اینجا است چگونه به آن تنظیم

فیس بوک دو فاکتور تایید برای مدت طولانی داشته است اما آن را به نام ورود به سیستم عملیات استفاده می شود. در حال حاضر آن جلا کارآمد و شده است و آن شماره تلفن نیاز ندارد. اینجا این است که چگونه برای راه اندازی 2FA برای فیس بوک با استفاده از Authy یا خود تأیید کننده مورد علاقه حدود

هنوز مطمئن است آنچه دو فاکتور تایید? در واقع، هر زمان که شما سعی می کنید برای ورود به حساب شما از دستگاه جدید فیس بوک (یا هر سایت شما در حال تلاش برای ورود به) شما ارسال پیام متنی به تلفن شما با کد را وارد کنید، مطمئن شوید که این واقعا است به شما خواهد شد. شما همچنین می تواند یک برنامه خاص مانند Authy یا Google تأیید کننده که دارای کد ویژه بر روی تلفن خود را وارد کنید در هنگام ورود به سیستم استفاده از. متاسفانه, اس ام اس دو عامل کاملا امن به نوع غیر اس ام اس نیست — اما هر دو عامل بهتر از هیچ است.

قطعا یک ایده خوب برای امنیت بیشتر در حساب فیس بوک راه اندازی است. اگر اولین بار است که شما را فعال کرده اید، دو عامل است، شما هم فقط ممکن است کار گزینه پیام متن اس ام اس و استفاده از کد. ساده و آسان است. هنگامی که شما یک حرفه ای که همه چیز قفل کردن، این ممکن است زمان به نگاه در راه اندازی Authy.

آماده برای راه اندازی دو عامل برای فیس بوک? اینجا این است که چگونه به انجام این کار:

  1. رفتن به تنظیمات-> تنظیمات حساب
  2. با کلیک بر روی “امنیت و ورود”
  3. رفته پایین کمی و کلیک بر روی “استفاده از تایید اعتبار دو عامل”
  4. را دنبال دهید یا کد را وارد کنید از پیام متنی یا تأیید اعتبار حدود

هنگامی که شما همه قادر می سازد دو عامل, دفعه بعد که شما ورود به حساب فیس بوک خود را از دستگاه های جدید انجام می شود، شما رفتن به نیاز به کد را وارد کنید.

و حالا که حساب دو عامل فعال است، شما دسترسی به برخی از ویژگی های اضافی دریافت کنید–به عنوان مثال، شما می توانید کلید امنیتی مانند Yubikey برای محافظت از حساب فیس بوک خود استفاده کنید.

در حالی که شما در سفر اگر شما لازم نیست که دسترسی به تلفن خود را در همان صفحه شما همچنین برخی از کدهای بازیابی است که خواهد بود مفید پیدا کنید. احتمالا ایده خوبی است برای آنها را چاپ و ذخیره آنها را جایی آفلاین است.


لاول Heddings بنیانگذار و سردبیر چگونه به گیک است. او خرج می کند تمام وقت آزاد خود مطمئن شوید در این سایت شما geekery تازه می تواند روزانه به ارمغان بیاورد و تا بیش از یازده سال انجام شده است.