Malvertising, نرم افزارهای مخرب & آگهی سیستم های

کار با Sovrn در تمام جنبه های امنیت آگهی و تایید، ما خوشحال به انتشار موفقیت است! “GeoEdge شده ما شریک موثر در تلاش برای نظارت و جلوگیری از تبلیغات بد در شبکه ما. خدمت با گرفتن تبلیغات از طریق ناشر ما برچسب ها و ارائه آگهی کامل AdOps, تماس با ما تیم بهتر است قادر به پیگیری کردن که تبلیغ و مقصر، بلوک “ادعا میکند Marissa موریس تحلیلگر کیفیت ترافیک. 

مورد
Sovrn است داده ها رو supply-side پلت فرم با یکی از بزرگترین تبلیغ در جهان رفت و آمدها. آنها همکاری با بیش از 50.000 مستقل و موثر بر وب سایت ها، فراهم آوردن ابزار و خدمات است که کمک به بصورت پول در اوردن سایت های خود را از طریق تبلیغات برنامه ریزی شده. با آگهی های اختصاصی صنعت پشته و اتصال به هر خریدار عمده در جهان خود را Sovrn ´ شبکه ها بیش از یک میلیارد درخواست تبلیغ در هر روز. Sovrn خالقین محتوا و ناشران آنچه در مورد نیاز به بهینه سازی کسب درآمد و توزیع، در حالی که قادر می سازد آنها را به مقیاس مخاطبان خود و به دست آوردن بینش های داده های با ارزش می دهد.

چالش
Sovrn اختصاص داده شده برای اطمینان از کیفیت بالا آگهی برای ناشران و شریک زندگی خود را- و با تقلب و ‘بد آگهی’ تشخیص راه حل های به این منظور های مختلف مشغول به کار بود. با این حال، آنها دریافتند این راه حل برای تعدادی از دلایل وجود ندارد: (1) آگهی تیم ops وقتی حمله مخرب، را شناسایی کند و یا مبارزات انتخاباتی آگهی غیر سازگار را بوجود می آیند بنابراین بسیاری از شکایات ناشر fielding بودند. علاوه بر این، آنها نه حادثه از وقوع مجدد جلوگیری می کند. (2) پس از مسئله مبارزات انتخاباتی آگهی منتشر شده بود، تیم عملیات تبلیغ صرف مبالغ بی شماری از زمان تلاش برای پیدا کردن اطلاعات خاص از جمله منبع دقیق زمان وقوع، خلاق ID, ID پیشنهاد و منطقه جغرافیایی. (3) حتی زمانی که تیم عملیات آگهی قادر به ردیابی تمام داده های مورد نیاز، در بهترین شرایط خیلی سخت است به حادثه های دقیق از تبلیغ در کاربر خاص کوکی داده که بر اساس اطلاعات ندارد آنها را بازیابی می تواند بود. 

به منظور حل این مسائل و توسعه رویکرد مدیریت کیفیت آگهی فعال, Sovrn به دنبال یک راه حل است که برچسب ها و صفحات کامل برای مضر و ناخواسته و سرزده تبلیغات، به خصوص تغییر مسیر موبایل پخش خودکار صدا و نرم افزارهای مخرب, قبل از آنها را اسکن می قادر به انجام هر گونه آسیب به همکاران و مشتریان آنها می تواند.  

هنگامی که آنها در بر داشت که پلت فرم تأیید و GeoEdge تبلیغ امنیت نه تنها به سرعت شناسایی و ارائه آگهی های ناخواسته با تمام داده های همراه خود را، اما که تبلیغ خود را اسیر و بصری در رابط کاربر نمایش داده Sovrn راه حل
تحت تاثیر قرار گرفت . در حال حاضر تیم عملیات آگهی را به اتلاف زمان و منابع در پیگیری کردن منبع و یا تلاش برای بازسازی حادثه ندارد; آنها می تواند دست به اقدام سریع و دقیق برابر تمام تبلیغات مشکل کاهش اثرات ناخواسته در موبایل, ویدئو یا نمایش دادن مبارزات انتخاباتی.
با GeoEdge در محل Sovrn ´ s تیم ops آگهی می تواند فعال در آگهی نظارت و مدیریت کیفیت آگهی. علاوه بر این، GeoEdge Sovrn به دست آوردن شفافیت و دید به تبلیغات در موجودی خود را، نه فقط آنهایی که غیر سازگار را قادر می سازد. براساس نیازهای فردی هر نام تجاری Sovrn می توانید خط مشی های کیفیت آگهی در هر مشتری سفارشی. این را قادر می سازد آنها را برای انواع خاصی از خلاق برای ناشران فردی است که خارج از قلمرو تبلیغات ناخواسته به طور معمول در نظر گرفته (مانند نرم افزارهای مخرب و یا فعالیت های ناخوانده) موجودی آگهی خود را بهینه سازی شده برای ROI بهتر است.  

نتیجه
با استفاده از GeoEdge Sovrn برای ساده کردن خود نظارت آگهی و تبلیغ کیفیت فرآیندهای مدیریت و تمرکز بر بهینه سازی مشتری ROI را فعال کرده است. 
بیشتر به طور خاص، Sovrn در حال حاضر قادر است: (1) برابر مخرب محافظت و فعالیت های ناخواسته باشد (2) فعال به جای واکنش پذیری در مدیریت کیفیت آگهی شرکای خود 3) اطلاع دقیق داده های مربوط به توقف کمپین تبلیغ مشکل سرعت (4) به وضوح مشاهده طیف وسیعی از تبلیغات از طریق پلت فرم خود را و تبادل و (5) در خدمت سیاست های هر شریک برای جلوگیری از تبلیغات مضر و غیر سازگار با خود را توصیف را سفارشی کنید. 
با GeoEdge، Sovrn قادر به حمایت و محافظت از شبکه گسترده خود را از هر نوع آگهی با کیفیت و یا امنیت مسئله است.  

در لمسی اگر می خواهید ما برای انجام همین کار را برای کسب و کار شما!

.