Malvertising, نرم افزارهای مخرب & آگهی سیستم های

همکاری با GeoEdge را قادر می سازد VertaMedia برای محافظت از ناشران و کاربران را از malvertising و با کیفیت پایین تبلیغات

VertaMedia کلیپ های آنلاین، برنده جایزه supply-side پلت فرم (SSP) همکاری های ستراتیژیک با GeoEdge ارائه دهنده برتر امنیت آگهی و تبلیغ کیفیت مدیریت راه حل های برای اطمینان حاصل شود که ناشران دریافت بهترین در کلاس، آگهی های امنیت و تایید را اعلام کرد.

ناشران صورت موانع متعدد در monetizing آگهی های تصویری از جمله خلاق نامناسب نشت و زمان تاخیر بالا است که بر شهرت نام تجاری خود را. VertaMedia در همکاری با GeoEdge بخشی از پروتکل ایمنی نام تجاری خود برای از بین بردن برداشت های نامعتبر و ناشران با توانایی کنترل و مسدود کردن تبلیغات مخرب و با کیفیت پایین از درون VertaMedia ویدئو پلت فرم است.

“GeoEdge برای ارائه حمایت تمام عیار مخرب شرکای supply-side همیشه دریافت بیشترین مقدار از کمپین های تبلیغ ویدیویی دیجیتال خود شناخته شده است” می گوید: الکس Bornyakov، مدیر عامل و موسس شرکت VertaMedia. “ما هیجان زده به در هیئت مدیره با فن آوری GeoEdge به عنوان بخش مهمی از مجموعه VertaMedia صنعت پیشرو ابزار بشود به تقویت ماموریت ما به ارائه راه حل های شفاف و کارآمد به تامین کنندگان ما است و ما مطمئنیم که آن را آنها بیشتر اهداف استراتژیک خود را برای رسیدن به قدرت.”

کار با GeoEdge را قادر می سازد VertaMedia به ناشرین آنلاین در جهت ارائه راه حل جامع با کنترل زمان واقعی و محافظت از تهدیدات ثابت malvertising و تبلیغ مسائل کیفیت.  

می گوید: “ما مفتخر به همکاری با VertaMedia شرکت متعهد به حفاظت از ناشران و کاربران را از malvertising و تبلیغات با کیفیت پایین هستند” Amnon Siev مدیر عامل در GeoEdge. “تبلیغات ویدئویی همچنان به رشد به عنوان قالب مورد نظر تبلیغاتی، آن حیاتی مهم برای حفاظت از تجربه کاربر است.” 

.