آلودگی محتوای دیجیتال زمین ما تاثیر می گذارد، در اینجا چگونه است.

به جای زباله آلاینده ها و خیابان های ما در دوران eWaste از محتوای دیجیتالی هستیم.

هر 24 ساعت: فکر می کنم

مقدار نظرات و واکنش های دیجیتال که جنس محتوا tes. سپس اطلاعات فنی تولید شده توسط انتقالها که تجزیه و تحلیل فعل و انفعالات آنلاین فکر می کنم. به زودی به اندازه کافی که کوه بالقوه از اطلاعات واقعا، که چون بی حد و حصر و به نظر می رسد یخ. اگر هیچ فیلم ها همیشه به YouTube افزوده می شد، آن هنوز شما بیش از یک دهه به تماشای همه آنها را. اما افزایش داده از محتوای دیجیتال و ذخیره سازی برای محتوا و ترافیک نسبت به آن را افزایش می دهد، بنابراین آیا مصرف انرژی. اما همراه با تقاضا بزرگ با تعداد زیادی از محیط زیست نگرانی های خود را; به خصوص, آلودگی ایجاد شده توسط ژنراتور که اجرا کردن سوخت های فسیلی. بنابراین برای هر Snapchat ویدئو شما تماشا می دانم که آن را به شما از طریق یا زغال سنگ، نفت یا گاز کردم.

شما روزانه داده مصرف برگ

رد پا فیزیکی مردم که شراب خواری دیده بان مورد علاقه مجموعه تلویزیونی خود را جریان اغلب آگاهی ندارند، که قدرت را که جریان کانال در حال اجرا هزینه های زیست محیطی است.  اینجا چیزی است که به نظر می رسد مانند:

  • میزان متوسط قدرت شارژ تلفن یا لپ تاپ ناچیز است اما میزان قدرت مورد نیاز برای جریان ویدئو و یا استفاده از نرم افزار بر روی هر دو دستگاه بسیار است.
  • گوشی های هوشمند جریان 1 ساعت فیلم در هر روز با استفاده از قدرت بیشتر سالانه نسبت به یخچال های جدید دائما در حال اجرا.

اتصال ما به طور طبیعی را با دستگاه های ما نیست — که هر اقدام شما را تحت تاثیر قرار فیزیکی جایی را در جهان است–اما آن است که آن را در یک مکان از راه دور از زندگی روزمره شما اتفاق می افتد.

ابر نه سحر و جادو در آسمان

ابر زیرساخت های روی زمین است. آن را در اقیانوس ها است آن را بر روی زمین است و زندگی در مراکز داده. فکر می کنم مردم از مراکز داده ها به عنوان کلیساهای سرور با معصوم رایانه تجهیزات سفید دیوار خالی، و غیره. واقعیت هدف؟ اینها بیشتر شبیه کارخانجات صنعتی مجهز به برق. معمولا, که برق توسط منابع سوخت های فسیلی مانند ذغال سنگ یا گاز طبیعی است که تولید گازهای گلخانه ای به اتمسفر آزاد تولید می شود. مگر چیزی به سبز ما ابر جادویی انجام می شود، ما می توانید تولید گازهای گلخانه ای آن را به سرعت در حال رشد را انتظار می رود.

آن را بدون اعلام کرد که هنوز هم محاسبات ابر محاسبات سنتی trumps می رود. رسانه ها و اطلاعات را از طریق ابر حرکت بسیار موثرتر از ایجاد و حمل و نقل اشیاء فیزیکی است. اما ما تاثیر آن را نادیده نمی تواند با این وجود. میزان برق استفاده شده توسط مراکز داده و شبکه که متصل به دستگاه های ما در حال حاضر ششمین میان همه کشورها مرتبه.

EWaste ساخت می تواند از بین بردن اینترنت سبز

معمولا از بحث های اطراف مقررات اینترنت و دسترسی به اینترنت از دست رفته مفهوم توسعه پایدار است. اینترنت سبز. تعویض به پرداخت آنلاین صورتحساب ممکن است برخی از درختان نجات اما داده های دیجیتال ما هنوز سیاره ما تاثیر می گذارد. ما می توانیم تاثیر واقعا معنی دار توسط

را 1) سرمایه گذاری در دستگاه های الکترونیکی بیشتر پایدار.

در حالی که کمک می کند، اگر الکترونیک برای همیشه زندگی می کنند ساخته شد ما باید برای قرار دادن پول ما را نسبت به دستگاه هایی که بار یاد داشته باشید. ارزان دستگاه است که به سرعت و دستگاه هایی که منسوخ شده است برخی از اولین در در محل دفن زباله. البته، شما همیشه الکترونیک شما قرار دادن جلوگیری از می تواند دامپستر توسط آنها عوض بازیافت. بهترین فروش و استیپلز هر دو رایگان خدمات بازیافت برای دستگاه های الکترونیکی خود را ارائه.

2) آرشیو کیفیت محتوا و مالش دادن داده های ناخواسته.

شما احتمالا محتوای قدیمی است که شما حتی نمی فکر مورد در سال تولید است. شاید شما خود درونی ترین افکار در LiveJournal مشترک، و یا شاید شما میزبانی چند عکس در کرده. در عین حال آنلاین است اگر آن را دست نخورده رفته هر چه، ممکن است، آن است که فضای جایی گرفتگی. بهترین مطالب را ذخیره کرده و راه آب بقیه آن.

3) رمزگذاری فعالیت برای جلوگیری از جمع آوری داده ها بی فایده است.

به اندازه کافی بد است که فعالیت اینترنتی تاثیر فیزیکی است، اما ردگیر تجزیه و تحلیل داده های شما تاثیر می گذارد به خود بیش از حد است. فعالیت های شبکه خود را نگه دارید از افسردگی دیجیتال با رمزگذاری VPN از IPVanish. (تازه به IPVanish? آن خطر رایگان را امتحان کنید!)

مشاهده وسیع