Malvertising, نرم افزارهای مخرب & آگهی سیستم های

ما را به مطالعه مورد با About.com مفتخریم. روشنک آلن، مدیر عملیات آگهی About.com که ادعا میکند “همکاری خود را با GeoEdge ابزاری برای ما بهبود IAB تنظیمات انطباق و تجربه کاربر شده است. ابزار آسان برای استفاده است و تیم پشتیبانی خود را همیشه آماده برای مقابله با چالش های منحصر به فرد و یا مسائل است.” 

دفعات بازدید: زیر برای کل داستان!


چالش مورد. com در خدمت تبلیغات به طور متوسط 74 میلیون کاربر در هر ماه که بگذارید 100s ميليون خدمت تبلیغات. حصول اطمینان از تجربه کاربر خوب کلید برای اطمینان حاصل کنید که کاربران پیدا کردن آنچه که نیاز است — و دوباره در فرصت بعدی. اگر کاربران تجربه آگهی بد آن شدت می تواند آسیب .com درباره شهرت و علت طولانی مدت کاهش درآمد.  

میان حجم زیادی از خدمت تبلیغات About.com غیر سازگار با تبلیغات موثر بر تجربه های کاربران خود را در بر داشت. آگهی های مشکل ساز شامل مسائل با اندازه پرونده بار بار شکسته پیکسل و افزایش در HTML5 درخواست فایل. در جواب آنها یک کتابچه راهنمای خانه ساخته شده دو QA پردازش تمام برچسب ها و گرفتن برخی از این مسائل. این زمان مصرف، روند پر زحمت است که فاقد اثربخشی و نیز در اطلاعات و معیارهای تولید آن محدود است. About.com متوجه نیاز به یک راه حل به طور خودکار فرآیند و دید و شفافیت را برای مبارزات انتخاباتی آگهی خود را ارائه. 


راه حل مورد. کام شروع به کار با GeoEdge را تبلیغ امنیت و تایید حل و بلافاصله کنترل و دید مورد نیاز به کار در اکوسیستم همیشه در حال تکامل به دست آورد.  قبل از آنها آسیب با GeoEdge، About.com اکنون آگهی های مخرب و غیر سازگار یا مخل خلاق می تواند شناسایی. فراگیر ترین مسائل خود اندازه فایل بزرگ بارگذاری مسائل، مانع از تاثیر تجربه های کاربران خود را در هر نوع آگهی — آنلاین موبایل یا ویدئو. علاوه بر این، آنها را به همگام سازی DFP به ساده کردن گردش کار و جمع آوری معیارهای بیشتر اجرا.

اما این رابط کاربر آسان به حرکت و مدیریت است About.com می یابد که نه تنها GeoEdge را تایید و امنیت فن آوری نیازهای خود را بهتر از راه حل های از فروشندگان دیگر حل کند. علاوه بر این, زمانی که آنها مسئله غیر منتظره ای روبرو می شوند، آنها استفاده از GeoEdge را همیشه در دسترس تیم پشتیبانی. انعطاف پذیری و تخصص تحویل remediates هر گونه مسائل نوظهور و بالقوه. 

نتیجه
با اجرای GeoEdge تبلیغ کیفیت مدیریت راه حل، About.com حالا می تونید با همه همکاران با سهولت، دانستن اینکه کاربران خود را محافظت می شود. همانطور که خود GeoEdge خودکار فرآیندهای QA دستی آنها همچنین صرفه جویی در منابع و گردش ساده.  علاوه بر این، با استفاده از گزارش تصویری با همگام DFP About.com قادر به منظور جمع آوری معیارهای عمیق در رعایت تنظیمات IAB است. 
About.com است همه چیز در مورد کاربران خود و تضمین می GeoEdge این کاربران با تجربه آگهی مضر یا بد دور رانده است. GeoEdge About.com به صرفه جویی در پول و حفاظت از بازدید کنندگان سایت را قادر می سازد.

اگر شما علاقه مند به GeoEdge حفاظت از کاربران خود از آگهی های غیر سازگار, بد, در تماس در حال حاضر باشد!

.