کدام کلید هوشمند شما خرید?

همه سوئیچ هوشمند نوری برابر خلق شده اند. و در حالی که بسیاری از آنها اکثرا همان ویژگی های، برخی از چیزهایی که شما می توانید یکی از بهترین برای نیازهای شما انتخاب کنید شما باید بدانید در مورد هوشمند، سوئیچ نوری وجود دارد.

مرتبط با: هوشمند نور می رود در مقابل هوشمند نور لامپ: که یکی باید به شما خرید?

شما فقط با بعضی از لامپ هوشمند (ما طرفداران بزرگ فیلیپس رنگ) می تواند، اما اگر شما واقعا پاپ، تغییر رنگ لامپ های مهمانی خانه شما لازم نیست، هوشمند، سوئیچ نوری می تواند فقط به عنوان خوب است (اگر نه بهتر است) و ارزان تر از لامپ های هوشمند باشد. با این حال، چند چیز شما باید بدانید در ابتدا قبل از خرید برای سوئیچ نور هوشمند وجود دارد.

سیم خنثی

برای شروع است بزرگترین چیزی که برای نگه داشتن یک چشم را برای یک کلید هوشمند نیاز به استفاده از سیم خنثی یا نه.

 IMG_3632_stomped

داخل جعبه های اتصال کلید برخی از سیم خنثی و سفید است. طوری که برق مسیر بازگشت رفتن به زمین این را در هر چیز ثابت الکتریکی استفاده می شود. در جعبه سوئیچ نور سوئیچ معمولا فقط این سیم را دور می زند اما هنوز هم در دسترس است.

برخی از سوئیچ نوری هوشمند امکان استفاده از این سیم خنثی و اتصال به آن به منظور تابع باید. مشکل, اما, است که وجود ندارد ممکن است سیم خنثی داخل جعبه سوئیچ نور به ویژه در خانه های قدیمی تر در دسترس و که می تواند شدت محدود کردن انتخاب شما از کلید هوشمند.

سوئیچ اتصال

بسته به نور هوشمند, چند روش برای اتصال آنها به شبکه خود را. شایع ترین نوع اتصال هستند یا بیش از دشت Wi-Fi و یا با استفاده از Z-موج یا زیگ بی. با این حال، برخی از سوئیچ هوشمند استفاده از پروتکل اختصاصی خود را بی سیم، Lutron ویژه با دستگاه های Caseta خود را.

مرتبط با: از آنجا که شما مجبور به مقابله با هر گونه هاب نحوه نصب و تنظیم کردن دیمر سوئیچ Lutron Caseta کیت استارتر

هوشمند می رود که به طور مستقیم به Wi-Fi (مانند Belkin سوئیچ نور WeMo) راحت ترین است. از سوی دیگر سوئیچ نور زهرا موج یا زیگ بی نیاز برخی از نوع توپی برای اتصال به, مانند توپی SmartThings یا توپی چشمک اما اگر شما نیاز به یک دسته از آنها پایان آنها نمی bog پایین شبکه Wi-Fi به همان اندازه.

از آن استفاده می کند یک نسخه سفارشی از RF برای اتصال سوئیچ ها با خط Lutron Caseta سوئیچ نوری شما توپی اختصاصی خود شرکت کنید. خوشبختانه، هر چند، شما می توانید کیت که همراه با مرکز خرید، و آسان به آن همه راه است.

که یکی از شما خرید?

در حالی که برخی از انتخاب را در این موضوع باید نهایت سیم خنثی و اینکه آیا یک کلید هوشمند یکی یا نه نیاز به پایین می آید.

Lutron Caseta سوئیچ نوری نیازی به سیم خنثی اگر شما بی طرف سیم قابل دسترسی داخل جعبه سوئیچ نور آنها ساخت یک انتخاب خوب. سوئیچ ها Caseta در هر صورت بسیار خوب است و این واقعیت است که شما مجبور به یک ظرف غذا با سیم خنثی راحتی خوب است.

اما اگر شما سیم خنثی قابل دسترس، تعداد انگشت شماری از گزینه های دیگر دارید.

اگر نمی خواهید مقابله با هاب سوئیچ Wi-Fi روشن بهترین شرط بندی شما است. متاسفانه، زیادی از آن وجود دارد، وجود ندارد اما Kasa هوشمند Wi-Fi روشن سوئیچ از TP-Link گزینه ارزان و مناسب و معقول است و برنامه Kasa یکی از مورد علاقه های شما است.

مدل Belkin WeMo نیز بسیار مناسب و معقول، اما آن چند دلار بیش از سوئیچ Kasa و رابط برنامه خوب نیست. اگر شما در حال حاضر اطراف دستگاه WeMo خانه، با این حال، WeMo سوئیچ نور با توجه به ارزش است.

مرتبط با: نحوه نصب و تنظیم کردن Belkin WeMo نور سوئیچ

اگر شما ذهن برخورد با توپی (یا اگر باید)، با موج Z یا زیگ بی ایده آل است. جنرال الکتریک خط بزرگ Z موج محصولات روشنایی از جمله سوئیچ نوری است. آنها در ارائه نسخه های زیگ بی اما زیگ بی، سوئیچ نوری به عنوان شایع نیست. به علاوه، زهرا موج دارای برد بیشتر و بیشتر قابل اعتماد می کند. زیگ بی نفع مانیتورینگ مصرف انرژی را داشته اما به روشنایی به خصوص زمانی که لامپ های LED کارآمد استفاده می کنید که معمولا مهم است.

شما همچنین می توانید Z موج نور می رود از علامت های تجاری مانند GoControl HomeSeer Leviton و حتی Honeywell، که بسیاری از ویژگی های مشابه ارائه و می تواند کنترل از هاب خود همراه حدود

مرتبط با: به اندازه کافی با تمام Smarthome هاب در حال حاضر

هر چه شما, اگر چه, را انتخاب کنید با پروتکل اتصال تنها چوب. اگر شما شروع کردن با کلید Z موج، بنابراین تنها Z-موج در آینده استفاده کنید. مخلوط کردن پروتکل های بی سیم پایان جهان نیست اما شما قابلیت اطمینان اگر همه چیز را در خانه خود را با استفاده از همان اتصال و می توان آن را ساده تر برای مدیریت یک بار شما شروع به تجهیز تمام خونه با هوشمند تعویض کنید.