاری هدایت را ساخت. این فقط یک راه برای انجام این کار را هر چند، بنابراین حتما به وزن جوانب مثبت و منفی روش های مختلف قبل از شما خود را است. نمونه کد زیر به شما بدهد ایده چگونه تصاویر دکمه خود را با برچسب لنگر لینک و آنها را تبدیل به فوق العاده سبک وزن دکمه اشتراک گذاری با قابلیت انتخاب کردن در حفظ حریم خصوصی.

 < href = "متن https://twitter.com/intent/tweet? = & ENCODED_TEXT url = PAGE_URL"  < href = "آدرس https://plus.google.com/share? = PAGE_URL"  < href = "https://www.facebook.com/sharer/sharer.php? u = PAGE_URL" 

تعداد متغیرهای که, و همچنین متن یا ابرداده از قطعه به اشتراک می گذارید می تواند اضافه شود وجود دارد. ما تصمیم به نگه داشتن آن ساده با ارائه عناوین مقالات و صفحه های آن را در یافت می شود.

حریم خصوصی آگاهانه اجتماعی

به اشتراک گذاری محتوا در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاری است یک راه عالی برای پخش اخبار مهم لحظه های خنده دار و نشان دادن حمایت خود را برای سازندگان محتوا. تمام سایت های فن آوری اجرای دکمه های اجتماعی است که سهم نیست مگر اینکه کاربر واقعا می خواهد به احترام به حریم خصوصی را تشویق می کنیم.

گرم rawr-مزرعه، email_teamsignature
 @ 2 x