Malvertising, نرم افزارهای مخرب & آگهی سیستم های

به عنوان اروپا، از جمله خانواده ام در پی رای Brexit صریح و جهان است “تلاش برای مقابله با شوک ناشران آگهی به مقابله با تهدیدات بیشتری داشته باشد. اگر Brexit تصمیم سیاسی که منبع، اثرات آن محدود به سیاست نیستند-آنها را نیز تحت تاثیر قرار اینترنت امنیت آگهی. Cybercriminals برای بهره برداری از نقاط ضعف امنیتی تازه در معرض احتمال صدمه زدن به مصرف کنندگان و ناشران یکسان هستند. 

مشکل است که پس t Brexi سردرگمی عالی سلطنت ممکن است، و هر گونه تغییر در قوانین فیشینگ امکان و هدف کمپین که کاربران بریتانیا صدمه می زند. دادگاه نیستید از چه قوانین در سه ماه خواهد بود. چگونه سازمان های مخرب محاکمه خواهد شد? چه خواهد بود غیر قانونی و که در آن شکاف های قانونی خواهد شد? تا به حال، بریتانیا توسط اتحادیه اروپا قوانین جرایم اینترنتی اداره می شد و امنیت بدون درز بود. حالا اوضاع تغییر کرده است- و تا زمانی که ما می دانیم که اگر قوانین تغییر خواهد کرد، بیش از حد، هرج و مرج خواهد شد سلطنت.

Brexit
آن است که شناخته افزایش نرخ فعالیت cybercriminal پس از وقایع تأثیر منفی در اقتصاد جهان و متاسفانه Brexit است به احتمال زیاد تبدیل به یکی از حوادث غیر طبیعی آن حوادث. فقط اقتصاد است که، هر چند رنج می برند نیست. عدم محلی و جهانی است که ناشی از Brexit بد برای بازار اما بزرگ برای مجرمان است. مانند هر نوع دیگر از فعالیت های مجرمانه جرم کامپیوتری بیشتر احتمال دارد به اتفاق می افتد اگر مجرمان بالقوه دارند که دست به انجام آنها می خواهم احساس است. ترس مردم برای کلاهبرداری آنلاین قرار می گیرند و عصبی مردم بیشتر “vulnerable.txt” دو حمله مهندسی اجتماعی است. به علاوه، حالا که شهروندان بریتانیا کمتر محافظت می شوند، وجود دارد فرصت های بیشتر برای cybercriminals به شخص.

اما آسیب در بریتانیا متوقف نمی شود. شبکه جهانی وب است واقعا در سراسر جهان است. همانطور که مشخص است اگر فیس بوک را می توان در دادگاه نیویورک محاکمه می شود، کاملا نیست نیست حالا که اتحادیه اروپا و بریتانیا جداگانه هستند اجرای قانون مشخص است چقدر فراملی، کار می کنند. 

طرح از حمله
در حالی که سوال در مورد چه نوع از حملات اینترنتی به احتمال زیاد برای افزایش هستند وجود دارد، لیست است احتمال عبارتند از: سازش DDoS و سیستم از طریق تزریق SQL, فیشینگ, نرم افزارهای مخرب به خصوص ransomware و کلاهبرداری مالی.  

ناشران آگهی و همچنین دیگر کاربران باید آگاه باشید که حریم خصوصی کاربر و داده ها بسیار به خطر بیافتد ممکن است.

شرکت های زیر نامه ای که حقوق
آگهی باید مطابق با مقررات انگلستان و اتحادیه اروپا. و اگر کشورهای دیگر منجر انگلستان در اتحادیه اروپا می روم دنبال مرور قوانین امنیت سایبر احتمال تبدیل شدن پیچیده تر است. هر موضوع است رقابت یا قوانین مختلف اطراف آن خواهد شد منبع سردرگمی- و سردرگمی معمولا منجر به پیاده سازی سیستمهای اطلاعات، و یا، در این مورد نقض امنیت داده های موثر بر کاربران. و اگر کشور فاقد قوانين در حفاظت از داده ها، یا، قوانین خیلی ضعیف است، آن می گذرد به تعامل خود را آنلاین با ساکنان اروپا را تحت تاثیر قرار.

بر خلاف اتحادیه اروپا برای مقررات قوی و تعهد خود را به حریم خصوصی شهروندان خود شناخته شده است که بریتانیا برای سیستم امنیتی خود “دولت اول” شناخته شده است. درست است; این دو این است که در تعارض لزوما. اما آن نیز درست است اگر بریتانیا تصمیم به تخلیه مقررات اتحادیه اروپا، که آن دو کاربر ضرر کنید. 

اگر چه شرکت های تجاری بریتانیا (مانند کاربران بریتانیا) احتمالا بلافاصله، تأثیری نمی گذارد، اگر قوانین امنیت سایبری پیچیده تر تبدیل شرکت های کمتر احتمال دارد به رعایت خواهد شد. که انگلستان شرکت کمتر از دو سال قبل از cybercriminals دو را وحشیانه شروع حمله به آنها می دهد.

چگونه به محافظت از خود را از حملات نرم افزارهای مخرب
که دو مبارزه با خطر آن، روشن دستورالعمل ها و اقدامات امنیتی باید اجرا شود. برتر تبلیغ امنیت و تایید راه حل اتخاذ و به همه چیز از پیشگیری به وضوح کمک خواهد کرد.

GeoEdge که شما و کاربران شما همیشه صندوق امانات، تجربه بدافزار رایگان آگهی را تضمین می کند. GeoEdge طول می کشد حریم خصوصی شما را به طور جدی و با این نسخهها کار برای جلوگیری از هر گونه نقض امنیت در مبارزات انتخاباتی آگهی خود را. امروز تماس با ما.

.