Malvertising, نرم افزارهای مخرب & آگهی سیستم های

وجود روند رایج این روزها به “رفتن بومی” است. به سادگی گفت: تبلیغات به شیوه ای است که محتوای آگهی با ظاهری سایت را پنهان خواهد شد. روند اتخاذ محیط سایت و ارائه آگهی است که نگاه به عنوان اگر آن را بخشی از محتوای خود را. ایده کمتر ناخوانده خود را با بسیاری از ناشران ارائه شده است و برداشت (و خود را به روز رسانی) در چند سال گذشته. 

آمار نشان می دهد که تبلیغات بومی واقع انجام است که انتظار می رود; مردم بومی 53 درصد اغلب نسبت به تبلیغات سنتی مشاهده آگهی. بومی تبلیغات برند بالابر توسط 82 درصد افزایش می دهد. هنگامی که مصرف کنندگان بر روی تبلیغات بومی به جای تبلیغات سنتی قصد خرید 53 درصد بالاتر است. 

آگهی های بومی که شامل رسانه های غنی می تواند تبدیل تا حد 60 درصد افزایش، و به آن همه بالا صنعت تبلیغات بومی 4.6 میلیارد دلار درآمد پایان 2017 برسند. این در واقع خود را با مزایای بالا نشان میدهد اما آن عیبی است و آن هنگامی که به دنبال استفاده از آن را باید در نظر گرفته. این قالب آگهی بزرگ شامل مزایا و معایب است که در این وبلاگ بررسی.

مزایای

  1. ما شروع با مزیت آشکار است که معمولا اجتناب بررسی گزینه بومی تبلیغات آن ارزان است. هیچ تلاشی در خلاقیت وجود دارد; تبلیغ ندارد به دیدار با هر گونه عوامل خلاق اما نگاه و احساس از محتوای این سایت (که در اغلب موارد هدر به ماده با و یا بدون تصویر است). تبلیغات به میزان قابل توجهی ارزان تر نسبت به تبلیغات سنتی است. و از آنجا که تبلیغات بومی در هدفمند تر هزینه های خود را بسیار کارآمد تر است. از تبلیغ سایت تلاش بسیار کمتر در حال توسعه طیف تبلیغات خلاق ناشر آگهی که هر موجودی آگهی استفاده کنید در صورت اعمال می شود وجود دارد. این اجازه می دهد برای مبارزات انتخاباتی واقعی و کارآمد تنظیم از هر دو به پایان می رسد. 

  2. آگهی های بومی هستند کمتر ناخوانده به بسیاری از مصرف کنندگان. این اجازه می دهد برای جریان خیلی بهتر با رسانه های متن و محتوا. در شیوه ای است که این واقعیت است که اینها تبلیغات و کاربران معمولا آنها به عنوان حلال محتوای نگاه افزایش ادغام می کند. در نتیجه، تبلیغات بومی افزایش، جای، برای یک تجربه کاربری بهتر detracts.

  3. این واقعیت است که تبلیغات کمتر سرزده همچنین اجازه می دهد برای تجربه کاربر بهتر ، که یک مزیت بزرگ برای تعامل کاربران با تبلیغات در صفحه است.

  4. بهتر مشتری هدف قرار دادن به یکی از مسائل اصلی هستند. از آنجا که داده ها را در صفحه متنی که می توانید به یک موضوع خاص مورد علاقه، اعمال می شود آگهی های بومی بسیار بهتر نسبت به تبلیغات سنتی با هدف قرار دادن اجازه می دهد. درک کامل از آنچه کاربر است بررسی و اعمال درست دو آن محتوا با هدف قرار دادن قابل توجهی مقررات گزارشات معاملات ارزی در آگهی بومی بالا می برد. 

  5. از آنجا که تبلیغات چیزی که مصرف کنندگان هنوز به مانند, آنها در حال تبدیل شدن به بیشتر “آگهی کور”-آنها دیگر متوجه اشکال سنتی تبلیغات. تبلیغات بنر، تبلیغات، دوست و نجف آباد توسط برخی به عنوان تبلیغات گذشته دیده می شود. با آگهی های بومی آنها بهتر تمرکز توجه مصرف کنندگان، و به عنوان چنین این تبلیغات درک بالاتر -آگاهی آگاهانه و ناخودآگاه نام تجاری اجرای مجدد.

  6. آگهی های بومی می تواند افزایش پیروان . این تبلیغات افزایش تعداد مصرف کنندگان است که پیروان نام تجاری افزایش نام تجاری بالا و اطلاعات را به شیوه ای مثبت است که در نهایت به معنای درآمد بیشتر برای ناشران نیز منتقل می کند. 

  7. نکته جالب برای اضافه کردن این است که اکثر مسدود کننده های آگهی در آگهی های بومی کار نمی کند. درست مثل کاربر به راحتی مطالب و تبلیغات، بنابراین افتراق بین نمی تواند بیش از حد برای مسدود کننده آگهی. این علاوه بر بزرگ برای ناشران است که از حد خود را مسدود کننده های آگهی درآمد دو از دست دادن است.  

معایب

  1. حتی اگر بومی ترین تبلیغات از آژانس وفادار تولید شده است، همیشه وجود دارد خطر است که ناشران موضوع امنیت ، یعنی malvertising در وب سایت خود را گرفتن. آگهی های بومی به طور معمول یک اسکریپت است که به دقیق ترین اطلاعات به کاربر، و به این ترتیب هدف قرار دادن محتوای مناسب تولید شده است. ‘مرتبط’ داده ها در سرویس دهنده آگهی بومی شخص ثالث انتشارات پلت فرم که در کنترل منتشر کننده نیست برگزار می شود.

    شخص ثالث اسکریپت ها و کدهای توسط مجرمان اینترنتی وارد می شود. Geoedge که ما متوجه روند رو به رشد از فعالیت های مخرب با آگهی های بومی. است که چرا ناشر و سکوی انتشار بومی با راه حل امنیت آگهی مانند GeoEdge باید کار-برای محافظت از آنها را از هر malvertising است که ممکن است به خدمت تبلیغات تزریق.

  2. برخی از این تبلیغات می تواند به عنوان دیده می شود Deceptive به برخی از مشتریان. برخی از مصرف کنندگان با فرض که تبلیغات بومی گزارش اخبار منظم یا مقالات هستند اشتباه و یا فریب هستند. زمانی که مصرف کننده تحت شرايط او بود که “فریب” بر روی تبلیغ کلیک کنید، او ممکن است به نظر نامساعد نام تجاری.

  3. ممکن است دیدن برخی تبلیغات به عنوان فریبنده (به عنوان توضیح داده شده در بالا)، اما دیگران ممکن است آگهی های بومی به عنوان غیر اخلاقی را مشاهده کنید. این تفکر افراطی بر آگهی های بومی، اما در واقع چیزی است که هنگامی که نمی تواند نادیده گرفته شود در نظر گرفتن این نوع آگهی.

  4. حتی اگر بسیاری از آگهی های بومی “با حمایت آگهی” محدوده ی مسئولیت ها دولت، برخی از مصرف کنندگان را جلب منفی به آن. این ممکن است به عنوان یک نقطه ضعف هر دو به ناشر و تبلیغ اختصاص. حتی اگر آن هنوز بسیار اتفاق می افتد، آمار که از عکس العمل نشان می دهد وجود دارد; (در صورتی که این سایت تجارت الکترونیکی است) ناشران خوانندگان (در صورتی که محتوای وبلاگ سایت است) و مصرف کنندگان شد.

  5. آخرین نقطه ضعف واقعیت استوار نیست اما برخی بر این باورند که ممکن است سایت که تبلیغات بومی به عنوان هرزنامه نظر برخی از موتورهای جستجو بزرگتر (مانند گوگل). با توجه به آن، ناشران خطر رتبه پایین تر برای بهینه سازی موتور جستجو خود را گرفتن.

این یک واقعیت شناخته آید به تبلیغات مردم نیست بیش از ماه است. اما تحقیقات نشان می دهد که مشتریان ترجیح می دهند و دیگر تعامل با آگهی های بومی از آنها را با نمایش تبلیغات انجام دهد. بیشتر مربوط محتوا برای کاربر ها، شادتر کاربر است. صنعت فن آوری آگهی کامل یک بیشتر هدف قرار داده، راه حل قوی تر, باهوش تر برای کاربران به دنبال است.  من اعتقاد دارم که در آینده نزدیک ما را مشاهده کنید بیشتر هدف خاص تبلیغات دقیق برای هر کاربر و محافظت از تبلیغات از بدافزارها و فعالیت های مخرب به عنوان طولانی به عنوان ناشران و بومی تبلیغات سیستم عامل مراحل به افرادی که دور را منفی سنگین تر بودن. 

.