خط 13 Chromebook ایسر به طور مستقیم با تصویر Pixelbook

 A ارائه شده از ایسر Chromebook چرخش 13 در حالت روشن رقابت خواهد شد. ایسر ایسر

  • راه اندازی دو خط Chromebook جدید امروز: ایسر Chromebook و Chromebook 13 ایسر 15.
  • خط Chromebook 13 به طور مستقیم با Pixelbook گوگل با نمایش نسبت 3:2 و مشخصات بالا پایان رقابت.
  • از Chromebook 15 خط بیشتر بودجه از دوستان، با نمایش سنتی 16:9 و با کیفیت پایین مشخصات هستند.

امروز در یک رویداد در شهر نیویورک ایسر عرضه دو خط جدید Chromebook: ایسر Chromebook 13 و 15 Chromebook ایسر. به نظر می رسد مدل Chromebook 13 به رقابت با گوگل Pixelbook به طور مستقیم آماده می شود.

Pixelbook گوگل راه اندازی در پاییز 2017، Chromebook بالا پایان با نسبت 3:2 صفحه نمایش چشمگیر مشخصات و برچسب قیمت $1.000 عظیم است. جدید ایسر Chromebook و Chromebook 13 13 چرخش نیز مشخصات قابل توجه و نسبت 3:2 صفحه نمایش قابلیت.

با این حال، هنوز مطمئن از برچسب قیمت هستیم. ما فقط امیدواریم که که ایسر قابل توجهی قیمت گذاری گوگل برای Pixelbook undercuts.

Moniker “چرخش” در این Chromebooks جدید به لپ تاپ تبدیل طبیعت اشاره دارد; با استفاده از لولا مفصل گردنده 360 درجه شما صفحه نمایش لمسی تمام راه را برای ایجاد یک تجربه مانند قرص می تواند تلنگر. این مفید است چرا که همه از Chromebooks جدید ایسر در حمایت از برنامه های کروم و اندیشه برنامه ها از گوگل بزرگ بازی.

ایسر Chromebook 13-بدون چرخش ویژگی ها سطل های سنتی. اگر همچنین ویژگی های صفحه نمایش لمسی، اما فرض می کنیم آن را بلافاصله پاک نبود.

 باز تصویر رندر 13 Chromebook ایسر با صفحه نمایش در. ایسر

چرخش Chromebook ایسر 13 نیز همراه با قلم است که به راحتی اسکله داخل پایه لپ تاپ. دلیل Pixelbook است یک قلم این قابل توجه است-که دارید که به طور جداگانه خرید هزینه $99 و که داخل Pixelbook بارانداز. ایسر واقعا تلاش شده برای one-up PIxelbook در هر راه.

هر دو مدل Chromebook 13 با لای شیار کورنینگ گوریل شیشه ای 13.5 اینچ صفحه نمایش با وضوح 2.256 x 1.504 ورزش USB نوع C دو پورت USB 3.0 میراث و اسلات کارت حافظه microSD می آیند. آنها ویژگی های شاسی تمام آلومینیومی برای نگاه براق و سبک وزن. مقاله مرتبط

شما می توانید مشخصات Chromebooks, سفارشی بیش از حد. از Chromebook چرخش 13 همراه یا هشتم نسل Core i5 یا Core i3 تا 16 GB از RAM و تا 128 GB از ذخیره سازی. Chromebook 13 گزینه های مشابه برای رم است، اما تنها می آید با گزینه های پردازنده Core i3 پنتیوم اینتل سلرون 4415U یا 3865U، و همراه با 32 GB و یا 64 GB از ذخیره سازی.

و اگر می خواهید لپ تاپ خود را کمی بزرگتر اما با کیفیت پایین مشخصات, ایسر نیز آزاد است Chromebook و Chromebook 15 چرخش 15، که درست مانند مدل های Chromebook 13 جز آنها ویژگی های 15.6 اینچی، سنتی 16:9 صفحه نمایش در 1.920 x 1.080 وضوح. ایسر اینتل هسته تراشه برای انتخاب های پنتیوم و سلرون افسردگی قطره حداکثر مقدار RAM تنها 8 gb و محدود کردن گزینه های ذخیره سازی 32 GB و یا 64 GB.

 رندر تصویر 15 چرخش Chromebook ایسر بجهت با صفحه نمایش در مشاهده شده است.

مانند کیفیت ارسال به جهان لپ تاپ کروم سیستم عامل در مجموع این Chromebooks جدید به نظر می رسد. ما فقط می خواهم به دانستن آنچه که آنها در حال رفتن به هزینه و زمانی که ما می توانیم دست ما در آنها.

بعدی: آیا شما کروم سیستم عامل دوست، اما نفرت لپ تاپ؟ ایسر در جدیدترین Chromebox ممکن است برای شما