Mediatek را جدید Helio P22 تراشه جدید خواهد شد قدرت ‘ ‘گوشی های هوشمند’ رده

 MediaTek عالی بیمه که در سال 2018 کنگره جهانی موبایل دیده می شود.

  • Helio P22 MediaTek جدید گوشی های متوسط توانایی بالاتر پایان ویژگی های هوش مصنوعی و دوربین های دوگانه و بیشتر ارائه بدهید.
  • Mediatek امیدوار است که این خط جدید تراشه آنچه که به آن “حق بیمه جدید” خواستار قدرت بازار گوشی های هوشمند.
  • سری MediaTek Helio P22 است که به احتمال زیاد در گوشی های هوشمند توسط سه ماهه سوم سال 2018 ظاهر می شوند.

سیستم بر روی تراشه ساز MediaTek اعلام خط جدید چیپ ست های موبایل امروز: MediaTek Helio P22. این خط جدید طراحی شده برای قدرت چه اشاره MediaTek به عنوان “حق بیمه جدید” رده گوشی های هوشمند; است که با گوشی های متوسط با ویژگی های به طور سنتی در مدل بالاتر پایان یافت.

به این ترتیب، تراشه Helio P22 قابلیت فرآیند تولید 12nm، اولین بار-از آن نوع در صنعت تلفن همراه متوسط. با چنان سرعت SoC خواهد شد قادر به هوش مصنوعی، قادر به قدرت دوربین بهتر و قابل اعتماد داده ها با سرعت بالا اتصالات.

چیپ ست های نیز حمایت از وضوح صفحه نمایش بالاتر از متوسط بازار معمولا می بیند (MediaTek با استفاده از مثال 20:9 نسبت که 1.600 x وضوح 720)، بلوتوث، سرعت ac 802.11 5.0 Wi-Fi و اتصال LTE در به دو سیم کارت.

سری Helio P22 است در حال حاضر تولید و نمایش در دستگاه های مصرف کننده توسط سه ماهه سوم سال جاری آغاز خواهد شد.

با متوسط بازار تلفن های بهتر و بهتر و بیشتر از بالا پایان ویژگی ساخت راه خود را به پایین حتی دستگاه های در محدوده شهرستان $ 200، MediaTek احتمال به سرمایه گذاری در مصرف کننده تغییر از بالا قیمت شدند flagships دو مدل های متوسط بیشتر امیدوار است-اگر مصرف کنندگان خرید گوشی های هوشمند در همه است.

متاسفانه، MediaTek شهرت برای نه خود نرم افزار SoC نگه داشتن به روز، که منجر به گوشی های دیگر دریافت آندروید به روز رسانی تنها ماه پس از انتشار است. با این حال، شرکت متعهد به تغییر آن شهرت.

بعدی: شایعه: گوگل برنامه ریزی “متوسط پیکسل” به عنوان بخشی از هند فشار سخت افزار