Malvertising مخرب & تبلیغ کیفیت نظارت بر

بیایید آن صورت، اکثر کاربران دان ‘ ŧ مانند بینابینی تبلیغات و آگهی ها مزاحم-است که تبلیغات که مخفی کردن و یا پوشش بیشتر یا همه محتوای صفحه وب. کاربران می دانند که آنها به خصوص مزاحم در صفحات وب تلفن همراه که در آن متن بسیار کوچک است در حال حاضر و با پنجره های بازشویی که مسدود کردن کل صفحه نمایش است. اکثر بازدید کنندگان سایت از این تبلیغات اسرع وقت، بدون حتی نگاه کردن به آنها را انتخاب کردن. و در صورت است. دیگران ممکن است شروع به جلوگیری از برخی وب سایت های کاملا اگر آنها فکر می کنم آنها را به غلبه بر موانع میان بافتی برای دیدن محتوای آنها می خواهند به داشته باشد. 

در واقعی گوگل مد آنها به تنظیم رتبه بندی براساس سرزده تبلیغات تلفن همراه. گوگل این است که صفحات با این نوع آگهی ارائه یک تجربه کاربری فقیر و غیره باید در رتبه بندی جستجو ظاهر گردد. پس شروع 10 ژانویه 2017 آنها آغاز خواهد شد با استفاده از الگوریتم جستجوی جدید است که وب سایت های تلفن همراه برای آگهی های میان بافتی و پاپ آپ از جمله penalizes.

اگر آن “محتوا کمتر در دسترس کاربر می کند.” آنچه در نظر گوگل آگهی بینابینی

گوگل آگهی میان بافتی می داند برای توضیح کامل به منبع اصلی مراجعه کنید.  چند نمونه:

  • نمایش پاپ که پوشش می دهد محتوای اصلی یا بلافاصله پس از هدایت کاربر به یک صفحه از نتایج جستجو یا در حالی که آنها به دنبال از طریق صفحه.

  • در حال نمایش های رایج میان بافتی است که کاربر را به اخراج قبل از دسترسی به محتوای اصلی.

  • با استفاده از طرح که در قسمت بالا برابر صفحه به نظر می رسد شبیه به مقایسه میان بافتی, اما محتوای اصلی زیر برابر گرفتار شده.

قبلا گوگل سیگنال است که تنها صفحات با interstitials است که به درخواست کاربران برای نصب برنامه های تلفن همراه را بی ارزش بود. اما اومد به این نتیجه رسیدند که این کافی نیست و در حال حاضر بیشتر هدف انتخاب شده است.

استثناها قاعده
همه آگهی های بینابینی خواهد شد با این حال، جریمه. برخی از موارد که در آن احساس گوگل آنها را توجیه می شود وجود دارد. این خدمات عبارتند از:

  • Interstitials است که در پاسخ به یک تعهد قانونی مانند مصرف کوکی و یا برای تایید سن به نظر می رسد.

  • ورود به سایت گفتگو در سایت های که در آن محتوای عمومی indexable است. این مطالب خصوصی مانند ایمیل یا محتوای unindexable است که در پشت paywall باشد.

  • آگهی ها که استفاده از مقدار مناسب از فضای صفحه نمایش و به راحتی dismissible. برای مثال برنامه نصب آگهی های ارائه شده توسط صفری و کروم.

آیا شما موافق با این تغییر سیاست یا احساس می کنید که این تهاجم به استراتژی کسب مخاطب، ناشران باید به دنبال راه های دیگر برای تولید درآمد.

GeoEdge را آگهی نظارت و مدیریت ابزار هشدارها در آگهی های بینابینی
GeoEdge فراهم می کند 24/7 اجرای تمام امنیت، آن، حریم خصوصی داده ها و سیاست های خلاق برای هر تبلیغ. با شما هشدار به حضور آگهی های مشکل ساز در زمان واقعی، ما شما را مسدود و حذف تبلیغات بد قبل از آنها می تواند باعث مشکلات قادر. اجرای این قانون نیز مربوط به آگهی های بینابینی. GeoEdge فراهم می کند در اطلاعیه های زمان واقعی برای انواع انطباق اجرای سیاست نقض تغییرات عملیاتی & که می interstitials دو مشترک، از جمله:

  • بازشو -اطلاع رسانی صورت بنر بالاپر / صفحه فرود از پنجره کاربر فعلی.

  • خلاق اندازه فایل -دریافت اعلان زمانی که حجم فایل خلاق آگهی های فراتر از پیش تعریف شده.

  • ابعاد خلاق نامناسب؟ -وقتی که خلاق خارج از اندازه از پیش تعریف شده (s) خدمت اطلاع رسانی.

اجتناب از مجازات از الگوریتم جدید گوگل و استفاده از GeoEdge ops آگهی ابزار ارائه دو تجربه برند همواره مثبت- و محافظت از درآمد خود را.  

.