شعله تیتانیوم سیاه و سفید، قرمز و شفاف آبی

https://www.youtube.com/watch? v = rkR6lMwi8Jg

HTC U12 به همراه با بعضی از مشخصات قابل توجه و سه گزینه تمام شیشه، مایع رنگ سطح یکی دیگر از مدل های شفاف را از جمله راه اندازی شد. هر مدل به جیب شما التماس است.

قدرت اندیشه بود مدتی دست با تمام گزینه های سه رنگ — تیتانیوم سیاه و سفید، قرمز و شفاف آبی شعله — در سری briefings پیش. رنگ سیاه و سفید تیتانیوم واقع “سرامیک سیاه” در آمریکای شمالی نامیده می شود. بنابراین شما مقدار زیادی از گزینه های همه را در همان نقطه قیمت و مشخصات، در دسترس هستند. همه آنها دستگاه بسیار صیقلی و براق با طراحی قابل توجه تفاوت بین مدل های دیگر از نگاه کلی و احساس هستند.

HTC رفت برای راه حل های سفارشی کورنینگ گوریل شیشه ای در جلو و عقب، اشاره کرد که این شرکت ترکیب سخت تر از گوریل شیشه ای 5 را می خواستم. این بدان معناست که شیشه نهایی جایی بین گوریل شیشه ای 3 و 5 است. این شیشه ای سخت تر باید منظور از خراش کمتر به بیش از حد و لیوان انتخاب باید برای پذیرش LTE مفید باشد.

فراموش نکنید: HTC U12 به علاوه دست

در اینجا است که اطلاعات و تصاویر برای سه گزینه رنگ HTC.

 HTC U12 به علاوه رنگ

HTC U12 پلاس سرامیک سیاه (یا تیتانیوم سیاه و سفید)

گزینه تیتانیوم سیاه و سفید از HTC احتمالا نمرات امتیاز کم سرد اما عملی ترین نقاط. این گزینه براق بازتابنده و جلا شیشه ای و شبیه به HTC U11 پلاس سرامیک سیاه گزینه ای که قبل از آن به نظر می رسد–اگر چه U12 پلاس در حال حاضر دو دوربین در جلو و پشت است.

گزینه سیاه و سفید تیتانیوم با 6 GB RAM با 64 یا 128 GB ذخیره سازی و با اسلات کارت حافظه microSD پشتیبانی 2 TB ذخیره سازی قابل ارتقا خواهد آمد.

 HTC U12 به علاوه رنگ

HTC U12 به علاوه قرمز شعله

شعله قرمز باعث می شود بازگشت و واقعی چشم گیر است. در هر نقطه از اعماق قرمز تا نگاه طلا با لمس گرم از خیره کننده زرد و نارنجی از طریق، بسته به زاویه دید و نور تغییر رنگ می. این شما را از کار رنگ تغییر رنگ بر روی یک ماشین یاد. در حالی که ما قادر به مقایسه در نقطه نیست، کاملا شبیه به نسخه قرمز خورشیدی است که کمی بعد به HTC U11 هم.

شعله قرمز همان لهستانی است و از گزینه سیاه به پایان برسد. توجه داشته باشید شخصی در رفتن معمولا استاندارد سیاه و سفید به جای گزینه های off-color اما شعله قرمز بود برخی از درخواست تجدید نظر واقعی است که غیر معمول است.

طرفداران مرد آهنین باید آن را دوست دارم. همچنین، به طرفداران NBA سرانه، فریاد — این نزدیک شما می توانید به رنگ های اصلی تیم بر روی دستگاه شما است.

 لبران جیمز می پوشد شراب و طلا و خود HTC U12 به همراه بیش از حد می

(از طریق ویکی)

دوباره شعله قرمز ارائه شده با 6 GB RAM, 64 یا 128 GB ذخیره سازی در هیئت مدیره، و اسلات کارت حافظه قابل ارتقا است.

HTC به همراه U12 آبی شفاف

رنگ HTC U12 به علاوه از

آبی شفاف در این سال یک HTC است قطعا نگاه منحصر به فرد و لذت بخش است که خارج از غرفه. گزینه آبی فقط براق شعله قرمز و سیاه و سفید تیتانیوم است اما نگاه است که اجازه می دهد تا شما را به وضوح داخلی دستگاه راه راه از باتری، تراشه حسگر اثر انگشت و کابل کشی و الکترونیک کوچک دیگر از جمله فارغ التحصیل مات است. HTC U11 پلاس سیاه شفاف از سال گذشته تا به حال خوب به دنبال NFC وصل سیم پیچ در پشت و با که دیگر در حال حاضر در تلفن، شما یک نگاه متفاوت.

دوباره این دستگاه تمام شیشه، اما اگر شما دنبال آن هستید برای رفتن بدون مورد آن را پنهان می کند اثر انگشت به مراتب بهتر از دو مدل دیگر. درخواست مشخصات همان: 6 GB RAM, 64/128 گیگابایت حافظه با حافظه قابل ارتقا است.

 HTC U12 به علاوه رنگ

مختلف با U12 پلاس چیست؟

سال گذشته ما شاهد HTC U11 به علاوه رنگ نقره ای و آبی نقره ای شگفت انگیز به نام بود، اما که شعله قرمز جایگزین شده است. منتشر شد که همچنین علائم یک بازگشت به قرمز خورشیدی مشابه یک یا دو قبل از با U11 نسل.

یک آخر توجه داشته باشید. HTC گاهی نمی آورد هر رنگ برای هر منطقه دلایل آنها را می دانیم و ما نیست. ما این پست را برای هر گونه اخبار در مقابل آن به عنوان تلفن بازدید قفسه بروز نگه دارید.

چک کردن HTC U12 به همراه پوشش بیشتر در اینجا: