ControlCase خودکار انطباق | vpnMentor

با مقررات امنیت داده ها به طور فزاینده ای تبدیل شدن به بحرانی بخصوص با آینده کلی داده ها حفاظت مقررات (GDPR)- سازمان ها و شرکت ها نیاز به راه حل هایی که می تواند به حصول اطمینان از انطباق در سراسر سیستم های خود را به منظور عملکرد مطلوب .  Kishor واسوانی، مدیر عامل ControlCase مورد بحث چه انطباق مدرن است و به همین دلیل اتوماسیون تنها راه جلو.

ما درباره چه شما ControlCase و آمد در آن امنیت و پذیرش نقش داشته باشد؟

ControlCase تاسیس در سال 2004 وقتی که امنیت فناوری اطلاعات و انطباق نسبتا جدید بودند. در آن زمان من با ارنست & جوان مشغول به کار بود و فرصتی برای امنیت و تطابق با استفاده از نرم افزار، به جای آن را انجام دستی را دیدم. هدف ما این است که ساخت یک شرکت است که رعایت از طریق استفاده از تکنولوژی را ساده کنید. امروز، شرکت نزدیک 300 کارکنان با دفاتر در سراسر جهان رشد کرده است. در حال حاضر تمرکز شدید در این خودکار فرآیندهای امنیتی و آرامش خاطر از طریق رویکرد مشارکت ما ارائه.

بسیاری از انواع مختلف محصولات امنیتی و اجرایی در بازار وجود دارد.  منحصر به فرد در مورد ControlCase چیست؟

ControlCase سه دلیل اصلی منحصر به فرد است:

  1. ما آن حکومت و مدیریت ریسک و رعایت مدیریت پورتال فراهم می کند مشتریان با روش کارآمد، زمان واقعی نظارت بر انطباق سازمان خود را. زمانی که assessor انطباق آورده است، به طور معمول، روند که خسته کننده است و با این تعریف، متکی به عکس فوری واحد داده ها کاملا مات تواند. پورتال ما را قادر می سازد مشتریان را دقیقا در کجا ایستاده چیزهایی را در هر زمان داده شده و که سطح بی نظیر از جزئیات -همه جمع آوری شده در مد خودکار با حداقل تلاش از مشتری.
  2. ما مشتری موفقیت تیم مدیریت (CSM) بر ارائه ارزش اضافی به مشتریان و الزامات خود سازمان حمایت است. CSMs ما اطمینان حاصل شود که، به عنوان یک شرکت ما با دقت نگاه کردن به موقعیت از دیدگاه مشتری است و حفظ خود ‘صدا’ در اتاق به منظور رسیدن به راه حل مناسب.
  3. به عنوان یک شرکت ما را به بهترین افراد را استخدام متعهد است. کارشناسان ما به طور معمول بیش از 10 سال تجربه در امنیت سایبری و تابع نه فقط به عنوان assessors اما به عنوان همکار، ارائه به مشتریان ما با بهترین مشاوره فنی در دسترس است.

خدمات و محصول اصلی ControlCases است چیست؟  چه مقدار شما را ارائه مشتریان/مشتریان

ارائه ما می تواند به سه دسته شکسته: ارزیابی گواهینامه و رعایت به عنوان یک سرویس (CaaS). اغلب، شرکت خواهند کرد که آنها باید مطابق با مقررات آن اما آنها مطمئن هستند که جایی که آنها ایستاده در رابطه با آنها .  

کمک ارزیابی شرکت ها نه تنها شکاف در فرآیندهای خود را پیدا کنید اما آلودگي­ها نیز موارد پرچم دار; نتیجه توسعه و اجرای راه حل مناسب برای آن محیط زیست است.

گواهینامه های شرکت، از طریق ممیزی که آیا آنها مطابق با استاندارد خاص مانند PCI DSS GDPR درک کمک یا.

در نهایت، برای اطمینان حاصل شود که مشتریان خود را سازگار با باقی می ماند، ما ارائه پذیرش به عنوان یک سرویس. از طریق CaaS، پیاده سازی خودکار نظارت به کمک شرکت های به عنوان استاندارد و تغییر یا توسعه یافته خود را بر اساس مداوم ارزیابی.

شما می توانید انواع مشتریان شما با کار در باره

انطباق چیزی است که می گذرد چند verticals و نیاز رو به رشد است.  برخی از مشتریان ما مهم ترین تگرگ از بخش خدمات مالی و بهداشت و درمان و خرده فروشی و ارائه دهندگان خدمات.  در حالی که جزئیات هر نوع رعایت استانداردهای متفاوت است، به طور کلی مسائل مشابه ما را به انعطاف پذیری و ارائه سرویس های خود را به فقط در مورد هر نوع کسب و کار و یا سازمان است.

بیایید برای چند لحظه قدم.  به عنوان مهم ترین چالش ها برای انطباق امروز چه می بینید؟

بزرگترین چالش این واقعیت است که پذیرش به عنوان یک کل به سرعت در حال تحول است. مقدار اطلاعات و مقررات و استانداردها و تعداد عناصر درگیر در حال رشد .  در حالی که رعایت می تواند فقط یک دهه یا دو پیش، اجرا و نگهداری دستی، امروز سازمان های به طور فزاینده ای آگاه هستند دستی آن را پیاده سازی و حمایت از تابع انطباق به سادگی نمی خواهد کار استراتژیک با استفاده از فن آوری به امنیت را به طور خودکار و انطباق تنها پاسخ است.