اولین فیلم سریال علمی تخیلی بود؟

پاسخ: عرضه صورت کمیک استریپ در سال 1934 فلش گوردون

فلش گوردون و به سرعت به دست اورد محبوبیت گسترده در کنار نوار فیلم محبوب آن با رقابت به طور مستقیم بود: راجرز باک . در حالی که آن هنوز راجرز باک به مطبوعات چاپ مورد ضرب و شتم است ممکن است، آن ضرب و شتم محبوب فیلم کمیک استریپ به نقطه عطف بسیار بزرگ بود. در سال 1936، تنها دو سال پس از کمیک راه اندازی شد، گوردون فلش شد serialized فی فیلم اول حق رای دادن.

فیلم در ماجراهای فلش گوردون و اولین سفر خود را به سیاره داستانی مونگو را به مبارزه با شر امپراتور مینگ Merciless مراکز — اینجا در قاب هنوز از فیلم دیده می شود. با استانداردهای امروز فیلم بسیار طولانی است، اما این طول به 13 فصل به طور متوسط حدود 19 دقیقه هر تقسیم می شد در 4 ساعت و 5 دقیقه در طول کل وزن بود.

امروز، یک فیلم کوتاه به عنوان سرب در فیلم دیگر (در صورتی که در همه نشان داده شد) نشان داده خواهد شد اما در آن زمان داستان به اندازه کافی که آنها نشان داده شد که در آن خود را در ردیف بالا تئاتر در سراسر ایالات متحده آنها جلب مخاطبان زیادی قانع کننده بود. طرفداران سریال در به عقب بر فیلم های بسیار در راه همان ما مجموعه تلویزیونی مورد علاقه ما امروز در بیت داستان در زمان مصرف نگه دارید تا با پاپ خواهد بود.

عکس حسن نیت ارائه میدهد تصاویر جهانی.