بهترین گلوله بلندر برای فوق العاده سریع و راحت صورت روان بررسی گیک

ابعاد آشپزخانه بلندر برای دستور العمل های بزرگ (و کوزه بزرگ Margaritas) است اما آنها آنقدر بزرگ برای چرب سریع هستید یا لرزش در صبح. این گلوله بلندر سریع لرزش و پاک کردن ابزار ساده مرده را.

اگر شما از دسته محصولات قبل از اینجا نشنیده سریع اجرا. بلندر گلوله، چنین نامیده می شود چون اتاق ترکیب شکل گلوله در مقایسه با بلندر سنتی است در یک نفر متمرکز شده است. در مقایسه با بلندر سنتی ترکیب اتاق کوچکتر است و اتاق خود را به عنوان ظرف شما نوشیدن آن از طراحی شده است. شما فقط چیزهای آنچه شما می خواهید در ظرف — هر چه که باشد شما شروع روز خود را با پودر پروتئین و شیر، میوه و تکیلا — پیچ در درب آن را بر اساس پاپ و مخلوط کردن فقط مقدار شما نیاز دارید برای کامل چرب یا لرزش.

آیا شما در حال ساخت میوه چرب درمان شلاق تا لرزش پروتئین و یا روغن نارگیل یا کره به قهوه ضد گلوله emulsifying هر روز صبح گلوله بلندر ابزار آشپزخانه ضروری است. مورد علاقه های ما اینجا است.

گلوله سحر و جادو بلندر ($ 40)

گلوله سحر و جادو بلندر است فقط به خاطر اینکه محصول است جزء اصلی infomercial مثال بزرگ چگونه آن معنا محصول cruddy است. با وجود شهرت infomercial گلوله سحر و جادو مسخره دستی کوچک بلندر گلوله است که تقریبا هر کار ترکیب کامل در 10 ثانیه یا کمتر است.

مخلوط کن می آید با لیوان حزب 1 فنجان کوتاه و جام شماره پس از آن را برای بسیاری از کاربردهای مختلف از جمله لرزش ورزشگاه پست کار می کند و یا حتی اگر شما تا برخی از سالسا برای شام آن شب شلاق ها — اگر شما می خواهید بیشتر فنجان شما نیز می توانید خرید کیت از اندازه های مختلف. 10 دوم کتاب آشپزی غذاها شامل بیش از حد به شما ارائه با الهام اگر می خواهید از فقط مخلوط کردن مخلوط شعبه و سعی کنید در کمی مخلوط کن مینی guacamole و یا مانند وجود دارد.

Nutri نینجا حرفه ای بلندر (50 دلار)

می خواهید تجربه بلندر گلوله بدون هیچ زحمتی از هر چیزی قبل از سفت که 900 وات Nutri نینجا مخلوط کن حرفه ای است به برابر بیشتر همه چیز را که شما در آن پرتاب بسیار موثر است. تحت, مخلوط کنید آن تمام میوه ها و سبزیجات در دلیل شما صرفه جویی در مقدار زیادی از زمان دبستان.

مخلوط کن همراه با 24 منظم 1 اونس فنجان و 1 کوچک 18 اونس فنجان با فکر تهیه مکان مستقل و مهر و موم درب است که خود را چرب نگه دارید و یا لرزش امن. کتاب آشپزی غذاها 75 شامل بیش از حد، به شما ارائه با الهام است. خیلی با صدای بلند برای استفاده با توجه به مکانیزم ترکیب قدرتمند آن است، اما ما مطمئن شوید که شما آن را حساب چگونه به خوبی آن را از طریق همه چیز به شما بازی شیر یا خط آن chews ببخش.

Chefman نهایی شخصی چرب بلندر (25 دلار)

Chefman نهایی شخصی چرب بلندر است دور از مخلوط کن قوی ترین گلوله خارج وجود دارد، اما به قیمت آن است هنوز هم به خوبی به ارزش خرید. مخلوط کن بر خدمت تنها بخش با آن سفر دو فنجان است که دریچه ای را نیز شامل است. به سادگی ظرف را در پیچ و تاب و آمار دکمه برای مخلوط کردن.

بنابراین بعد از ورزشگاه مناسب برای چرب سریع قبل از اجرا خود را و یا لرزش پروتئین است فوق العاده ساده برای استفاده است. خوب برای ساخت از سالسا و یا guacamole در عجله است. موتور 240 وات به معنای نیاز به قطع کردن برخی از میوه و سبزی، از قبل، اما سریع که در آن شمارش آن است. آن یخ خرد کنید بیش از حد، همراه با سبزی های جامد و سبزی.

NutriBullet 12 قطعه با سرعت بالا مخلوط کن ($ 60)

برای کسانی که با بودجه بزرگ, NutriBullet 12 قطعه مخلوط کن با سرعت بالا سیستم ترکیب جامع از گلوله سحر و جادو شركت بزرگ که هنوز برای کوچک است فرم نیاز دارد. شیک و قدرتمند contends بلندر 600 وات موتور با بیشتر همه چیز را که شما در آن پرتاب. 1 تیغه صاف و همچنین به عنوان پره emulsifying به تقویت این پیام وجود دارد. به راحتی خواهید پشت سر هم تخم باز و نرم افزار از طریق ساقه و پوسته های سخت، بنابراین شما مجبور به نگرانی در مورد آنچه به شما پرتاب اید

ذخیره سازی عاقلانه است، شما می توانید دستگاه را از جام شماره و یا یکی از آن کوتاه دو فنجان دوز دو تا در لرزش چرب یا پروتئین. بیش از حد, است که مناسب برای bleary چشم صبح هنگامی که شما انجام درست با برنامه غذایی بیش از حد پر سر و صدا نیست.

Keemo تک خدمت ماشین مخصوص مخلوط کردن (27 دلار)

اتصالات به هرسه ورزشی صورت روان و حرکت، ویژگی های مخلوط کن Keemo سرور تک ظرف است که به نظر می رسد درست در خانه در ورزشگاه. بنابراین شما به راحتی می توانید یک نوشیدنی در حالی که در حال حرکت با شتاب آن جام جام sippy بالا سبک است.

وقتی که می آید به مخلوط کن 300 وات قدرت معنی آن نمی تواند ادعا با یخ و یا میوه های سخت اما مناسب برای میوه های مایع و نرم است. این مخلوط در حدود 30 ثانیه با حداقل تلاش از شما. ضد لغزش پا مکش منظور شما آن اطراف سمت آشپزخانه بیش از حد، با چنین قابلیت حمل بسیار عملی شدن حرکت می کند. کمی پایه در مقایسه با بلندر دیگر در اینجا، اما برای نیازهای سریع و زمانی که شما فقط می خواهید برای رسیدن به نقطه آن کار خوبی نیست. و در قیمت مقرون به صرفه.

همیلتون ساحل گلوله بلندر (17 دلار)

برای ونرخ بودجه، همیلتون ساحل گلوله مخلوط کن کاملا بازدید نقطه. مخلوط کن تنها می آید با یک ظرف — 14 اونس ترکیب شیشه — اما کار بزرگ به عنوان جام سفر قابل حمل است که همچنین برای سازگاری با اکثر دارندگان نوشیدنی ماشین اتفاق می افتد.

موتور 175 وات آن به راحتی با میوه های مایع و نرم اگر چه ادعا می توانید انتظار برای قطع کردن هر چیزی بیش از حد دلپذیری در طول راه. پایه محکم و یک سیستم کنترل وسیله شما مجبور نیستید که صرف سنین بدانند نحوه استفاده از آن یا لمس کنید. به عنوان مقدمه ای برای گلوله بلندر, یا اگر شما بودجه باریک همیلتون ساحل گلوله ماشین مخصوص مخلوط کردن نقطه ورود مناسب است.